![]() |
|
Als je trek hebt in iets, neem dan fruit ipv koek/snoep ed. Ook niet eten als je geen honger hebt (wel de hoofdmaaltijden, maar geen tussendoortjes).
Verder kan het helpen om vette dingen eerst op een keukenpapiertje te leggen voor ze op te eten, zo vangt het keukenpapiertje het meeste vet op (werkt goed bij friet!). Meer kleine dingetjes kan je er niet aan doen, het enige wat ècht helpt is gewoon veel sporten en gezond eten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@bayigurl: geen aardappelen en bananen maar wel vlees? Vlees bevat een stuk meer ckal dan aardappelen en bananen hoor. En je noemt die groene thee weer, waarom per se groene?
@ littlegurl: als je wél tevreden bent over je gewicht, maar níét over je figuur, dan kun je beter niet minder gaan eten maar meer gaan sporten. Dus gewoon ongeveer even veel eten als je nu doet (ook niet méér gaan eten, maar even veel dus), en dan 1 tot 2 uur per week meer sporten (dus als je nu 1 uur per week sport, om af te vallen 2 tot 3 uur per week gaan sporten). Hoeft geen hevige krachttraining te zijn, fietsen of joggen mag ook. MNaar eigenlijk hoort dit in het lijnopic, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
en baan is vaak een tussendoortje en dus te veel aan calorieen voor een tussendoortje. wat betreft de aardappelen daar zit veel zetmeel in en dat moet je gewoon vermijden als je wilt afvallen. IN vlees zit veel vitamine B en dat is heel goed en heb je ook wel eens van de atkins dieet gehoord
||
Citaat:
En ja ik heb van atikins dieet gehoord, dan eet je geen koolhydraten, maar alle dieten combineren lijkt me niet zo'n goed plan. Mijn advies: gezond eten en meer sporten. En: lijntopic.
|
Verwijderd
|
idd lijntopic
(Ik voeg het bewust (nog) niet samen, omdat dat alle reply's door elkaar staan en TS niet meer kan zien wat reacties waren op haar topic. TS mag kiezen of ze haar post opnieuw post in de lijntopic of dat ze wil dat deze topic bij de lijntopic gevoegd wordt (stuur me maar een pm).) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Deel 1: De ontkrachting van het Christendom Ketter | 500 | 27-04-2010 00:50 | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 15 | 04-07-2009 16:22 | |
Seksualiteit |
tips voor jonges in bed :] Verwijderd | 0 | 04-07-2009 12:07 | |