Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hier wordt nogal sceptisch gedaan over horoscopen. Het moge duidelijk zijn dat die in tijdschriften niet kloppen. Wil je een kloppende horoscoop maken, dan zul je niet alleen aan de hand van de stand van de zon (wat bij zo'n algemene horo gedaan wordt) maar ook de maan, de exacte geboortetijd en plaats. Ook planeten, huizen, en hun onderlinge verbanden. ZO'n horoscoop in de krant ofzo kan nooit kloppen want is te beperkt gemaakt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Horoscoop van zondag:
Leeuw (28-3-2004) ------------------------------- Ga maar eens een dagje op de bank liggen met een boek. U bent daar vandaag aan toe en bovendien in staat zeer veel te leren. Kies dus het juiste boek. ------------------------------- Horoscoop van maandag wordt over 3 uurtjes geplaatst ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer een heel mooi artikel gelezen (moest het lezen voor Nederlands dus ik weet het tijdschrift oid niet) waarin allerlei onderzoeken naar astrologie met elkaar vergeleken worden. Uit alle onderzoeken bleek de kans dat een horoscoop klopt met de werkelijkheid, even groot is als je er astrologisch onderzoek naar doet als wanneer je gewoon willekeurig wat verzint.
Wel is het zo dat als je er in gelooft, dat je het er vaak dan zelf naar maakt óf er beter op let; als er staat 'je bent getuige van iets vervelends', zul je beter om je heen kijken en sneller oordelen of een gebeurtenis vervelend is of niet; als je dan ziet hoe op straat een kind huilt, denk je 'ja! dat stond in mijn horoscoop!'. Als er bijvoorbeeld staat 'je ontmoet een interessant persoon', dan sta je door dat te lezen veel opener voor nieuwe ontmoetingen en zul je dus ook gauwer een interessante ontmoeting hebben. |
![]() |
|
![]() |
Waarom zijn er toch nog zoveel mensen die zich voor de gek laten houden
![]() Ik bedoel ze willen altijd de oorzaak van dingen buiten zichzelf zoeken, dat is het hele fenomeen waar horoscopen op gebasseerd zijn...het kan nooit zo zijn dat dingen gaan omdat jezelf ervoor zorgt dat ze zo gaan, want wee je gebeente als het misgaat...dan zou je zelf verantwoordelijk zijn ![]() als je t mij vraagt tenminste ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Wow wat weer een gave horoscoop voor vandaag.
----------------------------------------------- Leeuw (29-3-2004) Pas op dat u zich vandaag niet in de vingers snijdt. Dat kan snel, zowel letterlijk of figuurlijk... ![]() ----------------------------------------------- Ik vindt mijn horoscoop steeds leuker te vinden ![]() Groetjes allemaal.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() EN ik herhaal: horoscopen zijn echt niet zo simpel als iedereen denkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |