Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jij hebt overduidelijk last met je liefdesgevoelens.
Tijd is hier the keyword. In zeer sommige gevallen wil alcohol ook nog wel eens werken, maar dan moet je wel tegen een kater kunnen ![]() Als je jezelf de tijd gunt om dingen verstandig te overdenken en te bepraten met die mensen die je kan vertrouwen kom je uit eindelijk tot de juiste beslissingen |
![]() |
|
Verliefdheid is iets wat kan slijten met de tijd, maar je zult het nooit en te nimmer kunnen controleren. Je gevoelens heb je helaas niet voor het kiezen.
Hoeveel tijd dat kost is per persoon en situatie afhankelijk. Soms ben je dermate tot over je oren dat het jaren kan duren, soms is het in 2 maanden gedaan. En nee, geneeskunde zal je hierbij niet helpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het duurt een tijd, vorig jaar maakte mijn ex het uit, en ik ben er ook nog steeds beetje van naar de klote. Hetgeen wat bij mij goed hielp was inderdaad flink wat alcohol en een klein beetje de slet uithangen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1: Niet echt, maar je kunt leren om er mee om te gaan zo lang het nog niet gesleten is
2: Dat verschilt, het kan een maand duren of een jaar, afhankelijk van hoe emotioneel je bent, hoe plotseling de afwijzing was, hoeveel zelfvertrouwen je hebt, hoeveel afleiding je hebt, of je wel of niet een nieuwe liefde tegen komt, etcetera. 3: Negeren gaat makkelijker als je veel leuke dingen doet die niet al te veel met diegene te maken hebben; als je van uitgaan houdt dan ga je lekker zo vaak mogelijk uit, als je van lezen houdt dan ga je lekker zo veel mogelijk lezen, gewoon iets dat je leuk vindt om te doen en dat je gedachten een beetje verzet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
* Ja, kan zeker *Kan heel lang duren als je echt verliefd bent *Niet teveel bij stil staan, word je alleen maar ongelukkiger van.. Move on.. |
![]() |
|
![]() |
Verliefd zijn is - hoe erg het er ook op kan lijken
![]() Denk je aan diegene, de hele tijd?---> So be it! Moet je lachen om hem, verlang je naar hem?---> So be it! Het is geen last die je moet dragen, toch? Je kunt nog even hard lopen- bij wijze van spreken. Dus maak je er niet te veel zorgen om en ga gewoon door met ademenen zodat wanneer de tijd rijp is een nieuwe Prins Charming voor je zal opduiken.... <zucht> |
![]() |
|
1: hehe als dat toch eens zou kunnen...
2: dat heeft bij mn eerste onbeantwoorde grote liefde anderhalf jaar geduurd, en in die anderhalf jaar heb ik niks meer met hem te maken gehad, dus volgens mij was dat niet zo gezond. Bij mn eerste vriendje (waarmee ik een jaar iets had) duurde t maar 2 weken (ben er in die 2 weken wel superkapot van geweest) Andere ex met wie ik 3 maanden ofzo ging, najah zit er nog mee, t is vandaag precies 5 weken uit. En daarna gingen we t proberen als 'vrienden'. Maar ik merkte dat ik er toch niet tegen kon. Ik denk nog elke dag aan hem, elke seconde, elke minuut, maar wel minder dan eerst. Dus heel langzaam slijt het Dus als je tips wil: Ga janken, ga een paar weken flink overstuur zijn, dan is al je frustratie er waarschijnlijk wel uit, verder afstand houden is slim, anders word je voortdurend aan hem herinnerd, verder kun je leuke dingen gaan doen, je een avondje helemaal lam zuipen met vrienden bijvoorbeel. Of een sport, of ga muziek maken. Of dichten, vooral als je je gevoelens erin uit kan dat helpen. Of ga muziek maken! Ga drummen!
|
Verwijderd
|
verliefd worden is het ene,
het blijven is natuurlijk het andere. Het blijven komt vaak (naar wat ik meegemaakt heb dan) doordat je het gaat voeden met je gedachtes over de persoon. Positieve dus. Ermee ophouden zou dus kunnen door realstisch stil te staan bij dingen als: waarom is het beter als ik niet verliefd blijf, heeft het nut wat ik nu doe? Zoek veel afleiding en probeer zo min mogelijk te dagdromen over die persoon. Op een gegeven moment slijt het wel. Al is het volgens mij wel afhankelijk van hoelang je al verliefd bent en je karakter... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En helaas ook niet echt het antwoord op je vraag. Was het maar zo'n feest ![]() En ik heb vannacht wat uitgespookt met een vriendje ![]() HOE IS HET?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |