Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 16:47
humming bird
humming bird is offline
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje. Misschien weten jullie het nog wel van een x aantal jaar geleden: de tamagotchi!(weet je wel, zo'n electronisch beestje in een ei-vorm) Mijn vraag was:

Heeft er iemand nog ergens zo'n dingetje liggen en zou ik die misschien mogen hebben? Verzendkosten zijn een postzegel, want haal je de batterijen eruit, weegt het niets!

Ik hoor wel wat je er (eventueel) voor wilt hebben, postzegels stuur ik je terug natuurlijk!

Alvast bedankt!
Groetjes paula
Oud 07-03-2004, 16:56
MieX
MieX is offline
Als het goed is slingeren er bij mij in huis nog een stuk of 5, ik zal wel even voor je zoeken (kun je nog een voorkeur voor kleur aangeven ). De batterijen zullen ongetwijfeld leeg zijn, dus je zult er wel nieuwe in moeten doen.
Oud 07-03-2004, 16:58
humming bird
humming bird is offline
super!!!! Maar emmm...wil je em dan opsturen? Ik beloof je echt dat ik je de postzegels (ik denk dat er 2 opmoeten) terug stuur! Je maakt me erg blij!

Groetjes van Paula
Oud 07-03-2004, 17:29
MieX
MieX is offline
Citaat:
humming bird schreef op 07-03-2004 @ 17:58:
super!!!! Maar emmm...wil je em dan opsturen? Ik beloof je echt dat ik je de postzegels (ik denk dat er 2 opmoeten) terug stuur! Je maakt me erg blij!

Groetjes van Paula
Je kunt er denk ik meer mee dan ik, dus als ik eriemand blij mee kan maken vind ik t niet erg, ik ben alleen nu niet thuis maar ik zal vanavond voor je zoeken.
Oud 07-03-2004, 17:42
humming bird
humming bird is offline
nou meis, heel erg bedankt alvast! Ik zal morgen pas weer reageren op je bericht denk ik, maar dan zal ik je ook gelijk mn adres PB-en okay?

Wil je er ook effe bij zetten wat voor "beestjes"het zijn?
bedankt!
Oud 07-03-2004, 20:57
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik wil er ook weer 1 vind ze egt kick.... dus als iemand er nog eentje heeft ik heb er wel intresse in.
Oud 11-03-2004, 11:20
zoef de haas
zoef de haas is offline
ik wil er eigenlijk ook wel weer eentje hebben
Oud 11-03-2004, 11:55
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 07-03-2004 @ 21:57:
ik wil er ook weer 1 vind ze egt kick.... dus als iemand er nog eentje heeft ik heb er wel intresse in.
Ik heb er nog 1 in horlogevorm. Dat horlogebandje kun je er ook afhalen. Hij kostte destijds 40 piek dus zeg maar hoeveel je er voor wil geven
Oud 11-03-2004, 12:15
Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-03-2004 @ 18:29:
Je kunt er denk ik meer mee dan ik, dus als ik eriemand blij mee kan maken vind ik t niet erg, ik ben alleen nu niet thuis maar ik zal vanavond voor je zoeken.
ik wil er eigenlijk ook nog wel eentje, heb je er nog een over ???
Oud 11-03-2004, 12:52
Balance
Balance is offline
Toch raar dat ze die ineens niet meer verkochten.
Meestal blijft er na zo'n hype toch nog wel 1 exemplaar liggen in het assortiment van speelgoedwinkels. Kijk naar diabolo's: na die hype zijn die tot de vaste buitenspeeldingen gaan behoren.
En het wordt toch geregeld gevraagd op Vraag&Aanbod, dus ik denk wel dat het nog zou verkopen.
Oud 11-03-2004, 15:37
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
lottepot schreef op 11-03-2004 @ 13:15:
ik wil er eigenlijk ook nog wel eentje, heb je er nog een over ???
Iedereen mag bieden voor mijn tamagotchi horloge hoor!
Oud 11-03-2004, 16:36
artnael
artnael is offline
Als ik het goed ontvangen het , zul je gauw weer een soort van tamagotchi bij speelgoedwinkels zien liggen! In wat nieuwere versie natuurlijk... Ik heb zo mijn bronnen... Khoop dat't er iets van waarheid inzit.
Oud 11-03-2004, 17:45
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik hoop het ook want ze zijn echt vet

een tamegotchi horloge wil ik niet... sorrt dan zit je vast aan dat bandje of kan je dat er ook af halen???????
Oud 11-03-2004, 18:00
Dartsplace
Dartsplace is offline
ik heb nog een originele tama-dinges wat wil je ervoor geven? toen kostte hij 60 gulden
Oud 11-03-2004, 19:07
Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
Dartsplace schreef op 11-03-2004 @ 19:00:
ik heb nog een originele tama-dinges wat wil je ervoor geven? toen kostte hij 60 gulden
wow dat is echt wel veel maar moet je er nog batterijen in doen enzo of doen zijn oude batterijen het nog ??
en ik wil je er maximaal 10 euro voor geven...
Oud 11-03-2004, 20:38
-Enid-
-Enid- is offline
Citaat:
lala-bloemetje schreef op 11-03-2004 @ 17:36:
Als ik het goed ontvangen het , zul je gauw weer een soort van tamagotchi bij speelgoedwinkels zien liggen! In wat nieuwere versie natuurlijk... Ik heb zo mijn bronnen... Khoop dat't er iets van waarheid inzit.
zoiets had ik ook vernomen. het zou weer een rage worden, want de tamagotchi's zijn nu uitgerust met infra-roodpoort waardoor ze bij elkaar op bezoek kunnen, ze kunnen met elkaar trouwen en zelfs kinderen krijgen.
het beloofd wat
Oud 11-03-2004, 20:38
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz ik heb der echt maximaal ong. 5-6 euro voor over. Ik ben niet zo supper rijk...
Oud 11-03-2004, 21:51
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 11-03-2004 @ 18:45:
een tamegotchi horloge wil ik niet... sorrt dan zit je vast aan dat bandje of kan je dat er ook af halen???????
Sorry, maar kun jij lezen?
Citaat:
Ik heb er nog 1 in horlogevorm. Dat horlogebandje kun je er ook afhalen. Hij kostte destijds 40 piek dus zeg maar hoeveel je er voor wil geven
Oud 12-03-2004, 05:36
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 11-03-2004 @ 22:51:
Sorry, maar kun jij lezen?
uhmzz sorry iets te snel gelezen
Oud 12-03-2004, 10:29
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 12-03-2004 @ 06:36:
uhmzz sorry iets te snel gelezen
Ghehe geeft niet.
Iemand nou interesse voor dat ding?
Oud 12-03-2004, 15:33
Naru
Naru is offline
ik wil er ook wel eentje kopen... voor iets van 5 of 6 euro
Oud 12-03-2004, 17:01
Ramble On
Ramble On is offline
Ik wil mijne wel weg doen voor 6 euro plus verzendkosten en die zijn volgens een vriendin van me (die ook een tamagotchi had opgestuurd naar iemand) iets van 2,50
Oud 14-03-2004, 23:46
Verwijderd
Vraag me af he, die dingen die hebben jullie 40 of 60 piek gekost?? Waren ze van goud ofzo?? :/

Kheb er ook nog wel wat.. een 3 in 1 ding. dino, kat of hond.. Moet ook nog ergens een 24 in 1 hebben..

reageer maar in PB
Oud 15-03-2004, 11:38
Quasi
Quasi is offline
ik wil er eigenlijk ook wel 1, iemand in omgeving nijmegen die er 1 kwijt wil?
Oud 19-03-2004, 16:19
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
hahahaha dit is leuk. we zijn zowat allemaal volwassen en willen weer zo'n stomme tama-dinges.
Het is zo stom, dat het juist weer super leuk is!
begrijp me niet verkeerd, bij deze doe ik namelijk ook een oproep.. komt ie

IK WIL OOK ZO"N DING!!!
WIE O WIE HEEFT ER NOG EENTJE OVER???

pm me..
Advertentie
Oud 19-03-2004, 16:34
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Divine Desire schreef op 15-03-2004 @ 00:46:
Vraag me af he, die dingen die hebben jullie 40 of 60 piek gekost?? Waren ze van goud ofzo?? :/
PB
In 't begin waren die dingen wel echt duur.. dus het kan wel. maar al snel werden ze 20 gulden en nog even daarna waren ze echt heel goedkoop.
Oud 19-03-2004, 16:35
Dolores
Dolores is offline
wat voor n batterijtje gaat dr eigenlijk in zo'n ding?
Oud 19-03-2004, 17:18
Ramble On
Ramble On is offline
een gewoon horlogebatterijtje
Oud 19-03-2004, 17:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 19-03-2004 @ 17:35:
wat voor n batterijtje gaat dr eigenlijk in zo'n ding?
zo'n rond plat dingetje, bij mij moesten er twee in. Heb ik bij de Hema gekocht bij de klantenservice. Voor die twee batterijtjes heb ik iets van vijf euro betaald.
Oud 19-03-2004, 19:51
druiveke
druiveke is offline
ik heb er nog een originele liggen!
PM me maar!
Oud 19-03-2004, 20:23
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-03-2004 @ 18:25:
zo'n rond plat dingetje, bij mij moesten er twee in. Heb ik bij de Hema gekocht bij de klantenservice. Voor die twee batterijtjes heb ik iets van vijf euro betaald.
Ah okej Bedankt
Oud 19-03-2004, 21:14
geil beertje
geil beertje is offline
IK WIL DR OOK NOG 1!!!! wie heeft er nog 1 over voor me?
Oud 19-03-2004, 21:38
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
geil beertje schreef op 19-03-2004 @ 22:14:
IK WIL DR OOK NOG 1!!!! wie heeft er nog 1 over voor me?
IIIIIIIIIIIIIIK (zie vorige posts)
Oud 19-03-2004, 21:54
MieX
MieX is offline
Ik zoek nog inspiratie voor waar de tamagotchi's kunnen liggen, op een gegeven moment kostten die dingen 5 gulden bij de blokker en dan ook nog 3 voor de prijs van 2 dus we hebben er thuis veel, niemand heeft ze weggegooid maar niemand weet ook waar ze liggen..
Oud 20-03-2004, 12:29
Verwijderd
ja! een oude hype weer tot leven brengen! ik doe mee!

*batterijen kopen gaat*
Oud 20-03-2004, 16:18
Silver rain
Silver rain is offline
Ik hoop dat ik die van mij nog kan vinden. Dan verkoop ik hem misschien (of ik houd hem als ik er weer verslaafd aan raak)
Oud 20-03-2004, 19:54
artnael
artnael is offline
Citaat:
-Enid- schreef op 11-03-2004 @ 21:38:
zoiets had ik ook vernomen. het zou weer een rage worden, want de tamagotchi's zijn nu uitgerust met infra-roodpoort waardoor ze bij elkaar op bezoek kunnen, ze kunnen met elkaar trouwen en zelfs kinderen krijgen.
het beloofd wat
Ja, op 20 maart uitgekomen in Japan! .....
rond de zomer in Nederland te koop voor zo'n 15 Eurootjes..
Oud 22-03-2004, 20:52
In Your Room
In Your Room is offline
*doet ook maar een oproepje dan*
Ik wil er ook wel weer eentje, eigenlijk. Dus als iemand nog eentje heeft die hier nog niet vergeven is, voor vergoeding van de portokosten of evt. een laag prijsje, PM please?
Oud 22-03-2004, 21:12
Ramble On
Ramble On is offline
waarom geeft niemand gehoor aan mijn oproep over mn tamagothci horloge die ik wel kwijt wil?
Oud 23-03-2004, 16:25
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 22-03-2004 @ 22:12:
waarom geeft niemand gehoor aan mijn oproep over mn tamagothci horloge die ik wel kwijt wil?
wat voor beestje is 't? misschien wil ik 'm dan wel... en wat voor kleur heeft 'ie?
Oud 23-03-2004, 18:04
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Zyndel schreef op 23-03-2004 @ 17:25:
wat voor beestje is 't? misschien wil ik 'm dan wel... en wat voor kleur heeft 'ie?
het is een blauwe horlogetamagotci..en het is een beertje. bied maar iets want iemand anders heeft ook belangstelling dus hij gaat naar de hoogste bieder natuurlijk

Regels voor berichten