Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 21:59
DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Vaaaaag.....Soms als een beeje aan et pc'e ben...dan gaan me handen helemaal op-gloeien...ik bedoel duz egt helemaal warm worde...aleen al als ik er aan denk worde ze al warm...nu zeg me moeder da et REIKI Ofzow is...maja....als ik vraag wat et is..da gaat ze meteen alle boeken en alles pakke die ze heeft enzow....(ze is nu MASTER 3e graaf ofzow in Reiki )...maja...

Kan iemand mij ff eenvoudig...Uitlegge wa et is ?
Advertentie
Oud 26-04-2002, 22:01
Verwijderd
RSI. Ik zou minderen als ik jou was!
Oud 26-04-2002, 22:04
wicce
wicce is offline
Citaat:
******** schreef:
RSI. Ik zou minderen als ik jou was!

als et alleen tijdens het computeren gebeurt kan het gewoon komen door de inspanning van je vingers.

maar als je dit vaker hebt, kan het idd zijn wat je moeder zegt.
het zusje van een vriendin van me heeft het ook. Hele warme handen hebben is idd een teken van gevoelig zijn voor het aantrekken van energie. met oefening kan je met die energie leren spelen (magnetiseren bijv) en het uiteindelijk ook gebruiken.

als je echt wilt weten wat het is, raad ik je aan om naar een soort van spiritueel centrum te gaan. maar ik vat ook wel weer, waarom je dat niet zou willen
Oud 29-04-2002, 21:21
Aissyla
Aissyla is offline
ehm, Ik heb vrijwel altijd ijskoude handen. Heeft dat ook iets met reiki te maken?? Wat betekend het dan??
Oud 29-04-2002, 23:01
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Ik heb ook heeeeel vaak warme handen, met zo'n liefdesthermometer op de kermis ben ik ook altijd hoteldebotel vliefd ovzo.... gehe

maar ik heb met computeren of keyboardspelen juist altijd koude handen, verder altijd warme... hmmz
Oud 30-04-2002, 16:41
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Aissyla schreef:
ehm, Ik heb vrijwel altijd ijskoude handen. Heeft dat ook iets met reiki te maken?? Wat betekend het dan??
Dat betekent volgens mij dat je absoluut geen talent hebt voor Reiki.
Oud 01-05-2002, 21:01
Aissyla
Aissyla is offline
Citaat:
Dat betekent volgens mij dat je absoluut geen talent hebt voor Reiki
fijn.....
(niet da ik reiki zo graag zou willen doen hoor)
Oud 01-05-2002, 21:15
KiPracticer
KiPracticer is offline
het kan ýdd ký zýjn. Reýký zelf ýs alleen maar de beoefenýng ervan, dat kan je nýet echt voelen (kleýn detaýl, maar ýk ben ýn een zeurbuý vandaag)
Maar je bent helemaal nýet ýn Ký of reýký geýnteresseerd?

btw ı =i

Laatst gewijzigd op 01-05-2002 om 21:18.
Oud 01-05-2002, 22:01
Aissyla
Aissyla is offline
Citaat:
Maar je bent helemaal nýet ýn Ký of reýký geýnteresseerd?
Wie, ik??
Ik ben er wel in geintereseerd vind het ook interesant enzo maar zou toch nooit reiki gaan willen beoefenen denk ik....
Oud 04-05-2002, 11:34
DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Net ook weer....tijdje gelede....me handen erg warm....en tintelen...zonder pc dan hé..wan rsi is ut duz niet
Oud 04-05-2002, 12:41
louis84
louis84 is offline
Als je handen het warm krijgen, en trillen als je je hand op iemand bepaalde pijnplaats legt.
Zoiets. Reiki is een soort universeel levenskracht. En als je het leert te concentreren op dat en be-oefent, kan je andere mensen genezen, door KI van jou door te geven aan de anderen. OOk kan je met Reiki blokkades bij chakras openen.

Zoiets heb ik gehoord, hoop dat jullie nu wat meer weten.
Groetjes Louis

Regels voor berichten