![]() |
|
Hallo
Ik heb pas een Laptop aangeschaft: P4 2.66 Ghz Radeon 7500 Mobility 32MB 1 gieg ram Maar als ik plaatje bekijk e.d. is alles heel erg blokkerig. De smileys hier links zijn ook erg blokkerig, hieronder een screenshot ervan. Ik heb al gekeken op de ATI site of er misschien drivers zijn voor beter beeld maar ATI maakt geen drivers voor Laptops schijnt het. Ik heb al de laatste DirectX geinstalleerd maar er is niet veel verschil. Ook switchen tussen resoluties heeft niet veel geholpen. Waaraan kan die probleem liggen? Films (DVD's) e.d. speelt ie perfect af zonder korrels. Alvast bedankt [IMG] www.xs4all.nl/~apache64/blokkerig.jpg [/IMG] [IMG] www.xs4all.nl/~apache64/blokkerig2.jpg [/IMG] p.s. vergelijking van op mn normale computer en mn laptop. Laatst gewijzigd op 14-03-2004 om 22:48. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Je resolutie staat verkeerd, 100% zeker.
![]() Rechtermuisknop op buroblad, eigenschappen/properties en bij laatste tabblad moet je dat schuifding helemaal naar rechts slepen. Dat is waarschijnlijk 1024x768 en bij duurdere schermen 1280x0124. Kijk ff welke reso je nu gebruikt, en vertel hoeveel inch het scherm van je laptop is.
|
zoals ik al zei lieve mevrouw Enlightment (
![]() 800*600 1024*768 1280*1024 1400*1050 alles staat in 32-bits maar dat maakt voor de karteligheid natuurlijk niet veel uit. Verder is mn scherm 14 inch of 15 inch. 1 van de 2, Ik weet niet meer welke ik aangevinkt had op de Dell site ![]() Onder alle resoluties blijft het zo kartelig. Mn WindowsXP icoontjes zijn wel mooi sleak maar als ik plaatje bekijk.. tsja.. ![]() |
![]() |
|
Waarom niet 1400x1050? Op de Dell Inspiron5000's hadden de 15" schermen die resolutie.
Ik denk dat het probleem toch ergens anders te vinden is. Als-ie dat altijd al had is er misschien iets defect.. (hm, ik dacht dat je een Dell had, en wilde je al doorsturen naar een dell forum, maarja.. ga eens bij de fabrikant klagen zou ik zeggen)
Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 14:04. |
![]() |
|
nouja ik heb hem net een week. En het valt mij op dat het gewoon erg pixelig is.. zodoende.. maar een defect.. kweet niet zeker. Mn zus had ook een inspiron 5100 besteld maar die was met een 64mb kaart. Zij heeft ook pixellige plaatjes en teksten af en toe
Bij beide staat clear type aan dus kweet niet waar het aan kan liggen |
![]() |
|
Mijn Inspiron8000 heeft 32MB aan boord, en ik heb hier nooit last van.. De Inspiron5000 die ik er even voor had die had een andere resolutie (1400 x 1050 ipv 1600 x 1200) en daar had ik ook geen problemen mee.. Zelfs niet als ik een andere resolutie kies.. (1024 x 768 bijvoorbeeld)
|
[img] www.xs4all.nl/~apache64/beeld_scholieren_com.jpg [/img]
als je goed kijkt zie je op je eigen PC geen geblokte randjes om alles heen en wel op het plaatje. Kijk maar naar die Doecent van het jaar-vrouw dr arm.. die is zo pixelig als Pong Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 01:08. |
![]() |
||
Citaat:
Je windows e.d. zien er iig niet uit alsof je reso te laag staat. Probeer dezelfde website eens met een andere browser te openen, zoals FireFox.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vragen over netwerkprinter en slaapstand laptop Caviamax | 0 | 19-03-2010 18:03 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 |