Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 18:49
Zazoo
Zazoo is offline
mijn vriend komt altijd en ik nooit. toch heb ik het idee dat ik soms meer geniet dan hij.

ik denk hierdoor dat klaarkomen belangrijker voor mannen is om te kunnen genieten dan voor vrouwen of heb ik dat mis?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:58
Qimm
Qimm is offline
Nee, klaarkomen is (iig voor mijn vriend) een erg welkome afsluiting, maar hij kan ook ontzettend genieten zonder dat hij komt.
Oud 22-03-2004, 19:06
unpopular
unpopular is offline
Het is dan mss niet het allerbelangrijkste maar het is toch vreselijk lekker.

Zou wij niet komen vind ik het niet echt een volledige "beurt", anders is het meer zoiets dat het maar half werk vind.

Dit zal weer wel slecht klinken maar het orgasme van een vrouw vind ik belangrijker. (al ben ik het ook nog neit tegen gekomen dat een vrouw niet "kan" komen )
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:43
inferno3000
inferno3000 is offline
Persoonlijk vind ik het voorspel en het naspel zelfs nog één van de intiemste bezigheden. De daad zelf is eerder een "brug" tussen die twee. Maar dat bennik dan weer met m'n eigenwijze mening .
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:45
monogaam
monogaam is offline
Het feit dat je alleen al met een meid het bed in kunt duiken heeft al iets vind ik. Ik bedoel daar werk je juist naartoe, maar omdat zover te laten komen moet je toch wat vakmanschap (of geld ) bezitten.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 21:47
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
monogaam schreef op 22-03-2004 @ 20:45:
Het feit dat je alleen al met een meid het bed in kunt duiken heeft al iets vind ik. Ik bedoel daar werk je juist naartoe, maar omdat zover te laten komen moet je toch wat vakmanschap (of geld ) bezitten.
ik zie toch regelmatig zowel mannen als vrouwen die met iedereen het bed in duiken , ik geloof niet dat daar of geld of vakmanschap aan te pas komt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 22:15
monogaam
monogaam is offline
Citaat:
unpopular schreef op 22-03-2004 @ 22:47:
ik zie toch regelmatig zowel mannen als vrouwen die met iedereen het bed in duiken , ik geloof niet dat daar of geld of vakmanschap aan te pas komt.
Vroeger in ieder geval wel..

Ben er helaas nog nooit ingedoken dus ik voel dat nog wel zo. Misschien zal dat anders zijn als je het eenmaal ervaren hebt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 22:21
Verwijderd
mwah.. klaarkomen is voor mij als jongen wel belangrijk, nouja belangrijk.. het is lekker, het maakt het hele gebeuren 'af'.
Maar ik geniet toch het meest van de sex zelf, en klaarkomen zie ik meer als iets voor op het eind. Alhoewel het ook wel leuk is om tussendoor ook ff te komen. Naja eigenlijk is klaarkomen gewoon even belangrijk als de sex zelf, je moet het eigenlijk niet van elkaar onderscheiden.

Maar over dat laatste zullen meiden anders denken, neem ik aan. Omdat er heelveel meiden zijn die bijna nooit klaarkomen of nog nooit klaar zijn gekomen, en in dat geval kun je het ook niet even belangrijk vinden als de sex zelf.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 11:57
Verwijderd
Ik denk dat ik klaarkomen ongeveer net zo belangrijk vindt als mijn vriend. Misschien nog ietsje belangrijker. We geven er allebei heel srterk de voorkeur aan om wél klaar te komen, maargoed, mocht het niet lukken dan is dat jammer maar de wereld vergaat niet. Ik vind het alleen wel frusterend als hij is klaargekomen en er dus mee ophoudt, terwijl ik niet klaargekomen ben, en andersom vind hij het frusterend als ik na mijn orgasme ophou terwijl hij nog moet, maar wel iets minder frusterend (als ik het maar later een keertje goedmaak). Hij komt ook moeilijker klaar dan ik, trouwens . Misschien ligt het daaraan dat veel jongens hun orgasme belangrijker vinden dan veel meisjes dat vinden: doordat ze gemakkelijker klaarkomen (een man heeft gemiddeld minimaal 3 minuten stimulatie nodig voor een orgasme, een vrouw gemiddeld minimaal 12. Bij mij en mijn vriend ligt dat meer op 4 voor mij en 10 voor hem ofzo)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:15
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Volgens mij vindt mijn vriendin het belangrijker dat ik een orgasme krijg dan ikzelf

Nah, als je alleen naar een orgasme toe gaat werken, loop je een hoop mis. Ik hou liever van de reis dan de bestemming zeg maar. Een orgasme is een 'extra' bovenop goede seks.

Nou moet ik wel zeggen, dat ik qua bedactiviteiten mijzelf vaak oordeel op hoe hevig zij is gekomen.

Sarah, hoe kom jij trouwens aan die 3 minuten?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 23-03-2004 @ 16:15:
Volgens mij vindt mijn vriendin het belangrijker dat ik een orgasme krijg dan ikzelf

Nah, als je alleen naar een orgasme toe gaat werken, loop je een hoop mis. Ik hou liever van de reis dan de bestemming zeg maar. Een orgasme is een 'extra' bovenop goede seks.

Nou moet ik wel zeggen, dat ik qua bedactiviteiten mijzelf vaak oordeel op hoe hevig zij is gekomen.

Sarah, hoe kom jij trouwens aan die 3 minuten?
stond in de krant . Volkskrant, jaar of twee geleden, ergens in een wetenschapskatern of gezondheidskatern. Het is een gemiddelde én een minimum he. Dus als de gemiddelde man voor zijn doen erg snel klaar komt, dan is dat na 3 minuten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:21
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Hmm ja de Volkskrant...

Ik ben ooit weleens onder die 3 minuten gekomen, maar dat was dan maar een eenmalige verschijning.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:33
Verwijderd
Waarschijnlijk zat er die keer een lang voorspel oid bij, dat telt ook als stimulatie
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:41
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Geile praatjes zijn eigenlijk ook stimulatie, dus laat maar; ik had het weer eens niet goed gelezen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten