Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2004, 10:48
Verwijderd
deze dan he..

Aardig wat nieuwe wapen erin.. een 3 bullet burst firing pistol. Semi sniper rifle, nieuwe MG, een SMG, wat assault guns. Nieuwe redelijke locaties.
Ziet er allemaal goed uit. Heb het nog niet eens gespeeld nieuwe game modes lijken me ook goed.

Iemand anders die dat al heeft gespeeld?

Ik post wel wat wanneer ik het spel ook daadwerkelijk heb gespeeld.. misschien zit het wel vol met bugs zoals bij RvS zelf...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2004, 10:52
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
zit ingebouwde wallhack in d8 ik. banned op clanbase volgens mij, tot er een patch is. go ubisoft
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 12:48
Verwijderd
Klopt... in 1.55 van normale game ook...

En sounds van Athena Sword zijn op bepaalde punten zwaar f00ked.

Maarja, maps zien er goed uit. Game modes zijn goed al is capture the enemy toch wat dodgy...

Je wordt geschoten, je blijft 10 seconden stilstaan en in die tijd kan een tegenstander jou vastbinden en dan moet je of bevrijd worden of naar de grond blijven loeren. Het team dat op het laatst helemaal vastgebonden en wel op de grond ligt verliest.

Maar ja, stel je knalt iemand, iemand anders knalt jou, die persoon wordt weer door een teammaat geknalt....

Na 10 seconden, RATAATTATA, gesproei, man word je ziek van... sta je weer 10 seconden stil... wacht je tot of een van jou team komt of een van hun team. Komen ze tegelijkertijd is er nog iemand bij, dan sproeien de tegenstander te veel mist, kan je er een vastbinden... mist jou team die "ronde" na 10 seconden te veel missen wordt hij weer vrijgemaakt...

En zo gaat dat door. Zit je op het laatst dus met 50 kills. Kan opzich best wel wat veranderd worden daar : /
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten