Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 18:03
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Tja, ik vroeg me eigenlijk af of iemand dit geweldige spel wel kende.
Oud 21-03-2004, 11:27
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 16-03-2004 @ 19:03:
Tja, ik vroeg me eigenlijk af of iemand dit geweldige spel wel kende.
Ja, ken het, heb het. Voordat ik het ook maar ergens in de winkels heb zien staan, heb ik al een aardige tijd de demo gespeeld. Zelfs dat was al de moeite waard ... toen zag ik het eindelijk ergens in de winkel staan en moest ik het wel kopen... het is wel een leuk spel, maar de campaign mode had veel beter gekunnen.
Oud 26-03-2004, 15:33
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 21-03-2004 @ 12:27:
Ja, ken het, heb het. Voordat ik het ook maar ergens in de winkels heb zien staan, heb ik al een aardige tijd de demo gespeeld. Zelfs dat was al de moeite waard ... toen zag ik het eindelijk ergens in de winkel staan en moest ik het wel kopen... het is wel een leuk spel, maar de campaign mode had veel beter gekunnen.
Ja, de campaign had inderdaad wat beter gemogen. Een storymode zou wel leuk geweest zijn, bijvoorbeeld zoals bij Warcraft III (ken je dat?).
Ik heb de demo nooit gespeeld, alleen warlords battlecry 1 en toen zag ik deze game in Londen en dacht, ik koop hem. Ook ik heb er geen spijt van gekregen.
Speel jij ook over het internet eigenlijk?
Oud 26-03-2004, 20:57
Shredder
Shredder is offline
haha kep hem ook..ik heb hem wel eens geprobeerd over internet, maar toen was mijn held pas level 26 en er waren maar 3 andere ofzo online met allemaal level 50 helden...dus na 3 sec is je basis al platgemaaid door die andere niet echt veel aan dus.
Oud 27-03-2004, 02:00
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 26-03-2004 @ 16:33:
Ja, de campaign had inderdaad wat beter gemogen. Een storymode zou wel leuk geweest zijn, bijvoorbeeld zoals bij Warcraft III (ken je dat?).
Ik heb de demo nooit gespeeld, alleen warlords battlecry 1 en toen zag ik deze game in Londen en dacht, ik koop hem. Ook ik heb er geen spijt van gekregen.
Speel jij ook over het internet eigenlijk?
Ik heb het nog nooit online gespeeld, maar wil het wel eens proberen. In de tijd dat ik het spel kocht (en speelde) had ik nog geen beschikking over een goede internet connectie en dus geen behoefte eraan .

En ja, wie kent Warcraft 3 nou niet , die heeft inderdaad een veel betere campaign.
Oud 28-03-2004, 15:08
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
Shredder schreef op 26-03-2004 @ 21:57:
haha kep hem ook..ik heb hem wel eens geprobeerd over internet, maar toen was mijn held pas level 26 en er waren maar 3 andere ofzo online met allemaal level 50 helden...dus na 3 sec is je basis al platgemaaid door die andere niet echt veel aan dus.
Dit is alleen het geval bij vijandelijke warriors. Deze zijn dan inderdaad erg sterk en dan heb je inderdaad snel verloren (behalve als je een goede tactiek hebt en de map een beetje meezit).

Ik weet niet hoe die mensen aan level 50 helden komen, maar ik weet wel dat je een tijdelijke held kan "vereeuwigen". Dus dat je gewoon een level 50 held aanmaakt en die voor altijd houdt. Verder kan je heel snel levels omhoog gaan als je de Sirian set en een experience map hebt (een zelfgemaakte map op I am the greatest niveau). Hierbij verdien je tot 600 XP per vijf minuten (minimum speeltijd). Bovendien krijg je super goede items.

Op deze manieren heb ik enkele krachtige helden gemaakt. Ik heb hierbij gezien dat training veel uitmaakt voor de kracht die je held uiteindelijk heeft. Zo is de ene level 50 fighter misschien niet sterker dan de andere level 40 fighter (door minder AP (door training) en door slechtere items).
Oud 28-03-2004, 15:11
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 27-03-2004 @ 03:00:
Ik heb het nog nooit online gespeeld, maar wil het wel eens proberen. In de tijd dat ik het spel kocht (en speelde) had ik nog geen beschikking over een goede internet connectie en dus geen behoefte eraan .

En ja, wie kent Warcraft 3 nou niet , die heeft inderdaad een veel betere campaign.
Ik heb ook nooit over internet gespeeld, er was iets mis met iets (ik weet het niet) andere spellen deden het wel over internet. Ze zeiden dat je versie 1.04 moest hebben, deze had ik, maar hij deed het nog steeds niet.

In Warlords Battlecry 3 komt waarschijnlijk een nieuwe campaign, nu alleen maar hopen dat deze net zo goed is als in Warcraft 3.
Reageren

Regels voor berichten