Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als jullie een cake maken, hoeveel gram reken je dan per persoon?
Heb vaak cakejes gemaakt Vorige keer had ik niks om te meten dus dacht ik gewoon... aha... zoveel is vast wel genoeg en hup erin Werkte erg goed ![]() 0.7 gram pp ofzo? Laatst gewijzigd op 05-02-2004 om 07:00. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar meestal schat ik gewoon. ![]() En dan probeer je gewoon voorzichtig met een beetje. Niet meteen alles. Als t te heftig wordt: drink sinasappelsap en eet suikerklontjes.
|
kheb ook een x space cake gehad en werking duurde echt te lang meende iets van 2 uur maar die ochtend rond 9 uur waren we idd nog steeds super wazig een vriendin van mij moest toen werken en geld tellen bij de albert heyn maar ze zag alle kleuren op haar af komen
![]() maar we hadden toen met zijn 3en een space cake met 5 gram wiet op (is dat heel veel?) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Maar denk er ook om wat je erbij gebruikt, ik had op Werchter best al flink gedronken en ik kreeg een plakje cake en echt na een kwartier/halfuur zat ik al zo wazig te zijn als iets (nu hadden ze er ook verdomd veel ingelikkerd...).
Weinig normaal eten, veel te veel hete zon en veel alcohol drinken werkt altijd ![]() |
![]() |
|
ligt er ook goed aan hoe je de cake maakt, als je eerst wiet boter maakt is de cake sterker, als je gewoon cake maakt en er gemalen wiet in doet issie minder sterk en duurt het langer voor je iets maakt. Dus mensen.
1 gram pp en dan eerst wiet boter maken, daarna naar een toffe film en je bent knetter in de war.
|
|