Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2004, 11:15
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Hoi, ik heb een SVCD en ondertitels. Het probleem is dat deze niet op de cd zelf staan. Ik wil het gewoon op de pc afspelen. Maar als ik nu met Power DVD de 'film' afspeel, vind ik geen optie waar ik nog eens subtitels kan selecteren op de HD. Hoe krijg ik het toch voorelkaar dat het toch lukt? Het mag ook een ander progrmma zijn ofzo.

Ik weet niet of je dat moet weten maar de extensie van de ondertitel is .sub. Het is 1 bestand, maar op de svcd staan in totaal 26 fragmenten.

Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 11:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2004, 11:18
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/search.php

Dit soort vragen komen minimaal 1x per dag

Ik begin een hekel te krijgen aan ondertiteling
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:19
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
maak met vcdgear van de .bin/.cue een mpeg.

download vervolgens vobsub en rename je ondertitel naar naamvandefilm.srt/sub/whatever en stop hem in dezelfde directory als de film (of in c:\subtitles).

na het installeren van vobsub zal je media player (mits je er een gebruikt die gewoon de windows directshow filters gebruikt) automatisch directvobsub gebruiken om je film te voorzien van subs.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:31
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Citaat:
********** schreef op 19-03-2004 @ 12:18:
http://forum.scholieren.com/search.php

Dit soort vragen komen minimaal 1x per dag

Ik begin een hekel te krijgen aan ondertiteling
Sorry.. maar wat ik zo snel vond was vooral erop gericht hoe je een cd kon branden met een ondertiteling, maar dat is dus niet dat wat ik wil. Het enige prog dat ik heb dat de SVCD kan afspelen is PowerDVD. MBsPlayer en ZoomPlayer Pro herkennen het niet goed. (misschien geen goede codecs ) Ik zoek zo nog wel verder en misschien vind ik het nog wel...

ps. Kmoet een engelse sub toevoegen aan het duitse Berni & Ert, tis dus belangrijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:32
Screaming Slave
lees boven aap. jeez.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:34
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 19-03-2004 @ 12:19:

download vervolgens vobsub en rename je ondertitel naar naamvandefilm.srt/sub/whatever en stop hem in dezelfde directory als de film (of in c:\subtitles).

na het installeren van vobsub zal je media player (mits je er een gebruikt die gewoon de windows directshow filters gebruikt) automatisch directvobsub gebruiken om je film te voorzien van subs.
Het probleem is een beetje dat het in totaal 26 mpegs zijn en ik heb maar 1 sub file. (ps. windowsmediaplayer wil de mpegs niet afspelen ) Ik heb alles bijelkaar gekregen, dus er zou wel een bedoeling bij zijn.

Ik heb het nog niet uitgeporbeert, dus misschien maakt dat prog wel maar 1 mpeg van alle 26 stukjes, maar dan ben ik natuurlijk wel mn menutje enzo kwijt die erbij zat. Ik probeer het ff uit.

edit: Ik las jouw reply niet voordat ik mijn bericht stuurde...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:40
Screaming Slave
wie doet er nou 12 minuten over een reply?

anyway, met vcdgear kan je batches maken (dus meerdere tegelijk converten) denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:43
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 19-03-2004 @ 12:40:
wie doet er nou 12 minuten over een reply?

anyway, met vcdgear kan je batches maken (dus meerdere tegelijk converten) denk ik.
Volgens mij zijn het er toch echt 2
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:46
Screaming Slave
Citaat:
Screaming Slave schreef op 19-03-2004 @ 12:19:
Citaat:
Kein Zurück schreef op 19-03-2004 @ 12:31:
Sorry.. maar wat ik zo snel vond was vooral erop gericht hoe je een cd kon branden met een ondertiteling, maar dat is dus niet dat wat ik wil.
31-19=12, fyi.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten