Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 21:22
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nou, ik weet van me eigen dat ik best wel kieskeurig ben, op het gebied van het "kiezen" van een leuk meisje.
(Ik weet dat het lang, (dan wel nooit) zal duren voordat ik een vriendin krijg maar goed )

Maar wat ik zeer belangrijk vind, is dat dat meisje kleiner is als ik, en dan niet zomaar kleiner, maar zo klein dat ik d'r over heen kan kijken zeg maar, maar 1 cm kleiner ofzo mag dan ook nog wel. Zelf ben ik 1.72 ongeveer. En nee, ik ben geen pedo, val absoluut niet op meisjes van laten we zeggen beneden de 14 (15 kan nog net, maar liever niet, max. leeftijd ligt ong. op 18.)

Maar het probleem bij mij is een beetje, zijn ze groter dan ik, zie ik ze al niet staan, gewoon omdat ik het absoluut niet fijn vind om tegen een meisje te praten die groter is als ik. (Een meisje wat ik dan wel zie zitten, als je begrjipt wat ik bedoel.)

Maar is het eigenlijk vreemd, dat een jongen liever een meisje heeft dat kleiner is dan hijzelf? Ik weet dat meisjes liever een vriend hebben die groter is daan haarzelf, en dat is dan omdat dat een soort van bescherming bied, dat snap ik dan nog wel.

Maar wat ik ook denk, is dat meisjes, die kleiner zijn dan ik, dat die juist een vriend willen die nog veel groter is dan ik.

Ik ben dan wel "klein" (tjah ik vind dat echt klein, alhoewel d'r ook wel mensen zijn die zeggen dat dat meevalt), maar ik ben zeker niet dun ofzo, ik durf mezelf nog best te omschrijven als breed en sterk, en dat mijn lichaamslengte zeg maar wat korter is wil ook absoluut niet zeggen dat de andere bekende lengtes in verhouding staan tot mijn lichaam, dus dat zit wel goed.

Zijn d'r nou meer jongens die liever een kleiner meisje hebben, of zijn d'r juist meer die het niet uitmaakt, en net zo lief rondlopen met een meisje dat 20 cm groter is dan hijzelf?
Oud 06-08-2002, 21:26
a new noise
a new noise is offline
ik heb ook liever klein
ik heb een ex die was 1 cm ofzo groter dan mij
werkte ook wel hoor..... nouja WERKTE *begint me te dagen*
Oud 06-08-2002, 21:29
Cryptic Winterstorm
Het idee alleen al, dat ik een meisje zou hebben dat groter is als ik, verafschuwt me. Dan voel ik me zeker nog kleiner dan dat ik al ben. En ik ben echt geen patsertje ofzo die zomaar elke meid krijg die ik wil. Wat ik wel weet, als ik nou wat groter zou zijn, had ik elke dag een ander. Zowel intelligentie als uiterlijk en uitstraling heb ik wel mee, ik weet gewoon dat ik een vriendelijke aardige gozer ben, maar toch ben ik behoorlijk onzeker, vanwege mijn lengte in het algemeen, dat ik dat helaas ook uitstraal.

Ik zie mijn lengte als een bedreigende handicap, klinkt heel stom, ik weet dat er mensen zijn die echt vanalles en nog wat hebben, allerlei soorten verminkingen bijv. en dan denk ik, dat ik het toch maar goed getroffen heb zo, maar blij ben ik er zeker niet mee, en het belemmert mij heel erg in het zoeken/vinden van een vriendin helaas.
Oud 06-08-2002, 21:34
never mind
never mind is offline
groter DAN ik
even groot ALS ik

-sorrie -
Oud 06-08-2002, 21:37
Cryptic Winterstorm
Citaat:
never mind schreef:
groter DAN ik
even groot ALS ik

-sorrie -
Ik ben een Brabander.

-sorrie -
Oud 06-08-2002, 21:51
Dminor
Dminor is offline
Misschien dat het natuurlijke gevoel van een meisje voor een jongen die groter is dan zijzelf bij jongens het gevoel geeft te moeten kunnen beschermen, en daarom liever een kleinere vriendin willen. De reden dat de leeftijdgrens dan nog bestaat is omdat je er wel graag een wil die ontwikkeld is tot die leeftijd. Maar verder klinkt het allemaal heel logisch in de oren. Behalve dan dit:

Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Maar wat ik ook denk, is dat meisjes, die kleiner zijn dan ik, dat die juist een vriend willen die nog veel groter is dan ik.
Hoezo dat? Jij bent groter dan zij, wat is dan het verschil met jongens die nóg groter zijn? Of denk jij dat jongens die langer zijn ook eerder een vriendin kunnen krijgen?
Oud 06-08-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Misschien dat het natuurlijke gevoel van een meisje voor een jongen die groter is dan zijzelf bij jongens het gevoel geeft te moeten kunnen beschermen, en daarom liever een kleinere vriendin willen. De reden dat de leeftijdgrens dan nog bestaat is omdat je er wel graag een wil die ontwikkeld is tot die leeftijd.
Precies wat ik wilde zeggen

"Maar wat ik ook denk, is dat meisjes, die kleiner zijn dan ik, dat die juist een vriend willen die nog veel groter is dan ik."

Dat is niet waar.. voor mij iig niet.. ik ben zelf 1.66 ofzoow, en ik heb liever een vriend die een klein beetje groter is, dan iemand van bijna 2 meter lang ofzoow... maar dan moet die kleine persoon wel niet zoown iel, mager figuurtje zijn..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 22:04
Evito
Evito is offline
Nee boeit me helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 22:06
Cryptic Winterstorm
Citaat:
Dminor schreef:
Of denk jij dat jongens die langer zijn ook eerder een vriendin kunnen krijgen?
Eigenlijk wel jah.
Oud 06-08-2002, 22:16
Lindansje
Lindansje is offline
Eigenlijk viel ik ook op erg lang (minimum was wel 1.85, maar dat was echt de ondergrens), totdat ik mijn huidige vriend ontmoette.

Als ik het goed heb, is hij drie centimeter langer dan jij, Jeroen en twee centimeter langer dan ik.
Oud 06-08-2002, 22:28
Dminor
Dminor is offline
Citaat:

Eigenlijk wel jah.
Want? Je denkt dat de meiden dan bijna sowieso kleiner zijn en eerder bescherming zullen zoeken bij hem?
Oud 07-08-2002, 15:26
Cryptic Winterstorm
Citaat:
terror koe schreef:
want ik ben maar 1.69 meter
Dus jij vind jezelf al klein, kun je nagaan hoe ik me voel, als man (jongen, whatever) zijnde...

Iedereen torend gewoon boven mij uit, mijn vrienden, allemaal groter dan ik, bijna alle meisjes die ik in de discotheek of waar dan ook zie, zijn groter dan ik, jah daar word je echt niet vrolijk van hoor.
Oud 07-08-2002, 15:28
Verwijderd
Ik vind het ook heel belangrijk dat een jongen groter is dan ik. Nu is dat in mijn geval gelukkig niet zo moeilijk daar ik slechts 1.60 ben
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:30
Cryptic Winterstorm
Dat meisjes dus liever een grotere vriend hebben, daar was ik al langer achter, helaas zijn d'r niet zo veel meisjes meer die kleiner zijn als ik, ze worden allemaal zo groot he.
Oud 07-08-2002, 15:31
Cryptic Winterstorm
Citaat:
terror koe schreef:

Er zijn genoeg kleine meisjes als ik hoor (dit klinkt wel een beetje fout...), gewoon beter zoeken
Ik houd niet van zoeken. Ik houd ook niet van versieren, ik houd er ook niet van om de patser uit te hangen, indruk te maken, jezelf beter voor doen dat je bent... Zo is het wel moeilijk een vriendin te krijgen he...
Oud 07-08-2002, 15:37
DeSSie
DeSSie is offline
ik ben zelf ongeveer 1,87

Dus heb niet echt probleem dat meisje groter dan mij zijn!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:38
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik -meisje, hehe- vind het ook veel prettiger om een vriend te hebben die (een stuk) groter is dan ik.

Ik ben +/- 1.68 en mijn vriend +/- 1.93. Super.

En ik vind het ook prettig dat ik vrij klein ben ..

Waarom zou het dan vreemd zijn dat een jij een klein meisje leuker zou vinden? Het wordt toch als ingeburgerd beschouwd dat jongens groter behoren te zijn.

Het heeft iets beschermends
Oud 07-08-2002, 17:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
bij mij zijn ze standaard kleiner. Ik ben zelf 1,95m en heb liever een groot meisje, maar groter dan mij zie je ze echt maar zelden.
Oud 07-08-2002, 17:45
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
ik ben melodyofdeath (kan niet uitloggen)

ik val self alleen maar op lange mensen, ik self ben 1.65 ong en mijn vriend 2.04...ik vind het niet echt vreemd dat je op kleine meisjes valt enso, ik val self eigenlijk op lange mensen omdat het iets beschermends over sich heeft oid

en nee ik tiep niet dom de letter na de y in het alfabet doet het niet op dit toetsenbord

Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:17
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
mijn ex was 23cm groter dan mij
ach ja, ik ben dan ook maar vrij klein (1m65)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:31
simple creed
simple creed is offline
ik vind het fijn als de jongen maar een klein stukje groter is dan mij.. of een klein stukje kleiner dan mij maakt oko niet uit. Maar met 1.65 gebeurd dat niet zo snel. Ik vind dat namelijk wel handig

ik heb ook iemand gehad van 2.06 dat was geen succes... als ik op een muurtje stond was ik pas even groot als hem.... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:59
Cryptic Winterstorm
Citaat:
Nordens Konge schreef:
en mijn vriend 2.04...

Was ik maar zo groot...
Nee dat is wel erg groot, als ik nou 1.80 was, was ik al tevreden maar jah...
Oud 07-08-2002, 19:32
Snuf
Snuf is offline
Ikzelf ben 1.81 en mijn vriend 1.89 geen nekuitrekingen voor mij.

Maar het is idd zo, dat een jongen gewoon groter 'moet' zijn. het ziet er soms ook een beetje vreemd uit. maar als je elkaar nou errug leuk vind, waarom niet
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:11
marlies
marlies is offline
even omdat dit topic op seksualiteit staat..Mensen met een vriendin die veel kleiner is (of andersom) hebben jullie daar last van tijdens de seks?
Oud 07-08-2002, 20:29
Cryptic Winterstorm
Stel je voor dat je vriendin groter is dan jijzelf... Sex zal best gaan, maar ik zou dat wel vreemd vinden hoor!
Oud 07-08-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
En nee, ik ben geen pedo, val absoluut niet op meisjes van laten we zeggen beneden de 14 (15 kan nog net, maar liever niet, MAX. leeftijd ligt ong. op 18.)
minimum bedoel je? max. 18 jaar en je bent zelf 21 vind ik dan tog iets pedo

ik vind trouwens ook wel dat m'n (aanstaande ) vriendin wel kleiner dan mij mag zijn, grote vrouwen vind ik niet knap en vrouwen die groter dan mij zijn (ik ben 1,80) vind ik gewoon helemaal eng
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 11:31
french kiss
french kiss is offline
ik ben een meisje en heb eigelijk ook liever dat me vriendje grote is,wat nu dus ni het geval is
Oud 11-08-2002, 05:27
Snaak
Snaak is offline
mij boeit 't eigenlijk nix...

maar als ze groter als ze is mag de niet ook nog ens hoge hakken dragen van me

heb 't eigenlijk niet supermoeilijk, ben 1,85 ofzo, stel dat ze groter is, is't niet veel
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 09:48
Rioto
ik ben vrij lang en best wel breed .. het schrik meisjes best af
zelf doe ik niet moelijk erover , klein of groot het maak niet uit
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:50
heldin
heldin is offline
ik val op lange jongens, heb nog nooit iets gehad met een jongen die kleiner of maar ietsje groter was dan ik.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:15
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik ben kleiner ben maar 1.63. En dat is klein ben altijd overal de kleinste. Maar voor een jongen ben jij wel klein ja maar er zijn genoeg meiden die nog kleiner zijn dan jou.

En ik snap je wel elke jongen wilt een meisje dat kleiner is dan hemzelf. En dat geld andersom voor meiden.

Het staat in verhouden ook beter als je een jongen en meisje hand in hand samen ziet lopen en dat dan de jongen langer is dan het meisje!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:45
Verwijderd
Ik ben zelf ook niet zo groot [kleine familie ] ,maar zelfs ik heb een vriendin..

En ik zou het ook niks vinden als mijn vriendin groter is als mij, waarom kan ik ook niet precies uitleggen..

en ach, de ware vind je toch niet meteen...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:54
Kirk22
Kirk22 is offline
het zal me eigenlijk me reet roesten. Mooi lang is niet lelijk. Kijk, ik heb liever 5 cm kleiner, maar als ik iemand tegenkom die 5 cm boven me uitsteekt en er goedddddd uitziet, he what the fuck... boeie.
Je moet denk ik niet vooraf al mensen gaan wegstrepen, zo kom je dus nooit aan een vriendin.
Oud 15-08-2002, 16:24
Lateralus
Lateralus is offline
ik ken het probleem, ik ben ook maar iets van 1.75 hoog en mijn ex was iets van 4 cm groter dan mij, ik vond dat niet echt erg, en zij ook niet. we losten het altijd handig op: als er een schuin aflopende weg/stoep was, liep ik aan de hoge kant, en zij aan de lage maargoed, dat was ff mijn verhaal

ik zou zeggen, maak je niet druk. jongens worden gemiddeld steeds langer, en dus krijg je een steeds betere concurrentiepositie( ) t.o.v. hen, omdat "kleine" meisjes meestal geen vriend willen van bijna 2 meter.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 16:42
Cryptic Winterstorm
Ik heb eens goed rondgekeken, de laatste week, zo op stap, en het viel me op dat ik toch niet echt de enigste ben die klein is.

D'r waren ook wel dudes die kleiner waren dan ik, en die hebben dan ook nog eens een groot hoofd ofzo, en dat ziet d'r dan helemaal niet uit vind ik. Maar dat is hun probleem, niet de mijnes.

Wat ik eerst altijd deed, is alleen naar de mensen kijken die groter zijn dan mij, maar als je op let wie d'r zoal net zo groot/klein zijn als ik, valt dat op zich nog wel mee, d'r zijn toch best veel meisjes die kleiner zijn dan ik.
Oud 15-08-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
En nee, ik ben geen pedo, val absoluut niet op meisjes van laten we zeggen beneden de 14 (15 kan nog net, maar liever niet, max. leeftijd ligt ong. op 18.)
Hey, je bent 21 .. no offense hoor, maar 14/15 vind ik niet kunnen.

Ik zie 16 als de absolute minimumleeftijd en max .. erm, 3 jaar ouder dan mij ongeveer. Het hangt erg van de persoon af, hoe ze is.

Hoe kom je op die max van 18?

Citaat:
Wat ik eerst altijd deed, is alleen naar de mensen kijken die groter zijn dan mij, maar als je op let wie d'r zoal net zo groot/klein zijn als ik, valt dat op zich nog wel mee, d'r zijn toch best veel meisjes die kleiner zijn dan ik.
That's the spirit
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 17:23
Cryptic Winterstorm
Citaat:
******** schreef:
Hey, je bent 21 .. no offense hoor, maar 14/15 vind ik niet kunnen.

Ik zie 16 als de absolute minimumleeftijd en max .. erm, 3 jaar ouder dan mij ongeveer. Het hangt erg van de persoon af, hoe ze is.

Hoe kom je op die max van 18?

That's the spirit
14/15 is wel jong, maar ach, who cares.
En die max. van 18? Eigenlijk is dat wel een beetje stom, maar ik heb liever geen vriendin die ouder is dan 18, ik moet er niet aan denken eigenlijk. Dan voel ik me nog ouder als mijn vriendin net zo oud als ik zou zijn.
Oud 15-08-2002, 18:14
Verwijderd
als het niet rekt, dam scheurt het wel
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 18:20
Cryptic Winterstorm
Zo groot is tie nou ook weer niet hoor.
Maar nee, stel dat ik een vriendin zou hebben die 14 zou zijn, dan zou ze zeker al wat uigegroeit zijn zeg maar, ik hoef geen 14 jarige die nog niet eens iets van vrouwelijks heeft zeg maar.
Sowieso vind ik 14 jaar zelf ook wel erg jong, dus het hangt d'r een beetje van af natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 06:53
verbal-violence
verbal-violence is offline
Maakt mij helemaal niks uit eiglijk , als ze maar niet boven de 190 is , ikzelf ben 186, gaat me neit om dat zij langer is dan mij en ook neit om de verhouding maar zulke extreem lange meisjes vind ik gewoon niet mooi eiglijk , ze zien er dan zo lomp uit :/
Oud 16-08-2002, 06:55
verbal-violence
Citaat:
Zo groot is tie nou ook weer niet hoor.
Maar nee, stel dat ik een vriendin zou hebben die 14 zou zijn, dan zou ze zeker al wat uigegroeit zijn zeg maar, ik hoef geen 14 jarige die nog niet eens iets van vrouwelijks heeft zeg maar.
Sowieso vind ik 14 jaar zelf ook wel erg jong, dus het hangt d'r een beetje van af natuurlijk.
hoe kan jij in godsnaam met een 14 jarige gaan , ik heb al moeite met 15 jarigen en leeftijds verschill is groter bij jouw dan he. Ik word altijd wel gek van dat puberaal gezeik :/
Oud 16-08-2002, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
ik ben vrij lang en best wel breed .. het schrik meisjes best af
zelf doe ik niet moelijk erover , klein of groot het maak niet uit
Afschrikken? Jum!! *mwahahah*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:40
verbal-violence
Ik ben ook breed en vrij lang ikw ord wel breder , ben bezig met BodyBuilding
Oud 16-08-2002, 10:45
Mollusc
Mollusc is offline
Uhm, is dit raar? Ik vind het fijn als een jongen kleiner is dan ik... En ik ben 1m70 dus vaak komt 't niet voor. Hoewel ik nu wel een onwijs fijn klein lief zorgzaam jongetje heb gevonden (jaja ik ben verliefd). Hij is 1m61.
Het is niet zo dat ik jongens die langer zijn dan ik meteen afkeur ofzo, het innerlijk is dat waar ik voor ga, maar als ze kleiner zijn dan ik vind ik dat toch wel érg leuk...

Meer meisjes die dit hebben?
Oud 16-08-2002, 12:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat noemen jullie een 'klein' meisje?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 12:37
Rioto
Citaat:
Morgan schreef:

Afschrikken? Jum!! *mwahahah*
dachten meer meiden maar zo
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:06
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Korter dan 1.50 en slank , tenminste dat vind ik klein
Oud 18-08-2002, 19:58
Cryptic Winterstorm
Citaat:
Vampiria schreef:
Iemand waar ik over heen kan kijken.
Oud 18-08-2002, 19:59
Cryptic Winterstorm
Citaat:
verbal-violence schreef:

hoe kan jij in godsnaam met een 14 jarige gaan , ik heb al moeite met 15 jarigen en leeftijds verschill is groter bij jouw dan he. Ik word altijd wel gek van dat puberaal gezeik :/
Nou, niet alle 14 jarige zijn kinderachtig, en ik vind 14 ook wel erg jong, maar als ze toch lief is? Ik zit er niks mee, wat andere d'r van denken, niet dat het gebeurd, dat ik ooit iemand zal hebben die jong is, maar mocht dat wel gebeuren, dan mag heel de wereld zeiken, i don't care.
Oud 18-08-2002, 20:01
Cryptic Winterstorm
Citaat:
Mollusc schreef:
Uhm, is dit raar? Ik vind het fijn als een jongen kleiner is dan ik... En ik ben 1m70 dus vaak komt 't niet voor. Hoewel ik nu wel een onwijs fijn klein lief zorgzaam jongetje heb gevonden (jaja ik ben verliefd). Hij is 1m61.
Het is niet zo dat ik jongens die langer zijn dan ik meteen afkeur ofzo, het innerlijk is dat waar ik voor ga, maar als ze kleiner zijn dan ik vind ik dat toch wel érg leuk...
Dat vind ik ook zo stom, meisjes die mijn 'schattig' vinden, kom op zeg, ik ben 21, ik mag dan wel klein zijn, en ik mag best schattig gevonden worden, maar niet op zo'n kinderachtige manier, ik mag dan wel klein zijn, maar ben een slimme zeldredzame gast, geen klein kind.

Maar ik vind het eigenlijk al bijna raar als ik een gast zie met een vriendin die groter is dan hijzelf.
Reageren

Regels voor berichten