Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik sluit mij aan bij de voorgaande reacties
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vertrouwen is het belangrijkste vind ik. Tuurlijk, iedereen heeft wel beetje de zorg in dat zijn of haar partner op stap gaat en dat er jongens of meiden achteraan gaan. Maar dat heeft jouw partner ook wel als jij zelf op stap gaat. Maar ik sluit me aan bij voorgaande adviezen... Erover praten is de beste oplossing. Nog suc6 ermee!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Om je laatste vraag maar eerst te beantwoorden: Ja, je moet je zorgen maken.
Niet om hem, maar om jezelf en daaruit voortvloeiend jullie relatie. Hebben jullie wel eens gesproken over welke verwachtingen jullie hebben? En dan bedoel ik: - Welke verwachtingen heb jij van jezelf? - Welke verwachtingen heb jij van hem? - Welke verwachtingen heeft hij van zichzelf? - Welke verwachtingen heeft hij van jou? - Welke verwachtingen hebben jullie van de omgeving? - Welke verwachtingen heeft de omgeving van jullie? - Et cetera. Een dergelijk gesprek kan zeer verhelderend zijn. Geef precies aan wat jij belangrijk vindt, in dit geval bijvoorbeeld trouw. Kies voor een dergelijk gesprek een neutraal moment, niet als jullie net hebben geneukt of knallende ruzie hebben gehad.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik zie het niet zitten Diamera | 21 | 12-12-2011 23:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25 fizzle-fluffy | 500 | 08-08-2011 16:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last van hoofd (en ogen) wanneer ik opsta. Replicator | 10 | 25-10-2005 20:45 | |
De Kantine |
Moet ik me zorgen maken? Winner | 19 | 25-12-2004 11:30 | |
Flora & Fauna |
Ik maak me zorgen om mn poes Verwijderd | 18 | 07-01-2003 15:05 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? FiReMiSs | 12 | 19-06-2002 15:11 |