Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 15:08
devilcat
devilcat is offline
Je partner is vreemdgegaan, naar bed, wie heeft ooit zijn partner weer teruggenomen en is weer een relatie begoonen en hoe verliep/verloopt die?

[ dit is een algemene vraag dus please niet sluiten...]
[ en nee ik ga het niet weer aanmaken ]

Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2004, 16:12
borrel
borrel is offline
ik heb geen ervaring met vreemdgaande partners
voor zover ik weet
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:22
Verwijderd
een keer gedaan, maar dat nooooooooit weer, een keer de fout in ( sex door alcohol, en zoenen valt nog over te smeken, van haar kant wel te verstaan ) is tabee.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:23
JuLi
JuLi is offline
Tis nog nooit gebeurd, maar als hij goed bij zinnen zou zijn en vreemdging kan hij ophoepelen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:35
Verwijderd
Je neemt 'm toch wel terug, zo naief ben je wel.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:09
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2004 @ 16:08:
wie heeft ooit zijn partner weer teruggenomen en is weer een relatie begoonen
devilcat ?
Oud 20-03-2004, 17:12
juno
juno is offline
Iemand die de term "me eigen" durt te typen verdient het om een heftig vreemdgaan de kloothommel van een partner te hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 17:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2004 @ 16:08:
[ en nee ik ga het niet weer aanmaken ]
Wat ga je niet weer aanmaken? Met je vriend?
Oud 21-03-2004, 12:15
Dotcom
Dotcom is offline
Zit je nog steeds over die Muus te zeuren?
Oud 21-03-2004, 12:15
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
juno schreef op 20-03-2004 @ 18:12:
Iemand die de term "me eigen" durt te typen verdient het om een heftig vreemdgaan de kloothommel van een partner te hebben.
ja ik bedoel ; Niet voor mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 16:08
Gothic
Gothic is offline
Zo er zijn weer een hoop reacties verwijderd in dit topic...

Nee, ik niet. Maar ik zou het wel kunnen...
Oud 21-03-2004, 16:11
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 21-03-2004 @ 13:15:
Zit je nog steeds over die Muus te zeuren?
ja idd, leer het nou toch s: dumpen d-u-m-p-e-n
Oud 21-03-2004, 17:35
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
1x, nooit weer...maar ja, als je verliefd bent, maak je gekke sprongen en hoop je altijd dat het weer goedkomt!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 18:46
Super_irritantje
Super_irritantje is offline
Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad, maar als iemand dat bij mij zou doen, dan zou het vertrouwen weg zijn. Zonder vertrouwen kan ik geen relatie hebben. Dus is het dan over.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 21-03-2004 @ 04:35:
Je neemt 'm toch wel terug, zo naief ben je wel.

Jij ook toch
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 20:52
Verwijderd
nooit zover gekomen, maar als mijn ex was vreemdgegaan, had ik daar met m over gepraat en had ik m weer teruggenomen..
maar een tweede keer niet..

ik zei vroeger ook altijd: nee, dat nooit.. dan heeft ie maar pech..
maarja, als je dan een relatie hebt.. dan leer je ineens kanten van jezelf kennen die je zelf nog niet kende.

en misschien dat ik dan later zoiets heb van: dat NOOIT weer, maarja, dan heb ik wel geleerd van mn eigen fouten..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:33
Cruz
Cruz is offline
Is gelukkig nog nooit voorgekomen! Maar als het zou gebeuren... Ik zou hem absoluut niet terugnemen! Hoeveel ik ook van hem hou... Ik ben best snel jaloers en heb sowieso moeite met mensen te vertrouwen! Als ie mijn vertrouwen dan op zo'n manier beschaamd... Ik zou altijd bang zijn en me zorgen maken, overal iets achter gaan zoeken en ik zou hem denk ik er altijd mee blijven confronteren ofzo... Zo kan je geen relatie hebben!
Oud 22-03-2004, 08:07
meisje
meisje is offline
Jezus Mina, wat ben je een ontiegelijke zeiknel. In plaats van op het forum rond te hangen, kun je beter op spellingles gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 09:50
Optima
Optima is offline
beetje ingewikkeld maargoed

IK ben vreemdgegaan, maar mijn toenmalige 'officiele'partner heeft me niet teruggenomen ( ja 2 weekjes ofzo, maar dat telt niet).

Maar in zekere zin heeft 'het object van het vreemdgaan'me terug genomen. Hij was nl mijn exvriend, en in zijn ogen was ik dus vreemdgegaan met mijn toen 'officiele partner'.

nouja, lekker ingewikkeld, het komt erop neer dat we nu na zo'n 2 jaar na het 'incident' nog bij elkaar zijn
Oud 22-03-2004, 11:28
Elysium
Elysium is offline
Wat versta je onder bedriegen? Gezoend worden en dan meteen je mond wegtrekken? (Wat overigens ergens ook dan werd toegelaten, geen fijn idee.) Of met iemand in bed belanden en dan sorry?

Ik denk dat ik in bepaalde gevallen wel een tweede poging zou willen wagen, maar als vertrouwen weg is en het komt niet meer terug, dan is er geen basis meer.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Whaag schreef op 21-03-2004 @ 21:49:
Jij ook toch
Maar ik date niet met bouwvakkers die op vakantie gaan naar Ibiza en daar de boel platneuken . Dus ik ben niet naief maar. Mm. Aardig .
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:08
Verwijderd
Hmm..Mijn huidige vriend is 2 jaar geleden ook mijn vriend geweest (zoals al vaker trug te lezen is hier) en toen heeft hij het verpest. Terug gegaan naar zijn ex, en dat mij pas na 2 weken melden, ik een hoop gezeikmet zijn ex, met hem ook, heel erg boos geweest, gekwetst.

Maar ik heb zelf weer een stap gezet in contact met hem, hij is verandert, loog vroeger alles aan elkaar, volgt/volgde er therapie voor, is echt verandert, houdt zich aan afspraken en is eerlijk

Ik heb dus mijn bedriegende ex trug genomen tot nu toe bevalt het prima
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:25
sail fan
sail fan is offline
gelukkig nog geen ervaring mee gehad, en hoop het ook nooit te krijgen. Als het wel zou gebeuren, weet ik niet wat ik zou doen. Ligt ook aan de relatie hoe die op dat moment is.
Oud 22-03-2004, 15:24
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Mijn huidige vriend is in de zomer vreemdgegaan,
heeft dit wel verteld.. en op dat moment heb ik het ook uitgemaakt.
Maar we bleven nog wel contact hebben en stiekem vond k hem eigenlijk nog steeds super leuk. En hij mij ook, maar hij dacht bij zichzelf ik wil haar nooit meer zo'n pijn doen (dat zei die).
Na anderhalve maand kwam hij een keertje langs, lang over alles gepraat en we zijn nu weer bij elkaar. En het gaat eigenlijk super goed, tuurlijk denk ik nog vaak (helaas) aan wat er is gebeurd. Maar ik weet wel dat hij het nou echt niet meer doet. Eigenlijk heeft het onze relatie nog sterker gemaakt. (ik had natuurlijk liever meegemaakt dat het helemaal niet gebeurd was..maarja...)
Oud 22-03-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
HeartandSoul schreef op 22-03-2004 @ 16:24:
Maar ik weet wel dat hij het nou echt niet meer doet. Eigenlijk heeft het onze relatie nog sterker gemaakt. (ik had natuurlijk liever meegemaakt dat het helemaal niet gebeurd was..maarja...)
Same here...maar t zorgt wel voor ontzettend veel twijfel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2004, 17:07
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 22-03-2004 @ 17:02:
Same here...maar t zorgt wel voor ontzettend veel twijfel!
Absoluut en het doet vaak ook nog pijn en ik kan er ook nog zo om janken. Maar als ik er bijv. een keer om moet janken waar hij bij is, zie ik dat het hem dat ook echt pijn doet. Dan heeft hij ook de traantjes in zijn oogjes en zegt de hele tijd: ik wou dat ik je nooit zo'n pijn had gedaan.

Het is zeker weten een moeilijk iets in je relatie, maar zoals ik al zei wij zijn er sterker door geworden..
Oud 22-03-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
HeartandSoul schreef op 22-03-2004 @ 18:07:
Absoluut en het doet vaak ook nog pijn en ik kan er ook nog zo om janken. Maar als ik er bijv. een keer om moet janken waar hij bij is, zie ik dat het hem dat ook echt pijn doet. Dan heeft hij ook de traantjes in zijn oogjes en zegt de hele tijd: ik wou dat ik je nooit zo'n pijn had gedaan.

Het is zeker weten een moeilijk iets in je relatie, maar zoals ik al zei wij zijn er sterker door geworden..
Oja, zeker wel! Het doet hem ook pijn, en hij heeft er spijt van. Maar gebeurt is gebeurt en je leeft maar 1x. Ik zeg dit niet omdat het een excuus is om vreemd te gaan! Je maakt je eigen keuze's zo ook trug gaan bij iemand die je bedrogen heeft.

Wij zijn er ook wel sterker door geworden, maar ik heb pas 1 maand weer iets met hem, tis dus allemaal nog btje aftasten en wennen..maar t lukt wel...

Succes eejz
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 17:48
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
meisje schreef op 22-03-2004 @ 09:07:
Jezus Mina, wat ben je een ontiegelijke zeiknel. In plaats van op het forum rond te hangen, kun je beter op spellingles gaan.
Ok en waar slaat dit op..?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten