Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 18:51
Zazoo
Zazoo is offline
ik ben bijna nooit klaargekomen en als ik klaarkwam vond ik er niks bijzonders aan. hebben jullie dat ook?
ik kom niet klaar van seks en alles eromheen maar geniet er wel heel erg van. zijn er meer vrouwen die dit hebben?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 18:57
Qimm
Qimm is offline
Ik kom zowieso niet klaar, het lijkt me ook niet erg belangrijk. Ik geniet daarintegen wel ontzettend van de seks en kan er helemaal in opgaan. Ik heb alleen geen 'grande finale'
Oud 22-03-2004, 19:01
liefje86
liefje86 is offline
Als ik mezelf vinger kom ik wel klaar.. maar tijdens seks met mn vriend is me dat nog nooit gelukt. Vind dat wel jammer, maar ik geniet er wel heel erg van.. ik hoef niet perse klaar te komen om het leuk te hebben hoor!!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 19:20
Verwijderd
ik kom wel en snel ook
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 23:16
amehoewla
amehoewla is offline
alleen van beffen of als ik het zelf doe... (niet heel snel, maar het duurt ook niet eeuwen) Maar je zegt dat als je klaarkwam het niet zo bijzonder was? nou vraag ik me af: weet je wel zeker dat je toen "echt" klaarkwam?
Oud 23-03-2004, 11:53
Verwijderd
Ik vind eigenlijk wel dat er te bijzonder wordt gedacht over orgasmes. Ik vind het wel lekker en vanwege het lekkere relaxde aftersex gevoel ná het orgasme vind ik het ook wel min of meer belangrijk om klaar te komen, maar vaak vind ik de sex zelf lekkerder dan het orgasme, eigenlijk. Maar ik kom wel makkelijk klaar, ik kan het ook makkelijk uitstellen, daar heb ik vrij veel controle over, da's wel makkelijk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:21
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-03-2004 @ 12:53:
Ik vind eigenlijk wel dat er te bijzonder wordt gedacht over orgasmes. Ik vind het wel lekker en vanwege het lekkere relaxde aftersex gevoel ná het orgasme vind ik het ook wel min of meer belangrijk om klaar te komen, maar vaak vind ik de sex zelf lekkerder dan het orgasme, eigenlijk. Maar ik kom wel makkelijk klaar, ik kan het ook makkelijk uitstellen, daar heb ik vrij veel controle over, da's wel makkelijk
pfff, je haalt me het verhaal uit de mond
Oud 23-03-2004, 18:47
ohyouaretoast
ohyouaretoast is offline
ik hoor van heel veel meisjes dat ze nog nooit klaar zijn gekomen bij hun vriendje, maar ik heb daar geen last van eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:54
juno
juno is offline
Och, wat is snel..het wisselt. Zo snel als we willen meestal.
Van gewoon neuken kom ik niet klaar, maar wel met een vinger op mijn klitje erbij, en van beffen en vingeren des te heviger.
En hoe lang dat duurt, ik kijk nooit zo op de klok, maar ik laat het het liefst lekker lang duren. Ik moet me dan echt even helemaal op mezelf richten, concentreren op het gevoel. Dat kan alleen als ik met iemand ben die ik volledig vertrouw, anders lukt het niet. Dan ben ik teveel afgeleid, ga ik denken of hij geen kramp krijgt, en of het uitzicht wel prettig genoeg is voor hem, dat soort dingen.
Het kan alles zijn tussen 5 minuten en een uur. Als het langer gaat duren lukt het vaak niet meer, dan hebben we te lang uitgesteld en dan wordt het te gevoelig.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 20:13
HmmIk
HmmIk is offline
nog nooit klaar gekomen.. dan wtje ook niet wat je mist toch??! en dat je er nix aan vond toen je klaarkwam, dan ben je toch niet echt klaargekomen lijkt mij?? thoort heerlijk te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 20:17
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 22-03-2004 @ 19:51:
ik ben bijna nooit klaargekomen en als ik klaarkwam vond ik er niks bijzonders aan. hebben jullie dat ook?
ik kom niet klaar van seks en alles eromheen maar geniet er wel heel erg van. zijn er meer vrouwen die dit hebben?
Als je klaarkomt en je vindt er niks aan, dan ben je waarschijnlijk niet klaargekomen.

En ik? Ach, wat is snel. Het verschilt per keer. Het kan in 5 minuutjes, maar als de aanloop langer is, is het orgasme lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:04
Bada Bing
Bada Bing is offline
ik ben eigenlijk vorige week vrijdag pas voor de eerste keer klaargekomen.
en ik vond het echt geweldig, dit had ik dus al die tijd gemist, over dat gevoel hebben mensen het dus als ze zeggen dat er een explosie is.

maar nee ik kom dus niet snel klaar
Oud 23-03-2004, 22:25
Verwijderd
Joa, gemakkelijk. Wel wat Juno zegt denk ik, ik moet hem helemaal kunnen vertrouwen anders zal ik me niet zo laten gaan..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:16
Nona
Nona is offline
Ik kom bepaald niet snel klaar. So what? Daarna is het toch maar veel te gevoelig, ik wil het ook niet al te snel.
Oud 24-03-2004, 09:51
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 22-03-2004 @ 20:20:
ik kom wel en snel ook
Same here.
Redelijk snel, althans.
Oud 24-03-2004, 09:57
Verwijderd
Ik kom wel snel klaar vind ik. Maar dan moet ik er wel m'n best voor doen, me echt op het gevoel concentreren enzo. Als ik dat niet doe en het laat afhangen van wat de ander doet, dan gebeurt het niet echt snel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:11
Verwijderd
hmm wat verstaan jullie onder snel/redelijk snel dan?
dat vraag ik me al tijden af
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:13
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Katje schreef op 24-03-2004 @ 23:11:
hmm wat verstaan jullie onder snel/redelijk snel dan?
dat vraag ik me al tijden af
Ik ook. (Maar wie ben ik om hier überhaupt te reageren. )
Wat is nou snel? Een minuut? Een kwartier?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:48
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 24-03-2004 @ 23:13:
Ik ook. (Maar wie ben ik om hier überhaupt te reageren. )
Wat is nou snel? Een minuut? Een kwartier?
Ligt aan je bedoeling denk ik. Als je vier uur voor een vrijpartij uittrekt is een kwartier wel erg snel. Als je even een vluggertje doet (waar ik persoonlijk geen fan van ben) is het vrij langzaam.
Oud 25-03-2004, 13:22
Fortisi
Fortisi is offline
Het is me ooit gelukt binnen 2 minuten
Met mijn ex ben ik niet klaargekomen, maar dat boeide me niet, ik vind mijn orgasme sowieso niet zo denderend...
Oud 25-03-2004, 13:25
Verwijderd
Hmm..ben al wel klaargekomen bij mn vriend, maar vind het niet zo superbelangrijk. De sex is lekker, je hebt het leuk samen en een orgasme is dan een leuk cadeautje..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten