Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 13:55
Alistar
Alistar is offline
Regende het en besloot je ineens om een of andere mysterieuze reden de tram te nemen, wat je anders NOOIT doet? Botsten jullie tegen elkaar aan op straat? Had je een date die niet kwam opdagen en ontmoette je toen hem/haar?
Enfin, hoe hebben jullie elkaar leren kennen? En wat was er evt. grappig aan dat jullie elkaar juist DAAR OP DAT MOMENT ontmoetten?
Oud 22-03-2004, 13:57
kastdeur
kastdeur is offline
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper.
Oud 22-03-2004, 14:06
Alistar
Alistar is offline
Hmm, t gaat wel echt om relatie....niet om gewoon vrienden.
Oud 22-03-2004, 14:09
Verwijderd
Op scouting, net zoals mij exvriend...
Oud 22-03-2004, 14:12
Verwijderd
Op school.
Oud 22-03-2004, 14:13
snoopy
snoopy is offline
In de introductieweek van onze opleiding. Ik stond heel chagrijnig te kijken, hij kwam naar me toe om te vragen hoe ik heette, en ik zei "rot op".
Geen ideee hoe we alsnog samen zijn gekomen
Oud 22-03-2004, 14:13
sail fan
sail fan is offline
op zeilkamp
Oud 22-03-2004, 14:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Skittles schreef op 22-03-2004 @ 15:06:
Hmm, t gaat wel echt om relatie....niet om gewoon vrienden.
Kijk eens wat verder
dan je neus lang is.
Oud 22-03-2004, 14:21
Alistar
Alistar is offline
Tsja sorry hoor, niet gezien.....maar men hoeft niet te reageren...
Oud 22-03-2004, 14:23
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Skittles schreef op 22-03-2004 @ 15:21:
Tsja sorry hoor, niet gezien.....maar men hoeft niet te reageren...
"Wil je een topic openen, kijk dan eerst of er pas geleden nog iets over hetzelfde onderwerp is gepost. Anders loopt je topic kans om om die reden gesloten te worden.
Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken."

bron
Oud 22-03-2004, 14:24
Gwinnie
Gwinnie is offline
hier op het forum
ik kwam nooit op contact gezocht, wilde eigenlijk zelfs geen vriend. maar om een of andere reden reageerde ik toch op zijn berichtje (wat overigens ook niks voor hem is) en na een maand ontmoetten we elkaar.
en dat is nu zo'n 10 maanden geleden.
Oud 22-03-2004, 14:30
friezinnetje16
friezinnetje16 is offline
op msn... Het mag dan mischien erg stom zijn maar eerst waren we gewoon vrienden maar nu is hij al bijna 4 maand mijn vriend en daar ben ik blij mee...
Oud 22-03-2004, 14:47
Gothic
Gothic is offline
een groepsreis naar Indonesie...
Oud 22-03-2004, 14:56
Verwijderd
de eerst uitzending van tagradio... daarna met zn allen de kroeg in en vervolgens nodigde hij iedereen nog uit voor bier bij hem thuis maar ik was de enige die meeging, dit is inmiddels meer dan 1,5 jaar geleden
Oud 22-03-2004, 14:59
Zazoo
Zazoo is offline
internet.... nog erger >> tmf chatbox
Oud 22-03-2004, 15:00
Jets
Jets is offline
bij een optreden van zijn band, hij is de bassist, en wij moesten diezelfde avond ook optreden, ik ben ook bassiste.
zo zijn we voor elkaar gevallen, gewoon omdat hij mij lesgaf.... dat is nu 3,5 jaar geleden...
Oud 22-03-2004, 15:14
Somebody Special
Somebody Special is offline
Via ICQ, hij sprak me aan maar ik had geen zin om met hem te babbelen aangezien ik met mijn bijna vriendje aan het chatten was.
Volgende sprak hij me weer aan maar ik had weer geen zin, zelfde reden.
Toen mijn 'bijna vriendje' (chatvriendje) off ging, ging ik uit verveling met mijn huidige vriend chatten.
Uiteindelijk gingen we pas om half 3 's nachts off en vanaf die dag hebben we elkaar geen dag niet meer gesproken.
Oud 22-03-2004, 15:15
vixen
vixen is offline
Bij een concert van the real mckenzies waar ik eigenlijk niet heen zou gaan, maar waar ik op het allerlaatste moment toch mee heen werd gesleurd. En toen zat ie op et forum en toen gingen we msn-en.
Oud 22-03-2004, 15:17
raarheid
raarheid is offline
Haha ik heb mijn huidige vriend leren kennen via MSN, en ik had zijn adres van een goede vriend van hem... en die goede vriend van hem ken ik weer via de TMFchatbox... en die laatste gosur is nu ook al 2jaar een very goede vriend van mij.... Oooit ga k nog van die chatbox houden, cuz het heeft me de laatste 2 jaar aardig wat nieuwe mensen in mn vriendenkring opgeleverd... zonder dat dat mn doel was majaa
Oud 22-03-2004, 15:30
. [ Lif3 ] .* -
. [ Lif3 ] .* - is offline
Hockeyfeest!! alletwee best wel aangeschote en toen ff gepraat.... én gezoend Een dag later smste hij... wist ik veel dat ik mn nummer toen aan m had gegeve! En nu hebbe we al bijna 4 maanden !!
Oud 22-03-2004, 15:35
Surjirro
Surjirro is offline
Hij was altijd al een vriend van mijn toenmalige vriendje. Toen ging dat uit maar die vriend van hem kwam ik nog regelmatig tegen. Zijn beste vriend kreeg wat met mijn beste vriendin en hebben ons toen gekoppeld
Oud 22-03-2004, 16:09
Qimm
Qimm is offline
In een discotheek waar ik nog nooit eerder was geweest en waarvan ik ook niet van plan was om vaker te komen.
Tja begint er iemand tegen je aan te lullen, en gaande het zg. gelul bleek hij toch wel leuk, en van het een kwam het ander.
Oud 22-03-2004, 16:51
Verwijderd
Op m'n oude school toen we de klas 'rechten' samen hadden
hij kwam voor me zitten te kletsen en daarna zijn we vaak samen uit geweest met een van mijn andere goede vrienden, toen alleen en nahja... spreekt voor zichzelf
Oud 22-03-2004, 16:58
leucomelas
leucomelas is offline
dr kwam toch een leuke jongen bij ons op school... totaal anders dan alle andere jongens, helemaal mijn type.... hij zat in de 4e...
ik zat in de 2e klas en samen met nog 2 meisjes was ik helemaal hoteldebotel van hem. we hebben een soort van "fanclub"opgericht en probeerden buiten zijn lokaal te staan als we konden uitvissen waar ie op dat moment les had....
viavia een email adres gekregen van hem en meteen gaan chatten.... naja, van het een kwam het ander, weddenschap aangegaan... hij zou mij niet te durven zoenen op het schoolplein *ja, leuk bedacht he *
naja, die bewuste dag de eerste pauze met knikkende knietjes doorgekomen... en toen de tweede pauze... hij komt aanlopen.. kijkt me aan *zakt door knieeen* drukt me tegen de gymzaal en zoent me...
wow, dawas 2 jaar geleden
Oud 22-03-2004, 18:14
pure_evil
pure_evil is offline
ik heb hem kortgezegd ontmoet (om maar niet weer het hele verhaal op te hangen als in dat vorige topic) op dansles
Oud 22-03-2004, 18:28
*underworld*
*underworld* is offline
het is een vriend van mn ex...
toen ik bij m in de klas kwam, werden we vrienden...
sindsdien waren we altijd wel bij elkaar in de buurt...
ik zag hem op school en in het weekend, we werden beste vrienden en uiteindelijk werden we verliefd en is het wat geworden!!!
ik ben supergelukkig met m... en ik wil hem niet meer kwijt!
Oud 22-03-2004, 18:44
siegjeuh
siegjeuh is offline
we gingen een keer uit, met een gezamenlijke vriend van ons. die jongen was op mij verliefd, dat was heel lastig en ook fout van ons.
maar toen ik mn huidige vriendje zag, kon ik me niet inhouden.. na paar maanden werd het wat
nu bijna 11 maanden geleden
Oud 22-03-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Jets schreef op 22-03-2004 @ 16:00:
bij een optreden van zijn band, hij is de bassist, en wij moesten diezelfde avond ook optreden, ik ben ook bassiste.
zo zijn we voor elkaar gevallen, gewoon omdat hij mij lesgaf.... dat is nu 3,5 jaar geleden...
die van mij is ook bassist

ik zag hem lopen bij mij op school ( zo'n 3 jaar geleden) en vond hem altijd al heel knap en mooi etcc en.. 5 maanden geleden ongeveer zag ik hem weer op school en toen vroeg ik aan een vriend van hem hoe hij heette, toen kreeg ik ook z'n email en telefoonnummer, dus ik hem op msn toegevoegd, gepraat en een week later gezoend
Oud 22-03-2004, 19:31
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Op school
Oud 22-03-2004, 19:53
*Madel*
*Madel* is offline
Internet...gamesquare.nl...potje mens erger je niet...*Iets dat ik alleen speelde als ik me verveelde overigend *
Oud 22-03-2004, 20:06
Luna
Luna is offline
Niet.
Oud 22-03-2004, 20:07
Mindfields
Mindfields is offline
Dit is écht gaaf om te lezen..
Maar de mijne..het is nog niks.. maar het wordt zeker wat:
Ik zat 4 jaar geleden op een forum.. hij ook.. toen ben ik daar 2 jaar weggeweest..kwam daar ongeveer een half jaar geleden weer.. stuurde hij me een PM en gingen we msnen..kwas net vrijgezel, hij had een vriendin. Dat ging uit, en ik was weer verliefd op iemand anders. Dat met die ander werd niks, en hij kreeg weer een vriendin..Dat ging uit, en ik werd weer op iemand anders verliefd.. Tussendoor kwamen we elkaar toevallig een keer tegen in de stad, zijn we nog een keertje uitgeweest, maar dat was puur vriendschappelijk. Hij volgt een lerarenopleiding en hij mocht bij mij op school lesgeven..Dat heeft ie 2x gedaan..en de 2e keer ging ie met me mee naar huis en heeft ie gezegd dat ie verliefd op me is.. en morgen komt ie weer..
Oud 22-03-2004, 20:11
marlies
marlies is offline
de sportclub. Het is gegroeid
Oud 23-03-2004, 12:38
Pixxa
Pixxa is offline
lokale pub
Oud 23-03-2004, 12:41
liefje86
liefje86 is offline
had een berichtje op mn cu2 gezet.. en kwam hem daarna vaker tegen in de kroeg.. en nu al meer dan een jaar samen!
Oud 23-03-2004, 12:46
rodina
rodina is offline
zelfde vrienden
Oud 23-03-2004, 12:48
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik wilde snel aan wat msn contacten/vrienden komen dus heb ik me ingeschreven op wat contactsites (omdat interesses en hobbies zo sneller boven tafel komen). Anyway, er stond een bericht van iemand die geen zin had om alleen thuis te zitten en leuke dingen wilde gaan doen. Van mailen kwam er MSN'en en had ik al gauw een goede vriendin erbij. D

Na een tijdje vroeg zij totaal onverwachts of ik zin had in een blind date met haar (ik had nog geen fotos van haar binnen). Omdat uiterlijk niet uit hoeft te maken naar mijn mening zolang het binnenste maar is, heb ik ja gezegd. We hebben elkaar voor het eerst gezien op station vlaardingen west. We waren allebei erg zenuwachtig en dat merkte ik, dus probeerde ik ontspannen te kletsen. Door de dag heen kreeg ik de indruk dat zij mij wel zag zitten en ik voelde mij ook wel aangetrokken tot haar. Dus daarna wat meer dates totdat het een relatie werd.

Dat ik haar heb leren kennen is erg toeval geweest, omdat mijn vriendin haarzelf als wijze van grap had ingeschreven en van plan was haarzelf elk moment uit te schrijven omdat de figuren die reageerden maar nix bleken te zijn.
Oud 23-03-2004, 12:50
Duifje
Duifje is offline
zelfde vrienden, zelfde sportclub...
Oud 23-03-2004, 13:48
Optima
Optima is offline
Hier
Oud 23-03-2004, 14:07
juno
juno is offline
Ik ging naar een feest waar de jongen waar ik toen verliefd p was naartoe ging. Hij ging naar hetzelfde feest waar het meisje waar hij verliefd op was naar toe ging. Maar we gingen met elkaar weg.
Andere relaties begonnen opschool, omdat we bij elkaar in de klas zaten, of omdat onze moeders vriendinnen waren, of via gezamenlijke vrienden, of via internet.
Oud 23-03-2004, 14:45
Verwijderd
Ik wilde graag op de middelbare school de Engelse stroom gaan doen, waarbij je op havo/vwo niveau de eerste drie jaar de helft van de lessen in het Engels krijgt. Hij ook. Om dat te mogen doen moesten we een toelatingsexamen maken, zo net iets na de helft van groep acht. Het was april 1997, ik was net twaalf, hij was bijna twaalf, en we zaten in nette rijtjes met een stuk of vijftig andere kinderen het toelatingsexamen te maken. Hij was één van de eersten klaar, ik ook. Toen moesten we wachten op de rest. Ik kan het me niet meer herinneren, maar volgens hem hebben we elkaar toen aangekeken. Niet dat op dat moment de vonk oversprong, nee, die wachtte daar nog vijfenhalf jaar mee
Oud 23-03-2004, 14:50
nokki
nokki is offline
via mn broer..
ik was vroeger altijd verliefd op mn broers vrienden haha.. maar nu was het echt serieus
Oud 23-03-2004, 16:12
Verwijderd
School
Oud 23-03-2004, 16:19
Dith
Dith is offline
hockey.

Toernooi gehad en daar gezoend, daarna een tijdje niet echt gesproken toen elkaar weer tegengekomen en toen kregen we dus iets. Daarna is het een half jaar uitgeweest en toen op een middag zoenden we weer en nu hebben we vandaag precies een jaar iets
Oud 23-03-2004, 17:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Beetje late reactie. Maar vorige topic met dezelfde vraag is nog te recent.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten