Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Voel jij je veilig op school?
Ja, 100% 2. Heb jij wel eens meegemaakt dat er iets op school gebeurde waardoor je je niet meer zo veilig als eerst voelde? Er zijn wel dingen gebeurt maar daar voelde ik mezelf niet minder veilig door (het door de school rennen van politie mannen omdat er indringers waren die niet weg wilde of laatst ook een bedreiging met een mes, maar dat is gewoon prima opgelost) 3. Is het veilige gevoel dat je had (of misschien wel niet had) verandert nadat die leraar op het Terra College is neergeschoten? Nee, komop zeg, ik ga nu echt geen wapen ofzo bij me dragen want stel je voor merijn heeft een wapen bij zich dan moet ik mezelf toch wel kunnen verderdigen joh.. Zo creeër je meer een negatieve sfeer. 4. Heeft jou school maatregelen getroffen om jullie veiligheid te vergroten? Zo ja welke, en helpen ze voor jou idee? Mijn school heeft geen maatregelen getroffen, omdat het bij mij op school, niet nodig is. 5. Heb jij nog tips om de veiligheid op school te vergroten? Veiligheid moet een sfeer zijn en zo'n sfeer creeër je niet met hekjes en continue controle. |
![]() |
|
![]() |
Ja 2. Heb jij wel eens meegemaakt dat er iets op school gebeurde waardoor je je niet meer zo veilig als eerst voelde? Nee, niet echt 3. Is het veilige gevoel dat je had (of misschien wel niet had) verandert nadat die leraar op het Terra College is neergeschoten? Neuh 4. Heeft jou school maatregelen getroffen om jullie veiligheid te vergroten? Zo ja welke, en helpen ze voor jou idee? Volgens mij niet... 5. Heb jij nog tips om de veiligheid op school te vergroten? Laat alles maar zoals het is (bij mij op school toch)... D'r is (bij mijn weten) nog nooit iets echt ernstig gebeurd, dus... |
![]() |
|
Ja 2. Heb jij wel eens meegemaakt dat er iets op school gebeurde waardoor je je niet meer zo veilig als eerst voelde? Niet echt 3. Is het veilige gevoel dat je had (of misschien wel niet had) verandert nadat die leraar op het Terra College is neergeschoten? Nee 4. Heeft jou school maatregelen getroffen om jullie veiligheid te vergroten? Zo ja welke, en helpen ze voor jou idee? Iemand had een pistool op school meegenomen (arcus in heerlen), daardoor kastjes gecontroleerd, ging de poltie ook ff bij de ouders van die gast kijken, bleek allemaal harddrugs te liggen .... 5. Heb jij nog tips om de veiligheid op school te vergroten? Tja .....meer toezicht!
|
- ja 2. Heb jij wel eens meegemaakt dat er iets op school gebeurde waardoor je je niet meer zo veilig als eerst voelde? - nee, zelfs nooit vechtpartij 3. Is het veilige gevoel dat je had (of misschien wel niet had) verandert nadat die leraar op het Terra College is neergeschoten? - nee 4. Heeft jou school maatregelen getroffen om jullie veiligheid te vergroten? Zo ja welke, en helpen ze voor jou idee? - nee 5. Heb jij nog tips om de veiligheid op school te vergroten? - niet echt...fouilleren lijkt me een beetje te ver gaan
|
![]() |
Ahm jah... onze school is gruwelijk dood, ne ik st amijn mannetje wel.. 2. Heb jij wel eens meegemaakt dat er iets op school gebeurde waardoor je je niet meer zo veilig als eerst voelde? Gheheheh...... jawel 3. Is het veilige gevoel dat je had (of misschien wel niet had) verandert nadat die leraar op het Terra College is neergeschoten? Nee, onze school is heel rustig.. HEEL rustig.. HEEL HEEL rustig.. TE rustig.. zeg maar rustig geen FUCK aan en zoals ik al zei: ik sta mijn mannetje wel.... hmm... heb wel enige tijd met mesje op zak gelopen maar dat was omdat ik buitenschoolse ruzie had.... Toch maar ff voor zekerheid hè? ![]() 4. Heeft jou school maatregelen getroffen om jullie veiligheid te vergroten? Zo ja welke, en helpen ze voor jou idee? Neh.. nietnn0dig... spanning is o0k wel een keer g0ed 5. Heb jij nog tips om de veiligheid op school te vergroten? Metaaldetect0rs.. tegen de rest kan je weinig doen, en pakken ze je niet op school, dan wel op weg naar huis ofzo |
![]() |
|
>Ja 2. Heb jij wel eens meegemaakt dat er iets op school gebeurde waardoor je je niet meer zo veilig als eerst voelde? >Nee 3. Is het veilige gevoel dat je had (of misschien wel niet had) verandert nadat die leraar op het Terra College is neergeschoten? >Nee, totaal niet. De situatie op onze school is heel anders: havo-vwo-niveau, veel sociale controle...Ik ben er zeker van dat zoiets niet bij ons zou gebeuren. 4. Heeft jou school maatregelen getroffen om jullie veiligheid te vergroten? Zo ja welke, en helpen ze voor jou idee? >Camera's, die vast wel helpen tegen diefstal en gevechten, maar eigenlijk is onze grootste kracht onze conciërge Leo. Hij loopt altijd rond in de pauzes, kent iedereen en hoewel hij behoorlijk streng kan zijn, kan je ook veel lol met hem hebben, en, wat belangrijker is, we vertrouwen hem. Sommige leerlingen gaan met hun problemen eerder naar hem toe dan naar de vertrouwenspersoon of schoolpsycholoog. 5. Heb jij nog tips om de veiligheid op school te vergroten? >Een Leo op iedere school. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja. 2. Heb jij wel eens meegemaakt dat er iets op school gebeurde waardoor je je niet meer zo veilig als eerst voelde? Nee, er gebeurt nooit wat. 3. Is het veilige gevoel dat je had (of misschien wel niet had) verandert nadat die leraar op het Terra College is neergeschoten? Nee, want ik weet dat er zoiets nooit zal gebeuren op mijn school. (of iig ik kan me het slecht voorstellen) 4. Heeft jou school maatregelen getroffen om jullie veiligheid te vergroten? Zo ja welke, en helpen ze voor jou idee? Niet dat ik weet. 5. Heb jij nog tips om de veiligheid op school te vergroten? Ouders moeten hun kinderen beter opvoeden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Veilig op school? Simon | 7 | 15-01-2011 20:25 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Muziek |