Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2004, 15:55
Angel
Angel is offline
Ik wordt niet wijzer van de site van de ib groep. Ik heb dat aanmeldings formulier ingevult (en dan krijg ik in juni bericht van de uni van utrecht die mij weer wat opsturen zodat ik me bij hun ook aanmeld). Maar ik hoorde iemand zeggen (en zag volgens mij ook zoiets staan bij de ibgroep) over 'een kopie/uitreksel van het bovolkingsregister', maar ik weet niet zeker of je dat ook moet insturen, want ik lees het verder nergens, ook niet op de site van de UU.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2004, 16:18
Balance
Balance is offline
Ik heb de informatie van de IB-groep naast me liggen en het net even vluchtig doorgekeken, maar ik kon ook nergens iets over een uittreksel van het bevolkingsregister.
Eventueel zou je de IB-Groep Infolijn kunnen bellen, maar het lijkt me stug dat ze dat verstoppen als je het nodig hebt.
Denk dus dat diegene het niet juist had, die je dat vertelde.
Oud 24-03-2004, 16:21
Verwijderd
Via de IBG meld je je aan, dan meld de IBH je vervolgens aan bij de uni/hogeschool van jouw keuze. Vervolgens krijg je van die school inschrijvingsformulieren. Daarbij moet je iig een geldige kopie van je diploma, een geldige kopie van je paspoort en een pasfoto (of 2) opsturen naar hen. En je moet een formulier invullen, gewoon adres gegevens, sofinummer vast ook.

En dat is het.

Het wijst zich allemaal vanzelf En als iets er níet bij staat, hoef je het dus níet op te sturen.

(Uittreksel bevolkingsregister heb je alleen nodig om te bewijzen dat je woont waar je zegt dat je woont, in die gemeente dus bv. De IBG checkt dat zelf, of je dus bij de gemeente instaat geschreven en zo ja, hoe je ingeschreven staat.)

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 18:38
MieX
MieX is offline
Wat ik nodig had voor mn aanmelding bij de UU:

2 gewaarmerkte kopiën van je diploma en van je cijferlijst (van allebei 1 voor de universiteit en 1 voor de faculteit) en 1 kopie van je paspoort/id-kaart, maar alles wat je moet hebben staat ook in het boekje dat je bij je inschrijving krijgt en op het inschrijfformulier zelf.
Oud 24-03-2004, 19:10
Verwijderd
en als je het echt helemaal zeker wilt weten loop je morgen even langs bij je decaan
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:11
Angel
Angel is offline
Dankje

Ik ga dus gewoon dat inschrijfforulier opsturen naar de ibgroep en daarna komt het dus allemaal in orde
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:53
Verwijderd
Voor mijn aanmelding UU:
(zie ook Miex)
1 gewaarmerkte kopie van diploma en 1 van cijferlijst
1 kopie van paspoort of id (mag ook uittreksel van bevolkingsregister zijn)
1 pasfoto
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:45
MieX
MieX is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 24-03-2004 @ 23:53:
1 pasfoto
Die was ik vergeten
Reageren

Regels voor berichten