Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Maar wat ik ook denk, is dat meisjes, die kleiner zijn dan ik, dat die juist een vriend willen die nog veel groter is dan ik." Dat is niet waar.. voor mij iig niet.. ik ben zelf 1.66 ofzoow, en ik heb liever een vriend die een klein beetje groter is, dan iemand van bijna 2 meter lang ofzoow... maar dan moet die kleine persoon wel niet zoown iel, mager figuurtje zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen torend gewoon boven mij uit, mijn vrienden, allemaal groter dan ik, bijna alle meisjes die ik in de discotheek of waar dan ook zie, zijn groter dan ik, jah daar word je echt niet vrolijk van hoor.
||
Citaat:
![]()
|
Ik -meisje, hehe- vind het ook veel prettiger om een vriend te hebben die (een stuk) groter is dan ik.
Ik ben +/- 1.68 en mijn vriend +/- 1.93. Super. En ik vind het ook prettig dat ik vrij klein ben .. Waarom zou het dan vreemd zijn dat een jij een klein meisje leuker zou vinden? Het wordt toch als ingeburgerd beschouwd dat jongens groter behoren te zijn. Het heeft iets beschermends ![]()
|
ik ben melodyofdeath (kan niet uitloggen)
ik val self alleen maar op lange mensen, ik self ben 1.65 ong en mijn vriend 2.04...ik vind het niet echt vreemd dat je op kleine meisjes valt enso, ik val self eigenlijk op lange mensen omdat het iets beschermends over sich heeft oid en nee ik tiep niet dom de letter na de y in het alfabet doet het niet op dit toetsenbord ![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 17:49. |
![]() |
|
ik vind het fijn als de jongen maar een klein stukje groter is dan mij.. of een klein stukje kleiner dan mij maakt oko niet uit. Maar met 1.65 gebeurd dat niet zo snel. Ik vind dat namelijk wel handig
![]() ik heb ook iemand gehad van 2.06 dat was geen succes... als ik op een muurtje stond was ik pas even groot als hem.... *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik vind trouwens ook wel dat m'n (aanstaande ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben kleiner ben maar 1.63. En dat is klein ben altijd overal de kleinste. Maar voor een jongen ben jij wel klein ja maar er zijn genoeg meiden die nog kleiner zijn dan jou.
En ik snap je wel elke jongen wilt een meisje dat kleiner is dan hemzelf. En dat geld andersom voor meiden. Het staat in verhouden ook beter als je een jongen en meisje hand in hand samen ziet lopen en dat dan de jongen langer is dan het meisje! |
![]() |
|
het zal me eigenlijk me reet roesten. Mooi lang is niet lelijk. Kijk, ik heb liever 5 cm kleiner, maar als ik iemand tegenkom die 5 cm boven me uitsteekt en er goedddddd uitziet, he what the fuck... boeie.
Je moet denk ik niet vooraf al mensen gaan wegstrepen, zo kom je dus nooit aan een vriendin.
|
ik ken het probleem, ik ben ook maar iets van 1.75 hoog
![]() ![]() ![]() ik zou zeggen, maak je niet druk. jongens worden gemiddeld steeds langer, en dus krijg je een steeds betere concurrentiepositie( ![]() |
![]() |
|
Ik heb eens goed rondgekeken, de laatste week, zo op stap, en het viel me op dat ik toch niet echt de enigste ben die klein is.
D'r waren ook wel dudes die kleiner waren dan ik, en die hebben dan ook nog eens een groot hoofd ofzo, en dat ziet d'r dan helemaal niet uit vind ik. Maar dat is hun probleem, niet de mijnes. Wat ik eerst altijd deed, is alleen naar de mensen kijken die groter zijn dan mij, maar als je op let wie d'r zoal net zo groot/klein zijn als ik, valt dat op zich nog wel mee, d'r zijn toch best veel meisjes die kleiner zijn dan ik.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie 16 als de absolute minimumleeftijd en max .. erm, 3 jaar ouder dan mij ongeveer. Het hangt erg van de persoon af, hoe ze is. Hoe kom je op die max van 18? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die max. van 18? Eigenlijk is dat wel een beetje stom, maar ik heb liever geen vriendin die ouder is dan 18, ik moet er niet aan denken eigenlijk. ![]() ![]()
|
Zo groot is tie nou ook weer niet hoor.
![]() Maar nee, stel dat ik een vriendin zou hebben die 14 zou zijn, dan zou ze zeker al wat uigegroeit zijn zeg maar, ik hoef geen 14 jarige die nog niet eens iets van vrouwelijks heeft zeg maar. Sowieso vind ik 14 jaar zelf ook wel erg jong, dus het hangt d'r een beetje van af natuurlijk. ![]()
Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 18:22. |
![]() |
|
Maakt mij helemaal niks uit eiglijk , als ze maar niet boven de 190 is , ikzelf ben 186, gaat me neit om dat zij langer is dan mij en ook neit om de verhouding maar zulke extreem lange meisjes vind ik gewoon niet mooi eiglijk , ze zien er dan zo lomp uit :/
||
Citaat:
|
![]() |
Uhm, is dit raar? Ik vind het fijn als een jongen kleiner is dan ik... En ik ben 1m70 dus vaak komt 't niet voor. Hoewel ik nu wel een onwijs fijn klein lief zorgzaam jongetje heb gevonden (jaja ik ben verliefd). Hij is 1m61.
Het is niet zo dat ik jongens die langer zijn dan ik meteen afkeur ofzo, het innerlijk is dat waar ik voor ga, maar als ze kleiner zijn dan ik vind ik dat toch wel érg leuk... Meer meisjes die dit hebben?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het eigenlijk al bijna raar als ik een gast zie met een vriendin die groter is dan hijzelf.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Liefde & Relatie |
afgewezen door mijn lengte... brwtje | 24 | 28-02-2011 06:51 | |
Seksualiteit |
Maakt de grootte van de penis uit bij een jongen tijdens de sex? meisje833 | 78 | 31-03-2005 10:24 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
Seksualiteit |
welk standje in de douche?? Wendy Lynn | 48 | 31-03-2002 23:16 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |