Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 17:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb dus een beugel en ik moet deze maand elastiekjes dragen. (Nou de 18e moet ik er weer heen en ik hoop dat ie er snel uit mag. Heb hem al 2 jaar.)
Ik kwam er net achter dat ik alweer zo'n elastiekje had ingeslikt. Ik hoef er maar eentje (aan 1 kant dus alleen maar). Volgens mij is hij losgeschoten tijdens koekjes eten. ( )
Maar is dit schadelijk / erg dat je soms perongeluk een elastiekje inslikt?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:06
Fleurop
Fleurop is offline
Nee, maak je geen zorgen, je poept het er zo weer uit
Daarbij zijn die elastiekjes zo klein en niet scherp maar zacht, waardoor er ook geen schade kan ontstaan
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:07
MieX
MieX is offline
Ik denk niet dat t erg schadelijk is, je lichaam zal het elastiekje niet kunnen verteren dus waarschijnlijk eindigt het in je blinde darm of gewoon in je ontlasting
Oud 10-03-2004, 17:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh okej, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:13
Verwijderd
ik denk dat je darmen met het elastiekje aanelkaar geknoopt zullen worden en dat er niets meer uit kan en dat je dus niet meer mag eten voor het elastiekje verwijderd is..

eigenlijk denk ik dat het niet uitmaakt omdat ik er ook genoeg heb doorgeslikt toen ik nog zo'n beugel had ... ooit
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:15
nUdY>
nUdY> is offline
Uhm, ik had ook een beugel dus ook van die elastiekjes, maar tijens het eten moest/deed ik ze gwoon af/uit, 1. het eet niet. en 2. enneh jah je kan ze dus doorslikken, niet dat het gevaarlijk is hoor
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:52
Midget
Midget is offline
nooit eens een uitgevallen melktand snachts doorgeslikt?

lekker de volgende ochtend met een vork in je poep prakken voor de beloning van de tandenfee
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 10-03-2004 @ 18:52:

lekker de volgende ochtend met een vork in je poep prakken voor de beloning van de tandenfee
Viezerik

Maar het kan dus helemaal geen kwaad, dat ding is klein en zacht, dus geen probleem, dat komt er zo weer uit
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 19:09
Auntie M
Auntie M is offline
Volgens mij wil jij niet weten wat sommige mensen naar binnen werken en wat er dan vervolgens gewoon weer uitgepoept wordt (ik wil het in ieder geval niet weten, maar toch als voorbeeld denk eens aan bolletjesslikkers).
Denk dat zo'n ministiekje dan echt geen kwaad kan.
Oud 11-03-2004, 18:31
marrel
marrel is offline
ik leef nog steeds dus het zal wel meevallen
Oud 11-03-2004, 18:36
Suey
Suey is offline
Oh kheb ongeveer honderd van die dingen ingeslikt, noojt last van gehad ofzo. Moest ze ook aan allebei de kanten. Gelukkig heb ik die beugel nie meer
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vandaag ging er weer een naar binnen. Ik begin ze straks nog lekker te vinden. Maar gelukkig zijn ze niet schadelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:06
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Offtopic:
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-03-2004 @ 18:04:
Volgens mij is hij losgeschoten tijdens koekjes eten. ( )
dat klinkt echt schattig
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 11-03-2004 @ 21:06:
Offtopic: dat klinkt echt schattig
Hihihi . Koekjes zijn ook zo lekker.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 10-03-2004 @ 18:52:

*gigantische grijns op gezicht krijgt*
dat heb ik ook gehad!!

maargoed, volgens mij is dat niet erg hoor, ik bedoel, bij de ortho zullen ze toch niet giftige spullen in de monden van mensen proppen? ik heb ook wel eens zo'n bracket *schrijf je dat zo?* doorgeslikt, perongeluk. En ik leef ook nog steeds
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 21:20
Verwijderd
Mensen die last hebben van pica (een stoornis waarbij ze dwangmatig niet-eetbare objecten inslikken) overleven dat vaak ook. Er zijn mensen waarbij haarballen, elastiekballen of zelfs kilo's metalen messen en vorken uit de maag wordt gehaald en die prima doorleven. Dus zo gevaarlijk zal het incidentele beugelelastiekje wel niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-03-2004 @ 22:20:
Mensen die last hebben van pica (een stoornis waarbij ze dwangmatig niet-eetbare objecten inslikken) overleven dat vaak ook. Er zijn mensen waarbij haarballen, elastiekballen of zelfs kilo's metalen messen en vorken uit de maag wordt gehaald en die prima doorleven. Dus zo gevaarlijk zal het incidentele beugelelastiekje wel niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 22:26
funkypunk
funkypunk is offline
der zijn zelfs mensen (waaronder zwakzinnigen) die bijvcoorbeeld van die oranje plastic stoelen wegkauwen in een week of een bankstel over een langere tijd...
komt wel goed
Oud 12-03-2004, 22:47
Verwijderd
Ik kauwde vroeger op Tupperwarebakjes <3
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 00:25
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 12-03-2004 @ 23:26:
der zijn zelfs mensen (waaronder zwakzinnigen) die bijvcoorbeeld van die oranje plastic stoelen wegkauwen in een week of een bankstel over een langere tijd...
komt wel goed
Hahah, dat is dan wel weer gigantisch gelul maar leuk bedacht.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 12:23
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2004 @ 01:25:
Hahah, dat is dan wel weer gigantisch gelul maar leuk bedacht.
dan niet, het is toch echt zo, ze eten het ijzer/metaal niet op maar wel al die oranje stukken van zo'n stoel bijvoorbeeld, het lijkt idd onmensenlijk, amar het is waar~!
Oud 13-03-2004, 12:42
Verwijderd
Een vriendin van me heeft op haar 5de een hele kartonnen verhuisdoos op zitten eten, en niet echt gekauwd... gewoon stukjes er vanaf gescheurd en door geslikt. Ok, dat ging dan wel een beetje mis uiteindelijk (alsin; ze verteerde het niet, dus het moest er ook weer als stukjes karton uitkomen, en tja... dat ging niet zo goed).
En ik at hele stuiterballen Echt stom eigenlijk, maar ik vond ze heerlijk
En ik leef nog!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten