Mijn beste vriendin en ik gaan al jaren super goed met elkaar om. We weten alles wel van elkaar en voelen elkaar precies goed aan en dat soort dingen, we zijn er altijd voor elkaar, doen veel leuke dingen samen.....kortom gewoon een hele goede vriendschap.
Allebei hebben we zo af en toe wel is een relatie. Naja....relatie is misschien een groot woord. Het zijn tot nu toe nooit serieuze, langdurige relaties.
Maar waar ik dus bang voor ben is dat als het nou is een keer wel heel serieus zou worden bij 1 van ons of we dan nog wel met elkaar om gaan zoals daarvoor.
Op dit moment bel ik altijd direct mijn beste vriendin op als er iets met me is, of als ik iets bijzonders heb meegemaakt. En ik kan me zo voorstellen dat als ik echt een serieuze relatie met iemand zou hebben dat ik op een gegeven moment dingen eerder met dat meisje zou delen dan met mijn beste vriendin.
Dat opbellen is dan nog maar 1 voorbeeld maar je snapt het idee. Ik denk dat we dan veel minder close met elkaar zullen zijn...
Ik zou graag van mensen willen weten of ze dit herkennen en hoe dat bij hun gegaan is toen ze een serieuze (serieuse??

) relatie kregen.