Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 21:05
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Hallo,
Ik ben anouk, ben 17 jaar en kom van Texel. Dit jaar doe ik examen op havo, en aangezien ik aangenomen ben op Willem de Kooning academie , ga ik volgend jaar naar Rotterdam om daar Communicatie & multimeda design te doen.

Aangezien het onmogelijk is om elke dag vanaf Texel naar Rotterdam te reizen zoek ik nu voor de tijd vanaf half augustus 2004 een kamer in rotterdam.

Ik heb al vele site's afgezocht, nog zonder resultaat,
Misschien werkt het op deze mannier ook wel.

Anders zijn er misschien nog mensen met tips bij het huren van kamers, en bij het zoeken van kamers?
Advertentie
Oud 01-04-2004, 21:54
Endomychus
Endomychus is offline
ja ik weet wel wat, een vriendje in die buurt krijgen en daar snel intrekken
Oud 07-04-2004, 07:42
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Endomychus schreef op 01-04-2004 @ 22:54 :
ja ik weet wel wat, een vriendje in die buurt krijgen en daar snel intrekken
nog eentje in de aanbieding?

Nee ik hoopte eigenlijk op meer serieuze reacties
Oud 07-04-2004, 09:19
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Kamernet en Studentenkamers werkten voor mij erg goed. Zelf oproepjes plaatsen op marktplaats of kamernet levert ook veel reacties op. Verder raad ik je aan om niet te wachten tot augustus met het aannemen van een kamer. Het is nu veel makkelijker om een kamer te krijgen dan in augustus en september. Je kan beter twee maanden teveel huur betalen, dan dat je nog 4 maanden heen en weer moet reizen.

Heel veel succes!
Oud 07-04-2004, 22:13
SuperSanne
SuperSanne is offline
Hier in Gouda zijn wel aardig wat betaalbare kamers vrij. Kijk eens op kamernet (ze staan er alleen niet allemaal, voor meer kamers moet je kijken of je viavia wat buurtkrantjes ofzoiets te pakken kan krijgen). Gouda heeft twee stations: Gouda (stoppen stoptreinen en sneltreinen naar o.a. rotterdam centraal) en (waar ik woon) Gouda Goverwelle (alleen stoptreinen naar o.a. rotterdam centraal). Met de stoptrein duurt het ongeveer een half uurtje voor je in rotterdam bent, met de sneltrein 20 min. (als het kan: neem en kamer in de buurt van Gouda, maar anders is Gouda Goverwelle ook niet bepaald verkeerd)
Je woont niet in rotterdam, maar het is er wel lekker in de buurt, zeker vergeleken met waar je nu woont
Oud 11-04-2004, 02:15
infamous
infamous is offline
vraag of je alvast op de mailinglijst mag van de opleiding,

we krijgen af en toe wel mailtjes met kamers die vrij komen

;p
Oud 11-04-2004, 10:39
Verwijderd
Inschrijven bij studentenhuisvesting (volgens mij staat het telefoonnummer in de infofolder van de opleiding). En/of je inschrijven bij particuliere verhuurbedrijven..
Advertentie

Regels voor berichten