Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 18:58
floortje1985
floortje1985 is offline
Ohohhh! Ik ben misschien een beetje te chaotisch voor tampons! Maar ik vroeg me af he, Ik had vandaag zo'n mini tampon in, en moest naar de wc (zo'n vieze, in een gebouw!), en deed tampon uit, want was al véél te lang in!

Maar normaal, kijk ik er altijd zeg maar even naar! maar deze keer dus niet! Waarom weet ik niet!

Maar goed, mijn vraag is dus, aangezien ik apathisch ben voor dit soort dingen,

Kan een tampon afbreken, dus zodat nu nog de helft in me zou zitten? Ik voel niets vreemds.. maar goed, ik voel een tampon ook niet zitten!

maar ik weet dus niet of ik me zorgen moet maken, dat er nog een deel in me zit of niet!

(Ohh... wat ben ik toch een chaoot!!)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:01
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik heb in al die jaren dat ik ze gebruik nog nooit hierbij nagedacht .

Ik heb er ook nog nooit wat over gehoord, en het is niet iets om je zorgen over te maken want ik denk dat het maar een hele kleine kans is dat het echt zo is.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:02
Quiana
Quiana is offline
Het lijkt me stug dat een tampon kan breken als je niets merkt,
of er geen aanleiding toe was ed.

Tampons breken (scheuren eigenlijk?) niet zomaar, hoor.
Oud 17-03-2004, 19:09
monogaam
monogaam is offline
Lo0l @ Tampons..

Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:16
Persoontje
Persoontje is offline
Weet je dat ik daar in het begin ook bang voor was toen ik net tampons begon te dragen!!

Maar hij kan niet afbreken hoor, aangezien het touwtje waarmee je hem "naar buiten trekt" vastzit aan de bovenkant. Als de bovenkant dus was afgebroken, zou het hele touwtje los zijn en kan je de hele tampon er niet meer uit trekken. Als dat gebeurt kun je hem nog makkelijk naar buiten halen, omdat de tampon nog groot genoeg is om hem eruit te halen.

Als het touwtje was afgebroken had je dat echt wel gemerkt omdat je dan alleen nog dat touwtje in je hand had.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:48
Dolores
Dolores is offline
Jeetje, hier heb ik nou nog nooit over nagedacht.. maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat zo'n ding kan breken.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:54
Verwijderd
Nee, dat kan écht niet. Het touwtje zit, zoals Persoontje ook al zegt, boven in goed vast. Daarnaast is het gemaakt van spul dat heel stevig in elkaar is gedrukt, probeer het zelf maar eens kapot te scheren nadat je er een beetje water in hebt laten trekken, dat lukt echt niet.

Dus wees maar niet bang
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 21:53
ZerO
ZerO is offline
Ik denk dat je eerder bedoeld: ik ben een beetje paranoia
Maar zoals iedereen hier zegt de kans is te klein. Maak je maar geen zorgen, het kan echt niet zomaar breken.
Oud 17-03-2004, 21:55
Somebody Special
Somebody Special is offline
Heb je weleens een tampon uit elkaar gehaald?
Dan heb je dus een hele plakaat watten met precies in het midden een touwtje, zelfs als ie helemaal uit elkaar is gerold krijg je het touwtje er nauwelijks uit.

Maak je dus echt maar geen zorgen.
Oud 18-03-2004, 07:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 17-03-2004 @ 22:55:
Heb je weleens een tampon uit elkaar gehaald?
Dan heb je dus een hele plakaat watten met precies in het midden een touwtje, zelfs als ie helemaal uit elkaar is gerold krijg je het touwtje er nauwelijks uit.

Maak je dus echt maar geen zorgen.
Nou idd

Vul maar eens een tampon (een schone ) met water en probeer hem dan maar eens uit elkaar te slopen. Dát lukt je al amper, laat staan dat je zoiets NIET zou voelen als dat in je vagina gebeurd.
Oud 18-03-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 17-03-2004 @ 20:48:
Jeetje, hier heb ik nou nog nooit over nagedacht.. maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat zo'n ding kan breken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:25
carla-tje
carla-tje is offline
In twee breken kan ie denk ik niet, maar ik heb 2 vriendinnen gehad waarbij allebei het touwtje is gebroken bij het verwijderen (paniiiiiek!). Dat kan dus wél.
Oud 18-03-2004, 14:39
Verwijderd
het touwtje kan idd breken, maar dan heb je nog een restje touwtje eronder hangen en kun je 'm daaraan eruit wriemelen, hettouwtje kan niet losschieten. En de tampon kan echt niet breken, tenzij je mesjes in je vagina hebt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:47
Somebody Special
Somebody Special is offline
Als het touwtje helemaal afgebroken is moet je op je hurken gaan zitten en kan je de tampon (als ie vol genoeg is) er zo uit persen.

Eigenlijk moet je ook altijd voordat je een tampon in doet even aan het touwtje trekken (gewoon zachtjes)
Oud 18-03-2004, 22:34
Spoonie
Spoonie is offline
alleen bij de gedacht al bleh het engste wat je kan overkomen.
maar wees gerust ik denk dat die dingen ervoor gemaakt zijn om in de zwaarste omstandigheden te overleven dus maak je maar geen zorgen

Regels voor berichten