Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 14:11
konijntje18
konijntje18 is offline
ik weet nie zeker of ie nou hier moet maja k probeer het gewoon.

Ik heb gister sex gehad met mijn vriend.. maar ik ben volgens mij echt vet ingescheurd daaro.
Het deed op het moment zelf echt heel veel pijn, maar zijn toch door gegaan later.
ik heb er nu niet zoveel last meer van, behalve wanneer ik moet plassen enzow.. het brand dan zooo verschrikkelijk... en je kan er ook niet aan komen.. K ben ongesteld en een tampon inbrenge doet ook echt heel veel pijn..(aan het randje wanneer je hem dus inbrengt)

Heeft er iemand tips voor mij? k zie er nu alweer heel erg tegen op om straks naar de wc te moeten........
en ben ik eigenlijk ingescheurd? of kan het iets anders zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:48
Verwijderd
Mss een beetje stom hoor, maar als je echt wilt weten of je ingescheurd bent, moet je gewoon ff zelf met een spiegeltje kijken, ookal is dat mss een beetje een raar idee.

Tegen dat plassen is denk ik weinig te doen
En de volgende keer mss eerder stoppen als het veel pijn doet. Ik zou nu ook even rustig doen (dus niet vanavond weer wilde seks hebben )

Mss kan je ipv een tampon maandverband gebruiken (al vind ik dat zelf er vervelend).

Sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:19
esprit-chick
esprit-chick is offline
waarscheinlijk ben je idd een stukje ingescheurd.
ook als je allang ontmaagd bent kan dit gebeuren, je maagdenvlies, een randje weefsel aan bij zeg maar de grens van je vagina, kan door seks oid inscheuren.
ja het is ff vervelend ook gezien je timing met mensruatie, maar gaat wel weer over.
mocht het weer gebeuren, niet doorgaan!!!
niet dat het zo veel kwaad kan, maar je gaat toch niet door met iets wat zoals je zelf al zei erge pijn doet??????????!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 20:35
Verwijderd
Het kan idd zijn dat het maagdenvlies nog een stukje verder is gescheurd, maar het is waarschijnlijker dat er gewoon te veel wrijving was en dat je huid daardoor ietsje open is geschúúrd, als een schaafwondje zeg maar, maar dan minder erg en zonder bloed. De huid in je vagina is erg dun en niet verhoornd, en dus erg kwetsbaar.
Het geneest dan redelijk snel, in een dag of twee moet het over zijn. Tot die tijd kun je beter geen sex hebben en misschien idd voorzichtig zijn met tampons.
Om te voorkomen dat het weer gebeurt: zorg altijd dat je echt nat en al vrij wijd bent als je vriend je penetreert en forceer niets, en ga pas echt wild aan het sexen als jullie al even bezig zijn en alles vrij gemakkelijk glijdt.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 12:20
HmmIk
HmmIk is offline
Het hoeft niet ingescheurd te zijn toch? Als je niet nat genoeg bent en er gaat toch iets in dan kan het een beetje schuren inderdaad. Heb ik weleens gehad met vingeren, de dag erna is het gevoel inderdaad wat branderig, bij mij was het na 1 dagje al wel weg!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:29
juno
juno is offline
Het overkomt me nog steeds regelmatig, dan willen we teveel en te snel. Het geneest binnen een paar dagen. De tampons erlangs zijn vervelend, dat is waar. Neem een zo klein mogelijke, die van OB comfort zijn echt gladder en minder pijnlijk. En verwissel pas als hij echt vol is en je doorlekt. Dat glijdt beter.

Wat plassen betreft: zorg dat je veel drinkt, dan wordt je urine waterig en dat brandt minder. Een maatkan met water over je vagina leeggieten terwijl je plast verdunt het ook en spoelt alles meteen schoon.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 19:55
LM
LM is offline
Het kan ook gewoon zijn dat er klein wondje zit.
Kan ook veel pijn doen, zeker bij plassen.
Oud 15-03-2004, 21:01
Hyperke
Hyperke is offline
het geneest wel, mijn zus had dat ook
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:27
Imthecool1
Imthecool1 is offline
Citaat:
Hyperke
21M - Lid

Hoe weet jij dat nou??
Bah Bah, viespeuk
ben jij er zo eentje..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 01:55
casual dreamer
casual dreamer is offline
Citaat:
Hyperke schreef op 15-03-2004 @ 22:01:

whahaha ik krijg hier een vette lachkick

bespuur ik daar een tikkeltje incest
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 06:12
Hyperke
Hyperke is offline
wat is daar zo erg aan ? ik ben ook uit de kut van mijn moeder gekomen, heb ik dan incest ofzo ? of zijn er mensen die ergens anders vandaan komen?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 10:20
GRRR
GRRR is offline
dus je vindt het ook niet erg als je je moeder neukt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 13:45
nienie
nienie is offline
Ik had in het begin ook last van een branderig gevoel na het vrijen. Het helpt wel als je gelijk na het vrijen even naar de wc gaat. Ik weet niet precies waardoor het komt, maar ik heb er nu nooit meer last van. Dat je ingescheurd bent, lijkt me vrij onwaarschijnlijk eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten