Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk toch eens na, jongen. MIDI is niets anders dan BLADMUZIEK, en als jij eens een fatsoenlijke geluidskaart zou hebben zouden ze ook niet zo shitty klinken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
MIDI is idd bladmuziek, maar bladmuziek is dus net bij voorbaat MIDI.
Wat moet ik emt midi? Het klinkt gewoon bagger, en ik heb goede speakers.. Je kunt het eigenlijk niet eens vergelijken met mp3.. Maar als midi weg mag, wil helemala niet zeggen dat bladmuziek ook weg moet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat je goede speakers hebt, heeft geen ene kloot te maken met de kwaliteit van MIDI-bestanden, kwaliteit van MIDI wordt namelijk bepaald door soundfonts/processing. Waarom denk je dat bijvoorbeeld Yamaha speciale daughterboards heeft gemaakt voor MIDI-playback? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus jij maakt zo'n mooi klinkende midi met kweenie hoeveel MB aan soundfonts, en die zet je op je homepage. Ik download em, en ik hoor stom gepingel. Dat is dus niet handig. ![]() Als jij midi maakt met je yahmaar dingus en daarna convert naar MP3, dan oke. Dan klinkt dat hetzelfde bij iedereen, en dan kan midi wel nut hebben. Zelf heb ik ook nog een paar Zelda midifiles, leuk om te luisteren ![]() Maar verder is midi dood. Alleen mensen die speciale hardware hebben kunnen er iets leuks van maken, maar als ze deze willen publishen zullen ze er MP3/OGG Vorbis van moeten maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel met bladmuziek gewoon echt papier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.irrelevant.nl/fun/cluepon.jpeg |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
moet je ff kijken op www.download.com daar hebben ze 10000 van dat sort progamma's
|
Advertentie |
|
![]() |
|
en nog even om McLaren uit te lullen
![]() http://www.wstco.com/pianosounds/Comparison.htm vergelijk tussen een echte piano en de kwaliteit die midi kan berijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Jammergenoeg zijn er nog geen foontjes uit die zoveel intern geheugen hebben om meerdere mp3's op te slaan en als beltoon te gebruiken, als dat al kan. En dan heb ik het niet over die shitty Siemens en Panasonic telefoons met hun opneembare ringtones.. Wat ik bedoel - De LG G8000 is één van die 't wel kan maar dies helaas nog niet uit in Europa....zucht... ik loop te ver voor... - Verder heeft mn vader een keyboard staan wat-ie aan zijn computer hangt en met MIDI muziekjes maakt... Mp3 is al kant en klare muziek |
![]() |
|
![]() |
Voor het omzetten van Midi --> Wav heb ik een programma waarvan ik de naa zo even niet weet, wil je het weten dan moet je ff mailen zodat ik thuis kan checken. Dan heb je dus een Wav bestand die ik met me ceartive player omzet in MP3, het omzetten van Wav --> MP3 is in ieder geval niet zo moeilijk als je maar de juiste programma's hebt.
Ik heb trouwens ook erg lang gezocht en vond ineens een programma in een computerblad, vandaar dat ik eindelijk Midi op een cd'tje kan zetten. De Midi's van Final Fantasy en andere RPG's (etc) zijn soms wel erg cool om te hebben.. ![]()
|
Midi is een muziekmodule zonder instrumenten of andere samples.
Dus eigenlijk "bladmuziek". In windows zijn deze standaard instrumenten (zijn er ongeveer 122) standaard geintergreerd. Als we over muziekmodules met instrumenten hebben, hebben we het over xm, mod, .it, s3m. (als muziekmodules tracker als ik moet je dat eigenlijk standaard weten) Of, lobotomy, moet je een programma hebben dat midi omzet naar mp3 voor je project voor je opleiding MBO Systeembeheer? (zo ja, pm me maar ff voor het hele project ![]() Maar goed, bij mij werkt modplug tracker al te goed! ![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 08:34. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[mp3-->midi] CrazY G | 2 | 17-12-2004 14:15 | |
Software & Hardware |
geluiden op site? Verwijderd | 6 | 25-03-2002 08:41 |