![]() |
|
Hallo Zwevers
![]() Ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden terechtgekomen bij een zeer bijzondere vrouw. Ik zal haar even C noemen. C is een healer en ze heeft mij ontzettend veel geholpen. Ze is heel liefdevol en ik voel me bij haar altijd op mijn gemak. Zij heeft mijn healings gegeven. Zelf is ze 4 jaar in de leer geweest bij de Barbara Brennan Healing school. www.barbarabrennan.com Het is een zeer goede en goed gekwalificeerde opleiding. Maar dan wel gericht op healing en persoonlijke transformatie. Ik ben eigenlijk benieuwd wie hier ook ervaring mee heeft. Met een healer, met het ervaren van deze energie op jou leven, en hoe het jou beinvloed heeft. Ik ben ervan overtuigd dat het mij verder heeft geholpen en verder gaat helpen. Barbara Brennan heeft ook twee boeken geschreven. - Licht op de Aura- - Bronnen van Licht- Ik ben er nu vaak in aan het lezen. Jullie ervaringen? Greetz Snowy
|
![]() |
|
Healing of zoals we gewoon in het nederlands zeggen ''helen'' is een kwestie van erin geloven laat je een niet gelovig persoon er naar toe gaan dan word hij niet genezen, als je er wel in gelooft zul je wel verschil zien, tis precies hetzelfde als nep medicijnen geven aan niet echt zieke mensen ze denken dat het werkt en voelen zich dus vanzelf beter.
||
Citaat:
als je er niet in gelooft, en niet in wil geloven, sluit je jezelf af voor t effect. als je er open tegenover staat, merk je vaak vanzelf dat dingen wel werken. voorbeeldje, ik was een keer echt heel erg aan t trippen op een overdosis wiet, ik spacete echt heel erg, en toen legde mn ex vriendje zn hand ergens neer, en toen werd ik opeens heel veel rustiger.. ik had nog steeds het gevoel alsof de wereld achter de muren van mijn kamer niet meer bestond, maar ik wist weer dat ik gewoon te veel wiet ophad, en dat ik gewoon rustig kon wachten tot het overging... later bleek dat hij zn hand expres daar had neergelegd, en na een tijdje haalde hij zn hand ook weg, omdat het hem te veel uitputte er is echt meer dan een placeboeffect met dingen als helen, handoplegging etc.. anders zou het nooit kunnen werken als iemand je niet van te voren verteld wat ie doet.. SuuZ
|
|
|