Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik laat een jurk designen door een goede vriend die dan natuurlijk al zoooo beroemd is en alle grote sterren al een jurk aangemeten heeft, en dan mij ook nog aangezien ik ook heel beroemd word later. ![]() En ik wil een leuk bruidsmeisje en jongetje, en dat worden m'n toekomstige broertje en zusje, heb ik net even verzonnen > zij komen er heel snoezig uit te zien. Ohja en m'n man moet in het wit, sexy! ![]()
|
Als het aan mijn vriendin ligt, gaan we in het geheim trouwen, zodat we niet overbodig veel geld aan een overpriced bruidsjurk voor haar hoeven te betalen.
Ik wil wel wat degelijks, maar geldsmijterij hoeft niet van mij. Wel veel gezelligheid en lekker eten en niet van die ranzige kleine toastjes met weetikveel wat erop. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga eerst naar stadhuis en daarna ga ik naar de kerk.
De kerk moet versierd zijn met witte bloemen. Ikzelf zal een witte jurk dragen met een hele lange sleep. Ik wil wel 2 setjes dragen, 1 voor stadhuis en dat andere setje is voor in de kerk. Daarna wil ik een groot feest met al onze familie, vrienden en kennisen (wss in de kerk). |
![]() |
|
ik wil een hele mooie jurk en veel lol, lekker eten, drank, optredens alleen van vrienden en een lekker lange huwelijksnacht. en hij moet er niet zo patserig uit gaan zien dan, gewoon zn eigen stijl.
opzich is dat trouwen helemaal niks voor mij, dat nette plechtige gedoe, dus het moet wel een beetje op mijn manier.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + Een Star Wars wedding omg... da's iets voor het camptopic me dunkt |
![]() |
|
![]() |
Bruidsjurk:
![]() of ![]() En 's avonds op het feest: ![]() Ik wil eigenlijk wel in een mooi kerkje trouwen.. Ik ben totaal niet gelovig hoor, maar ik vind dat gewoon mooi.. Dat heeft iets ![]() Mijn man in het wit vind ik eigenlijk wel erg sexy.. Maja dan zijn we allebei zo in het wit, kweenie of dat wel zo mooi is ![]() ![]() Verder moeten alle vrienden/kennissen en familieleden enzo komen! 's Avonds lekker eten en daarna flink feesten en gek doen! En dan... een mooie romantische huwelijksnacht ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bruiloft traditioneel. Stadhuis, kerk, leuke mensen, mooi weer, leuk feest, koetsen ![]() Tja gewoon sprookjesachtig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Psychologie |
veranderde mama synclinorium | 24 | 22-06-2004 00:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |