Advertentie | |
|
![]() |
|
jah........maar ik heb gewoon dat bij alles wat ik zeg dan denk ik "ow das vast fout" of "dit is zooo niet goed"
Ik weet wel dat ik dat niet denken moet maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.........*zucht*
|
Leer enkele zinnen uit je hoofd en begrijp ze ook. Dan heb je toch die enkele zinnen achter de hand, moest je een beetje vast zitten.
Je zit er dan ook niet alleen voor en kan toch een beetje inpikken op wat anderen zeggen? Of is het reeds puur uit het hoofd te blokken? Denk aan situaties waarin het je beter lukte en probeer het weer op die manier te doen. (en omgekeerd) Succes. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hej!
Wat vervelend zeg! Ik heb zelf ook faalangst, maar vooral in situaties als sport en sociaal. Op school heb ik er ook wel last van en ik ben ook altijd heel erg zenuwachtig voor de klas, maar naar verloop van tijd ben ik dan wel helemaal ontspannen en zeg ik wat ik moet zeggen. Dat rollenspel doe je natuurlijk niet alleen! De mensen met wie je het doet kan je vertellen dat je heel erg last van faalangst hebt en dat je bang bent dat je helemaal dichtklapt. Dan kunnen ze er iig op voorbereid zijn als dat ook echt gebeurd en het gesprek een beetje veranderen. Verder zou ik het tegen je leraar zeggen, zeg dat je faalangst hebt en het heel erg eng vind maarh et toch probeert en dat je als je zo zenuwachtig bent kan dichtklappen. Dan kan ook de leraar er rekening meehouden. Zeg dat wel van te voren en niet op de dag zelf!!!! Verder inademen door je neus en uit door je mond, probeer van te voren goed te slapen en eet gezond. Heel veel succes! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Yes yes yes!!! tis voorbij! wat ben ik er blij om zeg!
En het is eigenlijk wel goed gegaan, de cijfers in ons groepje liggen tussen de 6 en 8 dus in ieder geval voldoende! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |