Advertentie | |
|
![]() |
|
uuhm....is een streepjescode een symbool of teken ofzo?
nouja k vind het wel grappig staan...zo'n streepjescode.. maar waarschijnlijk gewoon zo'n..nouja wat jij al zei Moonboy..elf-achtig ding ja ![]() tribal oid
|
![]() |
qua tatoage moet je iets pakken dat iets met jezelf te maken heeft.. vind ik dan.. een gewonde tribal of chinees teken vind ik zoo afgezaagd.. maar een elfenteken is nu 'in' met tlotr enzo.. over een paar jaar is dat helemaal over... tis leuker als je zelf iets maakt of iemand laat maken.. maar in ieder geval niet een plaatje dat iedereen al heeft..
kusje |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben gewoon benieuwd wat er qua simbolen enzovoort is ![]() Kusje |
![]() |
|
Zoek anders eens wat dingen op google ofzo.
Daar zijn zat tekens te vinden. Bedenk wel eerst in welke hoek je het wil; iets egyptisch, tribals, runen, wel/niet godsdienstig. Als je echt elf aan wilt houden moet je daar eens opzoeken of Lord of the rings+tattoo ofzo...vind je vast wel wat
||
Citaat:
![]() blijf natuurlijk wel benieuwd naar wat jullie zouden willen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een kruis, omdat ik gek ben op kruizen en hun betekenis (niet de Katholieke zooi, kruizen zijn veel ouder dan dat), mijn logo, het Chinese teken van waarheid (mijn logo is daarvan van afgeleid), een zelfontworpen iets, een kraai of een tribal draak/salamander.
Ben gek op tatoeages maar heb er helaas nog altijd geen. Een vriendin heeft wel een tekening van mij laten tatoeren op haar schouder. |
![]() |
||
Citaat:
en als je toch bezig bent, een cursusje nederlands zou je ook zeer zeker niet misstaan
||
Citaat:
en als je toch bezig bent, een cursusje *nederlands* zou je ook zeer zeker niet misstaan. es = eens, nederlands = Nederlands. En hoezo moet ik mijzelf schamen? Omdat het inferieure katholieke ras ons, het germaanse ras 1000 jaar geleden uitmoorden en in hun tempels gemaakt voor Donar en Wodan in de fik steekte tijdens hun bloederige kruistochten? |
![]() |
|
En als we nou eens niet op elkaar gaan lopen flamen omdat we het niet eens zijn met elkaars visie? Dat zou gezellig zijn!
Ikzelf zou niet echt een teken willen tatoeeren. Ik heb mijn zinnen gezet op een adelaar of havik met gespreidde vleugels. Alleen nog ff sparen en wachten tot volgend jaar hartje winter (dan voel je er minder van als je buiten loopt)
||
Citaat:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat er mensen zijn die daar ook niet gelukkig mee zijn maar die wel gelukkig zijn met dat geloof. We slachten toch ook niet alle Duitsers af omdat ze zes miljoen Joden hebben doodgemaakt. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Dat men het na 2000 lange jaren vol met oorlog en leed nog steeds niet inziet dat het katholieke en christelijke geloof door en door slecht is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
" heb je naaste lief" ?!? ontopic: ik zou wel een tattoo willen, maar vind het idee dat er met een naald in mijn vel word gekrast wel eng. Maar ik zie het misschien wat overdreven. Zou ik er toch een nemen, dan een kleintje op mijn schouder ofzo, een teken met betekenis voor mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb het als hanger , ik draag het altijd, en bij mij zit er nog een tijgeroog in het midden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik wou t net te zeggen ![]() een mooi pentagrammetje. maar ik zou niet weten waar... miss bovenarm of of onderrug ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de islam en het omgaan met dieren en milieu CraigDavid | 22 | 14-08-2005 10:38 |