Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 18:32
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik doe dit schooljaar spw3 in 12 maanden en ik hoop deze zomer mijn diploma te halen. Ik wil graag hierna doorleren maar ik weet nog niet wat. Omdat spw mij heel erg is tegengevallen zit ik eraan te denken om de HAVO te doen zodat ik nog een jaar (of meer) bedenktijd heb en daarna door kan naar het HBO. Mijn vraag is nu:

Heeft er iemand ervaring met de havo in een korte tijd? Ik wil dit op het ROC gaan doen.

En is dit haalbaar met spw 3?
Ik heb de middelbare school niet afgemaakt en ben in de 3e eraf gegaan (spijt spijt) en heb ik helpende welzijn 2 gedaan op een ROC hierna spw3 in 12 maanden op een particuliere school, dit gaat mij goed af en ik haal mooie cijfers.

En heeft iemand een enig idee hoeveel dit gaat kosten?

Alvast bedankt.
Oud 16-03-2004, 18:50
Verwijderd
Misschien moet je bij het ROC volwassenen onderwijs kijken of je 4 en 5 havo in 1 jaar kan doen.
Maar dit kan alleen als je een overgansbewijs hebt van havo 3 naar havo 4 denk ik..

*gaat even voor je kijken*
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:08
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
je ken het wel doen volgens mij.. maar zoals het meisje hierboven al zegt > je moet wel een overgangsbewijs hebben van 3 Havo naar 4 Havo. Je kan naar het ROC gaan.. of naar het luzac ofzo > www.luzac.nl
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:10
mosterd
mosterd is offline
je kan ook met mavo D diploma
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 16-03-2004 @ 22:08:
je ken het wel doen volgens mij.. maar zoals het meisje hierboven al zegt > je moet wel een overgangsbewijs hebben van 3 Havo naar 4 Havo. Je kan naar het ROC gaan.. of naar het luzac ofzo > www.luzac.nl
Luzac is erg goed, maar ook duur.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten