Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt webhosting nodig, dat kan als je geen reclame wilt vanaf laten we zeggen 5,- per maand.
En als je alleen een forum wilt, kun je die gewoon gratis downloaden op: www.phpbb.com www.invisionboard.com Installeren is niet zo heel moeilijk, en anders heb je daar altijd nog de support forums. Vaak zijn er gratis theme's voor te downloaden. Wil je toch iets laten ontwerpen, dan kun je bij een beetje professioneel iets dat laten doen vanaf 25,- (maar 40,- is geen uitzondering). |
![]() |
||
Citaat:
25 per uur is imo vrij weinig voor het ontwerpen van een site.. dat lukt je alleen bij freelancers maar echte webdesign bedrijven overtreffen die 25euro met gemak ![]()
|
Ik heb er een tijdje geleden nog een college over gehad. Ik schrok behoorlijk van de prijzen
![]() Als k het me goed herinnner heb je verschillende soorten keuzes, je hebt statische sites, die (zo goed als altijd) gelijk blijven. Een site met 1 of 2 pagina's kwam toch al snel aan de 1000/2000 euro. Grotere sites zijn nog duurder, maar daar weet ik de prijzen niet meer van. Je hebt ook site die dynamisch zijn, deze zijn nog duurder. Vaak krijg je er een 'site-beheer module' bij, zodat je zelf kunt opdaten. Deze prijzen liggen zo rond de, eh, beginnend van 2000 tot 20.000 euro. Dit alles is overigens inclusief het doornemen van de wensen van de klant, 'Wat is je identiteit en gewenste imago', 'wat wilt u precies', 'Hoe kunnen we dit het beste doen', enz. Ik heb het dus over professionele reclamebureaus. Een willekeurige "amateur" die goed is in het fabriceren van websites is ongetwijfeld goedkoper ![]() |
![]() |
|
Mijn vader laat er een voor zijn bedrijf bouwen voor 3500 euro. Daarbij krijgt hij een website, en een programma waarmee hij gemakkelijk de website kan aapassen. Hosting niet inbegrepen. Het is het goedkoopste pakket dat hij kon vinden.
Het bedrijf gaat zelf vanuit folders en andere bronnen de tekst die op de site komt samenstellen.
||
Citaat:
IK heb een site met een vriend van mij webdesign tegen goedkope prijs... je kan voor vragen op het contactformulier of op het forum (aanrader) terecht... Groetjes Mike
||
Citaat:
dat wask vergeten sorry ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Maffiow, met alle respect: los van het feit dat je website niet erg professioneel over zal komen op bedrijven maakt je bericht ook nog eens helemaal geen bijdrage aan dit topic..
De vraag was wat het kost, niet waar. Als je gelijk je prijzen had vermeld, waren we nu allemaal blij geweest! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@maffiow
Nee, sorry, maar ik vind jou website niet echt aantrekkelijk om zaken mee te doen.. En verder weer ontopic: Geen een prijs is hetzelfde, je kunt eigenlijk niet vooraf zeggen voordat je weet wat de klant wil hoeveel je eraan kwijt bent. Iederen website is anders (als het goed is), en vaak zijn de wensen ook afwijkend.. Waarvan het afhangt: - Dynamisch/Statisch - Beheerders functie - Opties/functies - Stijl (sommige willen eigen stel voor website ontwikkeld hebben) - Perso(o)n(en) die het maakt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Goed. Ik heb een afspraak. En nu? Anne | 48 | 12-09-2003 10:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |