Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat voor een soort muziek komt erbij?
Ik vind dat t wel iets heeft... Alleen de tekst slaat eigenljik voor het grootste deel (denk ik dan) nergens op. Ik bedoel: The musicbox still plays Green sleeves I know one day I'll find you leaving I wonder who will feel decieved I've never really been that clean De muziekdoos speelt nog steeds groene mouwen ![]() Ik weet op een dag vind ik jou vertrekken Ik vraag me af wie zich verraden zal voelen Ik ben nooit zo schoon geweest... yuh... ![]() Oh trouwens dit: And I'm grateful for all you didn't do for me vind ik wel een gave zin! ![]()
|
Heyhey, Dankjewel voor je commentaar
![]() Green sleeves is een volksdeuntje, wat ik wel mooi vind. Echt het ultieme speeldoosmuziekje, je herkent het vast wel als je het hoort ![]() Het gaat trouwens over iemand waarmee het fout is gegaan, waarin we allebei schuld droegen (zei: never really been that clean ), en dat ik toch wel weer dezelfde fout zal maken (I'll turn you down and wait for the next devils dance ) . Blaat. De soort muziek is eigenlijk alleen acoustisch gitaar en zang tot nu toe, ik ga hem nog uitwerken met bandje. Zoek het maar in de gitaarpop/rock hoek ofzo..
|
![]() |
|
|