![]() |
|
Volgens mij wil jij niet weten wat sommige mensen naar binnen werken en wat er dan vervolgens gewoon weer uitgepoept wordt (ik wil het in ieder geval niet weten, maar toch als voorbeeld denk eens aan bolletjesslikkers).
Denk dat zo'n ministiekje dan echt geen kwaad kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heb ik ook gehad!! ![]() ![]() maargoed, volgens mij is dat niet erg hoor, ik bedoel, bij de ortho zullen ze toch niet giftige spullen in de monden van mensen proppen? ik heb ook wel eens zo'n bracket *schrijf je dat zo?* doorgeslikt, perongeluk. En ik leef ook nog steeds ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die last hebben van pica (een stoornis waarbij ze dwangmatig niet-eetbare objecten inslikken) overleven dat vaak ook. Er zijn mensen waarbij haarballen, elastiekballen of zelfs kilo's metalen messen en vorken uit de maag wordt gehaald en die prima doorleven. Dus zo gevaarlijk zal het incidentele beugelelastiekje wel niet zijn.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me heeft op haar 5de een hele kartonnen verhuisdoos op zitten eten, en niet echt gekauwd... gewoon stukjes er vanaf gescheurd en door geslikt. Ok, dat ging dan wel een beetje mis uiteindelijk (alsin; ze verteerde het niet, dus het moest er ook weer als stukjes karton uitkomen, en tja... dat ging niet zo goed).
En ik at hele stuiterballen ![]() ![]() En ik leef nog! |
![]() |
|
|