Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 05:53
NightOps
NightOps is offline
Horoscoop van vandaag
--------------------------------
Leeuw
(25-3-2004)

U bent veel te krampachtig op zoek naar de ware liefde in uw leven. Die heeft u toch allang gevonden, doe uw ogen open en ontspan. Dan zult u een aantal dingen heel anders gaan bekijken.

Wat moet ik hier in godsnaam nou weer mee?

Voor alle duidelijkheid, ik ben vrijgezel en het is zo'n 2 maanden uit met mijn ex.
Het ziet er niet naar uit dat we weer bij elkaar komen en er is ook niet iemand anders (ik ontspan me en heb mijn ogen open !!)

vage horoscoop (dat zijn ze meestal)

Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 05:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2004, 07:00
Chosen
Chosen is offline
Horoscoop is 1 grote berg bullshit. Ik heb NOG NOOIT een horoscoop gehad die klopte (Ja, ze zijn wel lachen om ff te lezen )
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:07
Sithan
Sithan is offline
Dear god zeg, als je aan de stand van de sterren kan aflezen wat er gaat gebeuren dan was ik nou al 1000 keer ontslagen, verliefd, failliet, gedumpt en dood geweest
Oud 25-03-2004, 09:51
Tactic
Tactic is offline
Als je je leven laat leiden door zoiets als een horoscoop, dan moet je toch ff diep nadenken.

Horoscopen zijn flauwekul, net als de BioStabil2000!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 09:58
borrel
borrel is offline
Citaat:
Tactic schreef op 25-03-2004 @ 10:51:
net als de BioStabil2000!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:39
Verwijderd

Maar eigenlijk vind ik dit meer iets voor De Kantine ofzo.
Tenzij je er een vraag aan koppelt als "wat zegt jouw liefdeshoroscoop en klopt het?".
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
NightOps schreef op 25-03-2004 @ 06:53:

Wat moet ik hier in godsnaam nou weer mee?
negeren, zoals met alle horoscopen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 12:19
Noeksel
Noeksel is offline
Ik wil altijd alleen het positieve van een horoscoop geloven, maar t negatieve is meestal wat er gebeurt.

Naja, eigenlijk wel beetje onzin...
Oud 25-03-2004, 14:08
Verwijderd
Horoscopen uit kranten en tijdschriften zijn onzin, evenals computerhoroscopen (wat stom, en ik op stage zelf zo'n site aan t maken, ik zou moeten promoten ). Je denkt toch niet dat een stukje van 3 regels gebaseerd op je sterrenbeeld van toepassing kan zijn op jou? Een horoscoop bestaat uit stukken meer dan dat, houdt met alle planeten rekening en is gebaseerd op geboortedatum - uur en -plaats. Dan wordt daaruit een overzicht gehaald en dan denkt men dat de computer dit kan interpreteren. Mis. Interpreteren is niet het hele plaatje, feiten opsommen kan iedereen, het is verbanden leggen, vergelijken, aanvoelen en ervaring. Waarom denk je dat een fatsoenlijke horoscoopconsultatie al gauw 80 euro kost?
En het gaat niet eens om voorspellingen, maar over invloeden op je leven.

Maar de mens wil graag controle over zijn leven, vandaar de populariteit van die horoscoopjes En die spelen erop in. Je denkt toch niet dat ze erin gaan zetten: jupiter en saturnus staan haaks op de stand van venus, dit zou voor emoionele problemen kunnen zorgen, alhoewel de stand van Mars dat weer verzacht. Dan zou niemand het meer lezen (wat ik net schreef is trouwens verzonnen als voorbeeld).
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 17:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
NightOps schreef op 25-03-2004 @ 05:53:
vage horoscoop (dat zijn ze meestal)
nee horoscopen zijn niet vaag, ze zijn duidelijk onzin
Oud 25-03-2004, 18:18
Freestyler*
Freestyler* is offline
deze week zou ik de ware ontmoeten
en veel aandacht krijgen

maar wat blijkt, de jongen die ik als de ware beschouw is inmiddels zeeer close geworden met een meisje dat ik ook ken..
slechter kan niet
Oud 25-03-2004, 19:50
Jules
Jules is offline
Do not underestimate the power of de horoscoop uit de Metro!

Op de dag dat ik mijn vriend vertelde dat ik hem leuk vond:

"Als u echt zo gek bent op die ene persoon, draai daar dan niet langer omheen"

En op de dag dat we iets kregen hadden we ook best vage horoscopen..

Dusseeeeeeee
Oud 25-03-2004, 19:57
*Madel*
*Madel* is offline
Nutteloos. Onzin. Weg ermee.
Oud 25-03-2004, 20:10
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Horoscopen zijn zo vaag, dat je er altijd wel iets in kan vinden wat klopt. Maar dat kan dus ook bij de sterrenbeelden die helemaal niet bij jou horen.

Bovendien is het denk ook zo dat als mensen lezen dat ze 'de ware' gaan ontmoeten, ze heel erg gefocussed raken op het zoeken van een partner, en dat je daarom misschien wel succesvol bent. Alleen godzijdank is het allemaal onzin, anders was mijn relatie volgens de horoscoop al vaak over geweest, en had ik al tientallen lovers gehad, ging het op werk niet goed, en weet ik veel wat voor ellende allemaal nog meer niet.

Nee, geef mij maar gewoon de realiteit, daar heb je meer aan .
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 20:52
Verwijderd
ik geloof alleen in horoscopen als het mij uitkomt
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Daarom zijn die horoscopen allemaal flauwe kul
Oud 25-03-2004, 21:41
Verwijderd
Ik geloof er alleen in als het positief is
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 22:53
Verwijderd
ik geloof wel in de astrologie niet in horoscopen maar stiekem lees ik wel mijn horoscoop in de metro of de spits en die van mijn vriendje natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 23:22
NightOps
NightOps is offline
horoscoop van vandaag:
Leeuw
(26-3-2004)

Doe eens een stap terug en probeer het grote geheel te bekijken. Als u daarna weer inzoomt, worden ook de details duidelijker.
---------------------------------

Duzzzz.....................
Oud 25-03-2004, 23:24
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 25-03-2004 @ 23:53:
ik geloof wel in de astrologie niet in horoscopen maar stiekem lees ik wel mijn horoscoop in de metro of de spits en die van mijn vriendje natuurlijk!
same
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
NightOps schreef op 25-03-2004 @ 23:22:
horoscoop van vandaag:
Leeuw
(26-3-2004)

Doe eens een stap terug en probeer het grote geheel te bekijken. Als u daarna weer inzoomt, worden ook de details duidelijker.

en geloof je dat dit voor álle mensen geldt die in augustus jarig zijn? Ik zie nl niet hoe dit op mij slaat eigenlijk
Oud 26-03-2004, 16:24
Cruz
Cruz is offline
Mijn horos zegt bijna nooit iets over de liefde Altijd dat ik een huis ga kopen en niet zo snel m'n mening klaar moet hebben enzo
Oud 26-03-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 25-03-2004 @ 23:53:
Haha, ik ook, altijd eerst die van mezelf en dan die van Wimmie
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:53
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
NightOps schreef op 26-03-2004 @ 00:22:
horoscoop van vandaag:
Leeuw
(26-3-2004)

Wat nou duzzzzz? Dit is gewoon een algemene opmerking, dit kan bijna voor iedereen gelden. Is altijd verstandig om het grote geheel te bekijken. En wat nou als je helemaal geen problemen hebt? Waar slaat die opmerking dan op
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 16:26
NightOps
NightOps is offline
Leeuw
(27-3-2004)

Luister goed naar wat men zegt. Het hangt er van af hoe u een verhaal interpreteert. Denk dus eerst goed na, voordat u reageert.
Oud 28-03-2004, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 25-03-2004 @ 20:50:
Do not underestimate the power of de horoscoop uit de Metro!

Op de dag dat ik mijn vriend vertelde dat ik hem leuk vond:

"Als u echt zo gek bent op die ene persoon, draai daar dan niet langer omheen"

En op de dag dat we iets kregen hadden we ook best vage horoscopen..

Dusseeeeeeee
Offtopic: Door jouw avatar heb ik bij jou echt het idee dat je héél lelijk bent Dan vraag ik me echt bij elke post af 'hoe komt die in godsnaam aan een vriend? Oh wacht, ze is niet de persoon op haar avatar'
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 13:48
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-03-2004 @ 03:19:
Offtopic: Door jouw avatar heb ik bij jou echt het idee dat je héél lelijk bent Dan vraag ik me echt bij elke post af 'hoe komt die in godsnaam aan een vriend? Oh wacht, ze is niet de persoon op haar avatar'
same here
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:05
Roos
Roos is offline
Ik lees ze wel altijd, in de Spits of Metro.. En dan onthoud ik alleen de leukste
Oud 28-03-2004, 15:17
meisje
meisje is offline
Hier wordt nogal sceptisch gedaan over horoscopen. Het moge duidelijk zijn dat die in tijdschriften niet kloppen. Wil je een kloppende horoscoop maken, dan zul je niet alleen aan de hand van de stand van de zon (wat bij zo'n algemene horo gedaan wordt) maar ook de maan, de exacte geboortetijd en plaats. Ook planeten, huizen, en hun onderlinge verbanden. ZO'n horoscoop in de krant ofzo kan nooit kloppen want is te beperkt gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 17:30
marBle
marBle is offline
nee alsof een paar klompjes stof en gas wél invloed hebben op je liefdesleven haha
Oud 28-03-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 28-03-2004 @ 16:17:
Hier wordt nogal sceptisch gedaan over horoscopen. Het moge duidelijk zijn dat die in tijdschriften niet kloppen. Wil je een kloppende horoscoop maken, dan zul je niet alleen aan de hand van de stand van de zon (wat bij zo'n algemene horo gedaan wordt) maar ook de maan, de exacte geboortetijd en plaats. Ook planeten, huizen, en hun onderlinge verbanden. ZO'n horoscoop in de krant ofzo kan nooit kloppen want is te beperkt gemaakt.
Ja, en dat zal wel kloppen Ik snap toch echt niet dat mensen denken dat de stand van de sterren vertelt hoe je persoonlijkheid is, of de boomsoort die bij je geboortedag hoort, of totemdieren. *schudt meewarig het hoofd*
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 20:16
NightOps
NightOps is offline
Horoscoop van zondag:

Leeuw
(28-3-2004)
-------------------------------
Ga maar eens een dagje op de bank liggen met een boek. U bent daar vandaag aan toe en bovendien in staat zeer veel te leren. Kies dus het juiste boek.
-------------------------------

Horoscoop van maandag wordt over 3 uurtjes geplaatst
Oud 28-03-2004, 20:53
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Mutant schreef op 25-03-2004 @ 15:08:
Waarom denk je dat een fatsoenlijke horoscoopconsultatie al gauw 80 euro kost?
Die prijs is bepaald aan hand van het grote oplichters motto:

Citaat:
There is a sucker born every minute.
Oud 28-03-2004, 21:44
Verwijderd
Ik heb een keer een heel mooi artikel gelezen (moest het lezen voor Nederlands dus ik weet het tijdschrift oid niet) waarin allerlei onderzoeken naar astrologie met elkaar vergeleken worden. Uit alle onderzoeken bleek de kans dat een horoscoop klopt met de werkelijkheid, even groot is als je er astrologisch onderzoek naar doet als wanneer je gewoon willekeurig wat verzint.
Wel is het zo dat als je er in gelooft, dat je het er vaak dan zelf naar maakt óf er beter op let; als er staat 'je bent getuige van iets vervelends', zul je beter om je heen kijken en sneller oordelen of een gebeurtenis vervelend is of niet; als je dan ziet hoe op straat een kind huilt, denk je 'ja! dat stond in mijn horoscoop!'. Als er bijvoorbeeld staat 'je ontmoet een interessant persoon', dan sta je door dat te lezen veel opener voor nieuwe ontmoetingen en zul je dus ook gauwer een interessante ontmoeting hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:09
Sithan
Sithan is offline
Waarom zijn er toch nog zoveel mensen die zich voor de gek laten houden
Ik bedoel ze willen altijd de oorzaak van dingen buiten zichzelf zoeken, dat is het hele fenomeen waar horoscopen op gebasseerd zijn...het kan nooit zo zijn dat dingen gaan omdat jezelf ervoor zorgt dat ze zo gaan, want wee je gebeente als het misgaat...dan zou je zelf verantwoordelijk zijn en dat is iets wat mensen bang maakt...
als je t mij vraagt tenminste
Oud 28-03-2004, 22:14
Verwijderd
"Maar het moet toch iets betekenen als de sterren en planeten op een bepaalde plek stonden toen je geboren werd? Waarom zouden ze anders bewegen?"
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 22:17
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-03-2004 @ 23:14:
"Maar het moet toch iets betekenen als de sterren en planeten op een bepaalde plek stonden toen je geboren werd? Waarom zouden ze anders bewegen?"
Misschien is het gewoon afkomstig uit de bijbel en hebben de drie wijzen er een business in gevonden, kijk maar naar een staat in het oosten zoals dubai die zitten lekker op de centen ...ik bedoel anders hadden ze jezus nooit gevonden
Oud 28-03-2004, 23:10
NightOps
NightOps is offline
Wow wat weer een gave horoscoop voor vandaag.

-----------------------------------------------
Leeuw
(29-3-2004)

Pas op dat u zich vandaag niet in de vingers snijdt. Dat kan snel, zowel letterlijk of figuurlijk...

-----------------------------------------------

Ik vindt mijn horoscoop steeds leuker te vinden

Groetjes allemaal.
Oud 30-03-2004, 10:25
thabomb1986
thabomb1986 is offline
Als ik een horoscoop lees heb ik vaak genoeg dat die wel op mij van toepassing is maar ik heb ook vaak genoeg 2X dezelfde horoscoop van versch dagen gelezen...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:27
Yummie
Yummie is offline
Citaat:
Tactic schreef op 25-03-2004 @ 10:51 :
Als je je leven laat leiden door zoiets als een horoscoop, dan moet je toch ff diep nadenken.

Horoscopen zijn flauwekul, net als de BioStabil2000!
hahahaha, mooi gesproken.. BioStabil2000 watte nonsense..
Oud 30-03-2004, 18:47
pure_evil
pure_evil is offline
alles van Tellsell etc is bullshit!
Oud 31-03-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
pure_evil schreef op 30-03-2004 @ 19:47 :
alles van Tellsell etc is bullshit!
quick 'n brite schijnt te werken
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 31-03-2004 @ 09:55 :
Idd goei spul, alleen geeft het wit af op tuinstoelen maar ze zijn wel schoon!

EN ik herhaal: horoscopen zijn echt niet zo simpel als iedereen denkt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:25
meisje
meisje is offline
Ja inderdaad
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 31-03-2004 @ 09:55 :
Inderdaad, en samen met de vlek verdwijnt de vloerbedekking