Advertentie | |
|
![]() |
|
Ah maar ik krijg 55,85 studiefinanciering is dat al genoeg dan. En als ik het dus goed begrijp krijg je op de 1e van de maand een overzicht wat je moet betalen en hoe betaal je dat dan. Wordt het automatisch van je bankrekening afgeschreven. Of moet je het overmaken. En kan ik bijvoorbeeld ook bij de rabobank een Mastercard aanvragen??
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan het eind van de maand wordt automatisch het bedrag dat jij met je creditcard betaald hebt, van jouw rekening(en) afgeschreven. Dat gaat automatisch: je geeft Visa, Mastercard of whatever gewoon een doorlopende machtiging. Noodzakelijk is natuurlijk wel dat er voldoende saldo op je rekening beschikbaar is. Als je het niet kunt voldoen krijg je een ongelooflijk hoog rentepercentage voor je kiezen, nog veel hoger dan bij roodstand bij een bank. Een Visacard, Mastercard, Diners Club of whatever zul je bij de respectievelijke maatschappijen moeten aanvragen. Banken als de Rabobank, ABN Amro en ING hebben natuurlijk eigen creditcards, met hun eigen benamingen. Er zijn natuurlijk veel verschillende soorten, voor verschillende inkomensklassen en verschillende bestedingspatronen. Maar, nogmaals, als scholiertje zonder vast inkomen met een paar tientjes stufi per maand is een creditcard absoluut overbodig. |
![]() |
||
Citaat:
Maar persoonlijk denk ik ook dat t een dure hobby is.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik gebruik mijn CC regelmatig, om bijv een abbootje te kopen bij een binarie server, een abbootje kopen voor iemand anders die geen CC heeft, kleine hardware uitgaven... Ik gebruik 'm wel veel meer dan ik had verwacht moet ik zeggen... ![]() Er is echter één nadeel... Edit: WTF? Heeft S.com sinds kort auto-resizing? Maak er dan ook gelijk een linkje van. :/ Edit 2: ow, het werkt alleen in IE, en niet in Firebird. Right.
Laatst gewijzigd op 01-04-2004 om 09:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|