Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 14:10
LB06
LB06 is offline
Hallo mensen,

Ik heb hier dus een flash-applet die dient als streaming mp3-player. Deze applet maakt gebruik van een xml file om de nummers uit te lezen die hij moet (kunnen) afspelen.

Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<songs>
   <song path="hoge_kwaliteit/straat.mp3" bild="" artist="Toemaat" title="De Straatzangerskoningin"/>
   <song path="hoge_kwaliteit/baol.mp3" bild="" artist="Toemaat" title="De Baol"/>
   <song path="hoge_kwaliteit/vlees.mp3" bild="" artist="Toemaat" title="De Juffrouw van het Vlees"/>
   <song path="hoge_kwaliteit/bleeft.mp3" bild="" artist="Toemaat" title="Waar Bleeft Ge"/>
   <song path="hoge_kwaliteit/boom.mp3" bild="" artist="Toemaat" title="De Pruimenboom"/>
</songs>
Dit werkt allemaal goed, maar de bovenstaande nummers heb ik ook nog in lage kwaliteit. Deze staan logischerwijze in lage_kwaliteit/. Nu dacht ik gewoon een stukje php in te bouwen die hoge in de bovenstaande code vervangt door een php-variabele met de waarde hoge of lage, die gewoon via index.php?q=kwaliteit wordt meegegeven in de link. Dit wil echter niet werken.

Weet iemand of het überhaupt wel mogelijk is php in te bouwen in xml en zo ja, waarom het bij mij niet werkt? Alvast bedankt voor de moeite
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 20:39
Manuzhai
Manuzhai is offline
Het is mogelijk je XML-file te genereren met behulp van PHP. Het is daarbij wel belangrijk dat je de goede header meegeeft. Zet dit bovenaan je PHP-script:
PHP-code:
header("Content-Type: text/xml"); 
Reageren

Regels voor berichten