![]() |
|
Verwijderd
|
ik had verwacht dat het na het kaasmeisje ( http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=780328 ) wel weer een paar dagen stil zou zijn,maar dat viel tegen
Dronken als ik was bonsde ik afgelopen zondagnacht in club NL met drie bier en een Malibu cola tegen een bekende Nederlandse zangeres op. Een zangeres die ondanks haar leeftijd ( 21 ) haar sporen verdient heeft in het artiesten wereldje en daar graag mee te koop loopt.Ik noem een duur huis,dure auto ,mooie tennisleraar etc. Het was kwart voor vier s’nachts en dan bons je wel eens tegen iemand op ,maar dit maal bleek ze me dus te herkennen. Ze zegt ‘ Jaaaaaahh ja bent het hoor,jemig hij is het echt,wat leuk jou hier te zien,nou echt dit is heel erg leuk ‘ Ik zeg ‘ Om nou gelijk tegen mijn drank aan te lopen je haalt wel nieuwe toch ‘ Ze zegt ‘ Tuurlijk ik heb nu een wereld salaris,bestel maar wat je wil op mijn rekening ‘ Ze haalt adem en gaat door ‘ Echt zo leuk om jou hier te zien ,ik heb jou zo gemist in de tijd dat ik echt doorbrak..Ze probeert me te omhelzen. Ik nuchter als altijd “ Dat we ooit eens samen op de kleuterschool…Kijk uit mijn bier ! “ Heel de avond bleef ze me lastigvallen met vakantie’s ,live concerten,dingen die ze had en die ik nooit zou kunnen krijgen en hoe mooi alles wel niet was. Ik loog over mijn leven en zei vertelde over haar muisarm tegen gevolge van haar vele handtekeningen geven. Ik zei tegen haar “In wezen ben ik nog net dezelfde poëet als toen ik op de kleuterschool was ‘ Ze zwijmelt en zegt ‘ Daan als twee ooit een waren ,dan zeker wij ‘ Ze pakte mijn arm en we liepen naar de nooddeur achterin de club ze zegt ‘ Jou wil ik nog niet in de bladen,daar voor is het nog te vroeg en te speciaal ‘ Er stond al een auto te wachten en toen we instapte ging ze er gelijk van uit dat ik meeging naar het hotel.Ze zei tegen die chauffeur ‘ik ben een beetje dronken en moet naar het duurste,mooiste hotel in de stad,ik moet ergens een kaartje hebben ‘ Ze begon paniekerig in haar handtas te zoeken op zoek naar het kaartje en die taxichauffeur begon te raden ‘ Zit u misschien in het Amstel,Tullip, Krasnapolsky ? Ze zegt ‘ Ja..het was wel iets met een K ‘ Ik besluit open kaart te spelen en zeg ‘ het liefst ga ik gewoon naar huis ‘ Een kwartier lang soebatten in de auto later was de eindconclusie duidelijk ‘ Meneer kan alles ter wereld krijgen maar wil perse zijn eigen bed en kussen ‘ Ze probeerde me te kussen en toen ik afwende zei ze ‘ Die nummer 1 hit waar ik er miljoenen wereldwijd van verkocht heb ,schreef ik voor jou en niemand anders ‘ En daar schrok ik een beetje van.Het is toch niet niets dat miljoenen dat deuntje kennen en dat vast hebben gezongen of het nog doen En dan ik ,juist ik ,de man die altijd heerlijk zichzelf is ,daar gaat dat liedje over. Ik besloot maar met de nachtbus naar huis te gaan,maar kwam erachter dat ik blut was Ik vroeg door het raampje ‘ Allerliefste,heb je soms 3 euro voor de nachtbus ‘ ze gaf me 30 en zei ‘ Koop morgen maar een fiets ‘ Ik zei ‘ Allerzoetste,ik heb al een fiets ‘ Ze gaf me 500 en zei ‘ Koop morgen maar een auto ‘ Ik zei ‘ Allerzachtste,ik heb nog geen rijbewijs Ze gaf me 1000 en zei ‘ Daan haal jij je rijbewijs maar morgen ‘ Aan haar chauffeur vroeg ik 4 euro ,drie voor de bus en eentje voor een kalfskroket Maar nu blijft ze me dus sms’en,bellen,troep sturen maar ik heb eerst zoiets van ,voordat ik de mist in ga wil ik het eerst met jullie ( de achterban ) overleggen. Is zo’n goedkope versiertruc ( dat liedje is voor jou ) nou echt alleen een truc om mij in bed te krijgen ? Is het niet zoiets dat ze tegen elke jongen zegt van dit en dat liedje is voor jou. Dat ze er 12 neukt als ze een album uitbrengt ? .Dat je eigelijk gewoon maar een nummer bent.: ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 14:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|