In de 3de, 5de en nu in de 6de zit ik bij mijn vriend in de klas.
We hebben een verschillend profiel, dus we zien elkaar in de lessen alleen bij gezamelijk lessen zoals nederlands en engels.
En we zien elkaar bij natuurkunde, latijn en aardrijkskunde
We zitten deze vakken naast elkaar. Maar als dat niet zo is, dan maakt het ook niet uit.
Vorig jaar hadden we ook veel lessen met elkaar maar zaten we ook gewoon naast andere, dus niet dat we perce naast elkaar moeten zitten of weet ik veel wat.
We zitten in dezelfde vriendengroep, dus in de pauze bij elkaar.
Ik vind het niet nadelig, want je hebt zat lessen zonder hem enzo, en tijdens de les ben je toch meestal gewoon bezig en dan is hij niet anders dan een andere medeleerling (ja wel wat anders natuurlijk...soms geef je een kusje of we schrijven met elkaar)
Een voordeel vind ik wel dat je elkaar toch wel elke dag ziet, in ons geval wordt dat niet saai of vervelend of dat je echt een controlerend idee hebt van..zo ziet/weet hij alles van me.
Een nadeel vind ik wel dat omdat je elkaar al heel de week op school ziet, dat je dan minder snel gewoon thuis en na school ed met elkaar afspreekt. Bij ons dan..
Ik bedoel als je een vriend hebt buiten school, dan spreek je wss vaker af, dan als je hem al elke dag ziet (ookal is dat zien op school anders dan dat je elkaar thuis ziet, als je alleen bent..)
edit: Het is pas 5 mnd uit geweest, en in die tijd is het allemaal heel erg vaag en vervelend geweest. Om verschillende redenen, het liefst wou ik hem gewoon echt niet zien en hem gewoon vergeten en negeren..maar dan is bij elkaar op school zitten...zelfde vriendengroep zitten...een groot nadeel
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 16:30.
|