Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de drempel om naar een professioneel iemand te stappen die ze helemaal niet kent kan wel hoog zijn, en daarbij komt dat professionele hulp mischien niet heel goed werkt als zij er niet zelf van overtuigd is. Dus ik weet niet of je iemand tegen haar zin moet inschakelen,als ze het echt niet wil, ook omdat je dan mischien de kans loopt dat dat een negatieve invloed heeft op haar vertrouwen in jou. Terwijl jij nu schijnbaar juist de enige bent die ze echt vertrouwd. Maar het is in ieder geval goed om echt te proberen haar te overtuigen. Professionele hulp hoeft ook niet persee via school of gezondheidszorg te vinden te zijn. Het kan mischien ook iemand in jou of haar omgeving zijn die toevallig daar vaker mee te maken heeft, beroepsgewijs? |
![]() |
|
![]() |
Jullie hebben gelijk, dat meisje moet hulp krijgen, maar jij moet je daar zelf niet TE druk om maken (wat heel moeilijk is..) wat ik hiermee bedoel is dat jij je niet vervelend moet gaan voelen door haar problemen. Natuurlijk maak je je zorgen maar het mag niet zo zijn dat haar problemen jou problemen worden.. snap je? Je kunt je vriendin nergens toe dwingen, je kunt haar alleen adviseren.. en als ze echt een heel goede vriendin is zal ze vast jou advies opvolgen. Ze hoeft natuurlijk niet meteen naar het Riagg/GGnet maar ze kan eens gaan praten met een vertrouwings persoon op school.. je moet daar duidelijk maken dat z'n persoon niets tegen haar wil indoet dus dat die vertrouwings persoon absoluut geen bedrijging is...
Succes ermee! Crazybeauty |
![]() |
|
huh?! ik dacht dat ik hier al had gereageerd (mn hersenen slaan weer op hol denk
![]() Zorg om te beginnen dat dit niet JOU probleem gaat worden. Je kan haar proberen te steunen, maar alleen al daarom moet je zorgen dat het niet jouw probleem wordt. (Is dit wel het geval, dan wordt het wel heel moeilijk haar te steunen). probeer met haar te praten, maar vooral, belangrijker, naar haar te luisteren.. Je komt er vanzelf achter wat de achterliggende reden is, en dan kan je daar, samen met haar, aan werken. Hulp inschakelen lijkt me zeker zeer handig. Dit is niet iets waar ze zomaar uitkomt. sterkte allebei, liefs wen
||
![]() |
Citaat:
ik probeer haar op dit moment er van te overtuigen dat ze echt met iemand moet gaan praten, maar dat lukt me niet. het probleem is ook dat ze zelf niet weet waarom ze dat wil, ze heeft gewoon de gedachte door haar hoofd spoken dat ze dat wil doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |