Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Opzich handig topic, zeker als ik andere steden wil bezoeken..
Groningen: Hip/mainstream: Leads [grote markt] Marquant [om de hoek bij H&M] Ebb 18 [Ebbingestraat] > voornamelijk spijkerbroeken Project 43 [grote markt] Fifty Six [vrouwen] > Oosterstraat The Vic [grote markt] > Hugo Boss/Armani Jeans Hmm, eigenlijk moet ik nog beetje doorspitten.. Zie trouwens ook dit topic voor Adam: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=459699 |
![]() |
|
SeventyFive te Amsterdam. En verder weet ik eigenlijk weinig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Man @ work (Heerestraat) America today
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog meer aanraders: Recessie, goede 2de hands winkel In de folkingestraat heb je ook aantal winkels, Simsalabim, wat alternatief d8 ik, maar ook veel "dancewear" ... iets verder zit er een winkeltje dat heel veel buitenlandse dingen verkoopt. Turkse kandelaars, Marokaanse schalen etc. |
![]() |
||
Citaat:
Ze verkopen allemaal hippe kleding....wel met een prijskaartje(niet buitensporig duur though)
|
Amsterdam;
Salon de Lingerie; super mooie lingeriezaak, met spullen a la Marlies Dekkers, nadeel erg duur, maar ja je moet er wat voor over hebben he. Utrechtse Straat. A. Boeken; Stoffenzaakje, echt alle kleurtjes, materialen die je verzinnen kan, wel een beetje aan de dure kant. Straatje naast 't Krasnapolsky helemaal doorlopen, richting Waterloopplein.
|
Verwijderd
|
nijmegen:
2 nieuwe h&m's (heel gaaf ingericht, met leuke behangetjes enzo, beiden veel beter als die in arnhem) art (duur en je moet er van houden, amar hangt altijd toevallig wel iets) charleston (voor 2e hands en hele rare kleding) dekker v/d vegt (zeer fijn en grote boekenwinkel) kroese (cdwinkel met vrij lage prijzen) waaghals (cd's) hilarion (winkeltje met boeken over mytsiek, geloof, tolkien en andere fijne zweefdingen, mooie en duure stenen, sieraden, (boedha)beelden, cd's mooie kaarten) daar heb ik n half jaartje gewerkt. arnhem: h&m britain gsus bijenkorf kroese waaghals dollhouse zara brassa dr. adams art switch (2ehands) visions |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je aan het eind van die straat naar rechts gaat en dan met de bocht mee naar links heb je nog soulriders met veel billabong en nikita... |
![]() |
|
Rotterdam:
De gehele nieuwe binnenweg. Punch (Veel Dr. Martins, Lonsdale en Fred Perry zooi) Black Widow (punk, metal gothic etc... Ook gewoon leuke t-shirts en prulletjes) Sister Moon (2e hands) Knetter (nieuw en 2e hands.) Plaatboef (vinyl de gexte), en nog 10 andere platenzaken. Cheap Fashion. (2e hands en ook nieuwe dingen.) Op de meent. (vanaf station blaak heeeelemaal rechtdoor lopen, voorbij de markt en dan rechts.) Funkie House en Britain (voor je de koopgoot ingaat links, langs de loempiakraam). Daar zit ook Yendor (stripwinkel) en Sounds (platenzaak). EN een bagel/muffin zaak waar je echt een keer een muffin moet proberen. yum yum. Whitte de wit straat: Left (skateboard winkel) RSI (ditto. Ook met kleren en leuke dingetjes) MAMA (galerie, gewoon leuk om te kijken) verder veel kunstzinnige dingen. Roodkapje zit er ook...
Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 13:04. |
![]() |
||
Citaat:
Spoiled.. niet buitensporig duur? Naja duur is relatief maar wanneer een spijkerjasje 600 zoveel euro moet gaan kosten noem ik dat buitensporig... Hip is spoiled overigens al helemaal niet.. maar goed. Oja de H&M bij het Spui/de Munt (die grote), beste h&m, redelijk netjes, heeft enorm veel.
|
Verwijderd
|
Almere:
-Ruan Creatief! ![]() -Pasqiuno: Zoetelaarspassage, alleen leuk wanneer er kortingen zijn ![]() Amsterdam: -Spoiled: Leidsestraat -Khymo: Leidsestraat (d-squared etc) -Local service: Keizersgracht (paul smith, d-squared) -Zipper: Nieuwe hoogstraat of Huidenstraat (niet de kleren, maar de accesoires zijn leuk ![]() -Braez: Hobbemastraat -Velvet: Magna Plaza (D&G, BB, Versace etc) -Shoebaloo: PC Hoofdstraat en Leidsestraat (dure schoentjes) -2PR: oude hoogstraat (dsquared, d&g, designer-label van nike) |
![]() |
|
Utrecht:
E-zone- Donkeregaard (skatewinkel) Bien Bleu- Bakkerstraat (klein winkeltje dat kleding van voornamelijk Bien Bleu en O'Bleu verkoopt) Sirado-hoe-heet-die-straat-ook-al-weer, als je bij de Xenos en de McDonalds HC uit komt. iig, leuke sieraden. Broese-Oudegracht (mega-boekwinkel) Plato-Steenweg (platenzaak, helemaal ![]() En de wat bekendere: H&M-Oudegracht Expo-Viestraat Forecast-Oudegracht Rode Winkel-Lange Elisabethstraat The Sting-Oudegracht Lady Sting-Lange Elisabethstraat (of andersom, dus Lady Sting op Oudegracht en Sting op L. Elisabethstraat, dat weet ik niet meer)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wens2: met jou winkelen... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Apeldoorn:
ZAP Menswear : D&G, Just Cavalli, Armani, Versace en Boticelli. (hoofdstraat) Designo Menswear: Ice Jeans, Hugo, Armani, Gentilumo (3de straat linjksvan de hoofdstraat) De katheDraal: Diesel, DKNY, Hugo, Stone Island (1 straat links hoofdstraat) Arnhem Marcello's: D&G, Armani, Versace. (kronenburg) Jones: Bikkembergs Yohji yamamoto, Hugo (naast de bijenkorf) Smits Schoenen: Prada, Boss, Gucci. Amsterdam : Pc Hooftstraat ![]() Iceberg Store en nog een aantal winkels |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vertigo: Roberto Cavalli, Armani (jeans), Hugo Boss B4: Boss Shoebox: Boss, Jaguar, Tommy en voor de dames Otazu ![]() De Hangar: Alle mainstream merken, van gsus tot evisu. NEXT: Gave kicks, van asics onitsuka tigers tot oldskool nikes ![]() Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 02:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Episode zit op de oude binnenweg, dus nog voor black widow enzo. Schuin tegenover velvet. Cheap Fashion zit op de meent...ehm...Bij de McDonalds op de coolsingel (naast t stadhuis) moet je rechts en dan rechtdoor blijven lopen. Lucky lenn was ik trouwens vergeten (ook nieuwe binnenweg). Wat een geweldige winkel is dat zeg. Wel een beetje duur, maar dan heb je ook wel iets heel cools...
Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 14:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||