| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Wat voor een soort muziek komt erbij?
Ik vind dat t wel iets heeft... Alleen de tekst slaat eigenljik voor het grootste deel (denk ik dan) nergens op. Ik bedoel: The musicbox still plays Green sleeves I know one day I'll find you leaving I wonder who will feel decieved I've never really been that clean De muziekdoos speelt nog steeds groene mouwen (is dat een band fzo)Ik weet op een dag vind ik jou vertrekken Ik vraag me af wie zich verraden zal voelen Ik ben nooit zo schoon geweest... yuh... Dan heb ik toch zoiets van... tralalalalaaa hm?Oh trouwens dit: And I'm grateful for all you didn't do for me vind ik wel een gave zin!
|
|
|
|
Heyhey, Dankjewel voor je commentaar
![]() Green sleeves is een volksdeuntje, wat ik wel mooi vind. Echt het ultieme speeldoosmuziekje, je herkent het vast wel als je het hoort Het gaat trouwens over iemand waarmee het fout is gegaan, waarin we allebei schuld droegen (zei: never really been that clean ), en dat ik toch wel weer dezelfde fout zal maken (I'll turn you down and wait for the next devils dance ) . Blaat. De soort muziek is eigenlijk alleen acoustisch gitaar en zang tot nu toe, ik ga hem nog uitwerken met bandje. Zoek het maar in de gitaarpop/rock hoek ofzo..
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|