|
|
Bekijk resultaten poll: De uitroepen cool, vet, chill, relax, beterz enz. moeten vervangen worden door LAFSTA | |||
Ja, want cool, vet, chill, relax etc. zijn super afgezaagd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, de uitroep LAFSTA klinkt leuk en ligt onwijs lekker op de tong: Zie je die lafsta BWM daar!? |
2 | 33.33% |
Ja, je bent eens een keer origineel bezig, als iedereen dat nou zegt.. dan bedenken we samen toch weer een nieuw woord! |
1 | 16.67% |
Nee, vindt het wel prima om 'vetgaaf' te zeggen |
3 | 50.00% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
![]() |
Dit bericht is super LAFSTA , dus je moet het lezen!
Beste leeftijdgenoten, je roept allemaal weleens een woord als: Cool, Chill, Vet, Keigaaf, Strak, Beterz enz. Ben je het niet met mij eens dat die woorden zo ontzettend afgezaagd zijn!? Iedereen gebruikt ze, het is niet origineel meer als je zoiets zegt. Heel vaak komt het zelfs gewoon popi-doenerig over. Dat is vast niet de bedoeling. ![]() Nou heb ik een oplossing. Ik en een paar vrienden hebben een nieuw woord bedacht, het omvat de betekenis van al bovengenoemde woorden en alle andere positieve uitroepen. De naam is: LAFSTA je vindt het in de AH in de koopjesstraat... nee onzin! Het enige wat ik wil bereiken is het halen van de Dikke Van Dale. En daar is natuurlijk wat promotie voor nodig. We hebben al een actie bedacht. Laat jou stem vallen op de nieuwe naam voor Dorito's ?????. Ga naar http://www.doritos.nl en klik op Vote Name. Klik op de search-knop en vul 'Smooth Lafsta' in. Hoe meer stemmen hoe beter natuurlijk, want het is uiteindelijk de bedoeling dat we het gaan winnen van de bedenker van de naam: GeenStijl. Bedankt voor het lezen van dit bericht, reacties altijd welkom! En ff stemmen svp. dan maak je me erg gelukkig! ![]() ![]() Ciao, nog een lafsta nacht verder! Mzzl! Pimbond
Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 23:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus maak je niet druk, het wordt echt wel hot! Mzzl
|
|
![]() |
||||