Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Wat mij betreft kan het. Het is verwarrend, hatelijk, afschuwelijk, verscheurend en wat nog meer. Een enorm dilemma... Gelukkig ben ik er nog heelhuids uitgekomen
![]() 2. Kan schrik zijn, kan ook gewoon verandering van gevoelens zijn. Ligt aan de situatie en de persoon. Zelf heeft afstand bij mij nog nooit gevoelens veranderd. Bij de ander voor mij wel. |
![]() |
|
1.
Op twee mensen tegelijk verliefd zijn, ik weet 't niet. Je kan voor beiden sterke gevoelens hebben die neigen naar verliefdheid, maar door de verwarring kan je ze misvatten. Denk ik dan zo. 2. Daar kan ik niet over oordelen. Je hebt mensen die 'n relatie hebben die 300-400km uit elkaar wonen, 100km is op zich maar 'n tweetal uurtjes treinen eh Wouter. ![]() Maar kan dit ook niet met 1. te maken hebben? Dat je gevoelens voor haar niet zo sterk blijken te zijn, omdat er ook nog iemand anders is tot wie je je aangetrokken voelt?
|
![]() |
|
|