Hoi,
Ik heb dus een pc. Tis een Compaq en er hoort Windows 98 SE bij, ik heb er echter Windows XP (geheel legaal enzo) op geïnstalleerd. Nu heb ik echter een probleem waar ik nogal van baal, want als ik op afsluiten klik en ik klik ook daadwerkelijken op de grote rode afsluiten knop, dan start ie opnieuw op in plaats van dat ie zichzelf uitzet. Dat vind ik niet zo leuk, want dan moet ik erbij blijven staan en als ie opnieuw opstart de knop indrukken - dan gaat ie wel uit.
En dan zou je denken dat ie misschien de functies van de knopjes heeft verwisseld: dat is dus niet zo. Als ik op opnieuw opstarten klik, start ie inderdaad opnieuw op.
Een ander probleem wat er misschien mee te maken heeft: ik heb een logitech draadloos keyboard met een knopje erop waar een halve maan op staat. Onder Windows 98 kwam het 'wilt u afsluiten/opnieuw opstarten' e.d. schermpje tevoorschijn. Nu gebeurt er iets anders als ik erop druk, het beeld wordt namelijk zwart en ik kan mn pc met één keer op de knop drukken uitschakelen - normaal moet je 'm tien seconden vasthouden.
Oftewel: ik volg het niet meer, en ik heb jullie hulp nodig. Als iemand zich geroepen voelt te antwoorden, houd ik me aanbevolen.
ik weet trouwens niet of dit nou hardware of software betreft.... maar ik zet 'm eerst wel ff hier neer.
|