Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zoenen met mijn vriendin op haar kamer met de radio aan en dan op de afstandsbediening gaan zitten en dan met m'n achtereind heeeel toevallig net die druk weten uit te oefenen op het + volumeknopje.
![]() Is er een die tebinnen schiet, maar de grootste blooper is ervanuitgaan dat er in ieder mens wel een kern van goed zit. ![]() |
![]() |
|
dat had ik gister. Ik ging voetbalschoenen kopen en ik had ze heel uitgebreid zitten passen en ik weet niet waarom maar ik had helemaal het idee dat ze 70 euro waren. Toen ik bij de kassa was hoorde ik opeens dat ze 160 euro waren. dat vond ik wel heel overdreven. dus kocht ik helemaal niets. Maar ik stond wel redelijk voor lul.
|
Iemand laten schrikken toen je dacht dat het een vriend van je was. Maar het was een onbekende die stond te zoenen met zn vriendin.
![]() En nog een paar blonde acties, zoals zeggen dat mieren zoogdieren zijn. ![]() En zo kan ik een hele bladzijde doorgaan, maar dat doe ik niet, want ik wil niet eens meer weten wat mn blunders allemaal waren. ![]() |
![]() |
|
ik praat vaak te hard over mensen... ik stuur vaak smsjes naar de verkeerde mensen.. (dan gaat het smsje over persoon A, en wil ik het naar persoon B sturen.. maar omdat ik zo vaak de naam van A heb gedacht, stuur ik hem ook naar A)
|
Verwijderd
|
Ehm.. de laatste was niet zo charmant met betrekking tot commentaar leveren op iets terwijl diegene die het gemaakt heeft achter je zit (ja ik weet het:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik heb geleerd en doe het nooit meer. En als ik wel een moment van zwakte heb, kijk ik echt goed om me heen... Maar again: slecht slecht slecht. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Lol ik en een aantal personen, waren in praag op een hotelkamer en toen vroeg een meisje aan mij of ik wel eens een meisje geneukt had.. toen zei ik: 'Ik toch niet?!' En het kwam op zo'n manier over dat ik homo was.. en dat ik dus zowiezo nooit met een meisje zou neuken
![]() ![]() Maarja ik wist naderhand niet eens waarom ik dat zo zei ![]() En trouwens die mongolen die hier zeggen van.. "oh het ergste dat mij overkwam.. is dat ik iets over iemand zei terwijl ie achter me stond.." BOEIE? man dat is dus het minst ergste wat je kan overkomen.. dat is juist komisch ![]() ![]()
||
Citaat:
Nou vooruit dan maar Gister deed mijn scooter het niet en stond ik dus tegen mijn scooter aan te trappen in het brommerhok. Ik had de sleutels erin om te starten, ging ik het brommerhok uit om te kijken of iemand kon helpen, viel de duer dicht, en de sleutels zaten nog in mijn scooter, dus kon ik er niet meer in...
|
|