![]() |
|
![]() |
Voor school moet ik een onderzoek uitvoeren.
Nu leek mij het leuk om onderzoek te doen naar het gebruik van illigale software.Zouden jullie mij willen helpen door de enquete in te vullen? Het zal niet meer van je tijd nemen als 2 min. Hier staat de enquete:http://www.lynxpolis.nl/onderzoek2/formulier.html Na afloop van het onderzoek en na de analyse zal ik de conclusie hier posten. Bijvoorbaat dank voor het invullen. Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 11:38. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
sorry ik ga um niet unvullen, allemaal te kort door de bocht.
"Welk bedrag vindt u acceptabel om te betalen voor een legaal software product" dat verschilt enorm! Voor 3dsmax zou ik best 100 euro neerleggen, voor een spelletje niet meer dan 20 euro. "5. Hoeveel legale software producten bezit u? " Ik denk dat er genoeg mensen met meer dan 999 legale software producten zitten...maar je kan er niet meer dan 999 invullen. |
![]() |
|
![]() |
Kist waar ik achter zit
$ dpkg -l | grep ii | wc -l 716 Andere kist $ dpkg -l | grep ii | wc -l 1237 Enz, enz, enz. Poeh, erg veel legale software paketten op deze kisten ![]()
|
![]() |
ik vind de antwoorden die je kan geven nogal beperkt, zoals hierboven ook al gezegd is. daar gaat het dan eigenlijk om de textinputs en niet de multiplechoice vragen
![]() is het zo ook goed? 1. 14 2. Man 3. Ja 4. €0 5. veel 6. nog veel meer 7. Kabel 8. hangt af van het product 9. Ja 10. Legale software is te duur
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |