![]() |
|
Och, wat is snel..het wisselt. Zo snel als we willen meestal.
Van gewoon neuken kom ik niet klaar, maar wel met een vinger op mijn klitje erbij, en van beffen en vingeren des te heviger. En hoe lang dat duurt, ik kijk nooit zo op de klok, maar ik laat het het liefst lekker lang duren. Ik moet me dan echt even helemaal op mezelf richten, concentreren op het gevoel. Dat kan alleen als ik met iemand ben die ik volledig vertrouw, anders lukt het niet. Dan ben ik teveel afgeleid, ga ik denken of hij geen kramp krijgt, en of het uitzicht wel prettig genoeg is voor hem, dat soort dingen. Het kan alles zijn tussen 5 minuten en een uur. Als het langer gaat duren lukt het vaak niet meer, dan hebben we te lang uitgesteld en dan wordt het te gevoelig. |
![]() |
||
Citaat:
En ik? Ach, wat is snel. Het verschilt per keer. Het kan in 5 minuutjes, maar als de aanloop langer is, is het orgasme lekkerder. |
![]() |
|
ik ben eigenlijk vorige week vrijdag pas voor de eerste keer klaargekomen.
en ik vond het echt geweldig, dit had ik dus al die tijd gemist, over dat gevoel hebben mensen het dus als ze zeggen dat er een explosie is. maar nee ik kom dus niet snel klaar
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De opdracht duivelaartje | 14 | 13-09-2005 09:15 |