Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nooit zover gekomen, maar als mijn ex was vreemdgegaan, had ik daar met m over gepraat en had ik m weer teruggenomen..
maar een tweede keer niet.. ik zei vroeger ook altijd: nee, dat nooit.. dan heeft ie maar pech.. maarja, als je dan een relatie hebt.. dan leer je ineens kanten van jezelf kennen die je zelf nog niet kende. en misschien dat ik dan later zoiets heb van: dat NOOIT weer, maarja, dan heb ik wel geleerd van mn eigen fouten.. |
![]() |
|
![]() |
Is gelukkig nog nooit voorgekomen! Maar als het zou gebeuren... Ik zou hem absoluut niet terugnemen! Hoeveel ik ook van hem hou... Ik ben best snel jaloers en heb sowieso moeite met mensen te vertrouwen! Als ie mijn vertrouwen dan op zo'n manier beschaamd... Ik zou altijd bang zijn en me zorgen maken, overal iets achter gaan zoeken en ik zou hem denk ik er altijd mee blijven confronteren ofzo... Zo kan je geen relatie hebben!
|
beetje ingewikkeld maargoed
IK ben vreemdgegaan, maar mijn toenmalige 'officiele'partner heeft me niet teruggenomen ( ja 2 weekjes ofzo, maar dat telt niet). Maar in zekere zin heeft 'het object van het vreemdgaan'me terug genomen. Hij was nl mijn exvriend, en in zijn ogen was ik dus vreemdgegaan met mijn toen 'officiele partner'. nouja, lekker ingewikkeld, het komt erop neer dat we nu na zo'n 2 jaar na het 'incident' nog bij elkaar zijn ![]()
|
Wat versta je onder bedriegen? Gezoend worden en dan meteen je mond wegtrekken? (Wat overigens ergens ook dan werd toegelaten, geen fijn idee.) Of met iemand in bed belanden en dan sorry?
Ik denk dat ik in bepaalde gevallen wel een tweede poging zou willen wagen, maar als vertrouwen weg is en het komt niet meer terug, dan is er geen basis meer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm..Mijn huidige vriend is 2 jaar geleden ook mijn vriend geweest (zoals al vaker trug te lezen is hier) en toen heeft hij het verpest. Terug gegaan naar zijn ex, en dat mij pas na 2 weken melden, ik een hoop gezeikmet zijn ex, met hem ook, heel erg boos geweest, gekwetst.
Maar ik heb zelf weer een stap gezet in contact met hem, hij is verandert, loog vroeger alles aan elkaar, volgt/volgde er therapie voor, is echt verandert, houdt zich aan afspraken en is eerlijk Ik heb dus mijn bedriegende ex trug genomen tot nu toe bevalt het prima |
![]() |
|
Mijn huidige vriend is in de zomer vreemdgegaan,
heeft dit wel verteld.. en op dat moment heb ik het ook uitgemaakt. Maar we bleven nog wel contact hebben en stiekem vond k hem eigenlijk nog steeds super leuk. En hij mij ook, maar hij dacht bij zichzelf ik wil haar nooit meer zo'n pijn doen (dat zei die). Na anderhalve maand kwam hij een keertje langs, lang over alles gepraat en we zijn nu weer bij elkaar. En het gaat eigenlijk super goed, tuurlijk denk ik nog vaak (helaas) aan wat er is gebeurd. Maar ik weet wel dat hij het nou echt niet meer doet. Eigenlijk heeft het onze relatie nog sterker gemaakt. (ik had natuurlijk liever meegemaakt dat het helemaal niet gebeurd was..maarja...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is zeker weten een moeilijk iets in je relatie, maar zoals ik al zei wij zijn er sterker door geworden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij zijn er ook wel sterker door geworden, maar ik heb pas 1 maand weer iets met hem, tis dus allemaal nog btje aftasten en wennen..maar t lukt wel... Succes eejz |
![]() |
|
|