Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de demo nooit gespeeld, alleen warlords battlecry 1 en toen zag ik deze game in Londen en dacht, ik koop hem. Ook ik heb er geen spijt van gekregen. Speel jij ook over het internet eigenlijk?
|
haha kep hem ook..ik heb hem wel eens geprobeerd over internet, maar toen was mijn held pas level 26 en er waren maar 3 andere ofzo online met allemaal level 50 helden...dus na 3 sec is je basis al platgemaaid door die andere niet echt veel aan dus.
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, wie kent Warcraft 3 nou niet ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe die mensen aan level 50 helden komen, maar ik weet wel dat je een tijdelijke held kan "vereeuwigen". Dus dat je gewoon een level 50 held aanmaakt en die voor altijd houdt. Verder kan je heel snel levels omhoog gaan als je de Sirian set en een experience map hebt (een zelfgemaakte map op I am the greatest niveau). Hierbij verdien je tot 600 XP per vijf minuten (minimum speeltijd). Bovendien krijg je super goede items. Op deze manieren heb ik enkele krachtige helden gemaakt. Ik heb hierbij gezien dat training veel uitmaakt voor de kracht die je held uiteindelijk heeft. Zo is de ene level 50 fighter misschien niet sterker dan de andere level 40 fighter (door minder AP (door training) en door slechtere items). ![]()
||
Citaat:
![]() In Warlords Battlecry 3 komt waarschijnlijk een nieuwe campaign, nu alleen maar hopen dat deze net zo goed is als in Warcraft 3. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
Verslavendste spellen ever! Snakeboy | 94 | 24-10-2004 10:26 | |
Games |