| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iets anders zou ik ook niet weten. Je kunt er wel met anderen over praten, maar dat veranderd niks aan de situatie tussen jou en je familie. (Misschien samen met iemand anders (huisarts, familielid, docent, ...) met je ouders praten?) |
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar als dit niet het geval is... waar zeuren ze dan om? het is jouw lijf, jij bent er baas over... waarom zouden zij mogen bepalen hoe jij eruit moet zien? je hebt rechten... en als ze je blijven *pesten* dan zuk eens flink uitvallen tegen ze. zeggen dat dit niet langer kan en heel duidelijk uitleggen wat je ervan vindt... sterkte...
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met sarcastische opmerkingen maken loop je alleen maar het risico dat iemand een eetstoornis of een minderwaardigheidscomplex of wat dan ook ontwikkeld...en het lijkt me dat je dat als ouder of broer/zus toch niet wilt... (Niet tegen jou, maar gewoon, 'in het algemeen'.)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 12:00 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 22:36 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
13 jarig Palestijns meisje onder kogelregen Love & Peace | 331 | 20-10-2004 23:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 04:02 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 15:40 | |