![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry dat ik zo reageer hoor (pas het later wel aan). Ik ga zeker even m'n arts bellen.. |
![]() |
|
Ik heb je verhaal niet goed gelezen, maar ik reageer gewoon maar meteen op de titel, want daar gaat het ook om;
Blowen is nooit verstandig.... En al helemaal niet na een ernstige ziekte Dus....ik denk dat je je antwoord al wel hebt. Blowen is altijd slecht Hoe goed of fijn of leuk het ook voelt. Snowy
||
Citaat:
(en ik heb er eigenlijk mijn twijfels over ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oja, ik heb mn arts geprobeerd te spreken. Ik kan hem maandag pas weer bereiken. ![]() Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 21:27. |
![]() |
||
Citaat:
Bedenk: hoe langer je het moet uitstellen, des te beter het smaakt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de afgelopen jaren is vaak bewezen dat blowen neit schadelijk is voor de hersenen ook neit op eht korte termijn geheugen het enige echte kwaad dat blowen doet is eht verdubbelen van de kans op schizofrenie (regelmatige blowers) ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm... ik zou het voor de zzekerheid niet doen. Of het gevaarlijk is weet ik niet, maar het gaat nu net zo goed met je, zou zonde zijn om dat pe ongeluk door te blowen te verpesten
||
Citaat:
|
Sinds wanneer is blowen verstandig? Na zo'n periode van onthouding moet het vast makkelijker zijn om nog te stoppen. Zoek desnoods je heil in runners high...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits spreekbeurt tommyboy5 | 7 | 03-06-2009 21:35 |