![]() |
||||
http://www9.sbs.com.au/theworldnews/...79439®ion=4
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Wat vind je van dit bericht? Denk je dat de bron betrouwbaar is? Haal je de flippers al uit de kast of heb je kramp van het lachen? kortom: Geloof je het bericht? Of ben je jaren geleden al naar de veluwe verhuist en vindt je dit oud nieuws? (EDIT: layout verbetering) Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 20:05. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://news.bbc.co.uk/1/hi/programm...ght/3492631.stm
This is very much in the spirit of thinking the unthinkable. The report that we put together for the Pentagon is an extreme scenario, in the sense that most climatologists would say that this is low probability, in the sense of it happening soon, and as pervasively. But it is the Pentagon's job to think about many cases, the worst-case scenario.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/programme...ht/3492631.stm Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
laat me raden: de VS heeft binnen korte tijd een reddingsplan klaar waarmee ze ons allemaal kunnen redden???
nu is gebleken dat angstzaaien over terrorisme het in Europa minder doet dan verwacht, komen ze met dit lulverhaal aan; Amerika zal ons wel redden, zolang we hun aarsch blijven kussen zeker en misschien is het waar. de mensheid zal sowieso een keer uitgeroeid worden, en zolang we ons geld en energie in oorlog, beurzen en mobiele telefoons-met-ingebouwde-camera blijven stoppen, krijgen we ook nooit een effectief plan klaar tegen stormen, meteorieten, ziektes ed. ps. ik heb zojuist een scheet gelaten in oostelijke richting, dus volgens de chaos-theorie krijgen we nu in 2007 toch maar een stralende zomer... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ja dat kun je links of zelfs geitenwollesokkerig noemen, maar dat neemt niet weg dat er heel wat waarheid in zit
|
klimaatverandering? Ongetwijfeld
Menselijke oorzaak? Misschien 0,5% van die klimaatverandering is inderdaad te wijten aan de mens. 99,5% aan externe factoren mensheid uitgeroeid? Dat werd eens tijd. Het huidige leven is er alweer een tijdje dus het zou me niets verbazen als er weer eens wat gebeurde. Zorgen? Ik zou niet weten waarom ik me zorgen zou maken.
||
Citaat:
misschien toeval, misschien niet, maar feit is dat wat jij zegt echt niet bewezen is. maar wel een fijn iets om jezelf wijs te maken, dan hoef je je tenminste niet schuldig te voelen als je het milieu vervuilt
||
Citaat:
Juist. Ook de wetenschap.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Global-warming, feit of fictie? TheCreator | 134 | 24-08-2007 22:27 |