Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 15:11
Firefly182
Firefly182 is offline
Ik heb het spel Grandia II voor de PS 2 geleend en ik loop nu vast bij the Plateau of Memories, het gevecht met Melfice. Ik had ergens op een site gelezen dat je meer defend moet doen en al je aanvallen op Melfice....
Maar klopt dit ook? Zo nee, hoe hebben jullie die gozer verslagen. Ik ben nu een beetje te lang bezig met Melfice verslaan...
Oud 10-03-2004, 15:17
Verwijderd
staat hier misschien iets tussen?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 15:22
faan
faan is offline
Citaat:
Reverend schreef op 10-03-2004 @ 16:17:
staat hier misschien iets tussen?
din link är inte riktigt
Oud 10-03-2004, 15:59
Verwijderd
gewoon je de tyfus raggen en healen voor zover ik het weet. Maar ik heb dat spel al weer een tijdje terug verkocht. Het was leuk om een keer te spelen, ondanks het slepen soms. Maar het was niet iets wat ik nog een keer wilde spelen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:10
Firefly182
Firefly182 is offline
ik heb even gekeken. Nog niet intensief, misschien staat bij FAQ op die site (bij Grandia uiteraard) iets over Melfice.

Ben die gozer meer dan zat. Ik heb 't nu al 6 keer geprobeerd en m'n broertje ook zo iets.

Morridin: dat was inderdaad de strategie tot nu toe. Maar al die ventjes zijn level 31 en Elena 30. Ik had niet altijd zin om alle wezens te verslaan enzo. Dus wat ik ga doen: ik ga terug naar Galan, dat dorp, onderweg maak ik alle wezens dood. In het dorp haal ik 10 Yomi's elixer ofzo. Dan kan ik ze weer reviven. En ik krijg een hoger level door experience.

Want anders blijf ik maar proberen en 't werkt gewoon niet.
Oud 10-03-2004, 16:50
Verwijderd
Gewoon altijd ff trainen als het niet lukt. Alleen wat ik vaak zo kut vind aan sommige rpg's, waaronder Grandia(dacht ik) Wild Arms en Legend of Dragoon, is dta trainnen erg weinig nut heeft omdat je zo verrektes langzaam level up gaat. het enige wat echt werkt zijn bosses. Daar wordt ik altijd zo moe van
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
faen schreef op 10-03-2004 @ 16:22:
din link är inte riktigt
achja boeieh.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:49
Rareware
Rareware is offline
Ik heb Grandia II laatste gekocht voor 15 euro. Maar ik kan me niet herinneren dat het gevecht met melfice moeilijk was. Zijn sterkste aanval, demon hord slash. (toch?) kon geen een van mijn chars killen en ik heb niet eens gelvled tijdens het spel en naar mijn mening ging dat best wel vlot. Wel je moet er gewoon met 1 char een spell gebruiken die al je chars healed en voor de rest je sterkste skills op hem gooien tot je geen sp meer hebt en dan gewoon rammen of je sterkste magic gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:41
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Awww grandia I was ook zoo bruut.

Overigens probeer ik met rpg's een gevecht met de eindbaas altijd netzolang tot dat het lukt, want als je dan het haalt ga je zoo hard lvl up. Naja, werkt natuurlijk niet altijd..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 13:57
Verwijderd
Deel 1 vond ik eigelijk cooler. Een veel grotere meeleving in het verhaal had ik daarbij
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 19:55
Firefly182
Firefly182 is offline
tis me gelukt Ik was idd terug gegaan om te levelen en meer yomi's elixers te halen. En toen lukte het wel
De aanval tremor is ook wel goed. Er was maar eentje doodgegaan(en weer gerevived).
Reageren

Regels voor berichten