Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik de kleding van hottopic. Die site waarbij er mega veel verzendkosten bij komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo`n print op een shirtje.. daar zou ik wel mee rond willen lopen ![]() En ik durf dan meteen te wedden dat alle 14 en 15 jarige wannabee gabber-wazi`s ook zo`n shirtje willen, omdat ze te dom zijn om te snappen dat het anti-nazi is. Sorry dit sloeg nergens op ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om maar even ontopic te gaan: ![]() ![]() Wederom A|X , maar zullen vast wel in andere ontwerpen in NL verkrijgbaar zijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zelf denk er gewoon niet zo moeilijk over Maja genoeg hierover ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() neej dat soort shirts doe ik dus oko niet aan, domme mensen denken dat het in is, maar als het aan che guevera had gelegen liep nu dus iedreen in hetzelfde effen witte (of welke kleur dan ook) shirt rond..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Om maar even ontopic te gaan:
[afbeelding] Wederom A|X , maar zullen vast wel in andere ontwerpen in NL verkrijgbaar zijn.. Dat vest is echt wel bruut. Shows the muscles! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn zus heeft een rode riem van A&F, wel leuk maar mag 'm nooit om. Ook heeft ze een standaard rugby. En mijn broer heeft een grijze trui met strepen op de daarvan, soms slaap ik daar in, lekker warm. Zelf heb ik niets ervan maar ben wel goed in dingen jatten van m'n zus. ![]()
|
Inderdaad, dat zou ik ook willen weten, zou ik wl knap vinden zoveel mensen ondervragen,
Daarnaast wat is er mis met Che, had n goede ideologie, tenminste mensvriendelijker .... IIG: XDYEsubversive is ook n zeer dope merk : wordt alleen verkocht in Spanje, Ierland, Portugal, veel landen in t Midden-Oosten, ,, PullBear is van dezelfde 'fabrikant', oftewel die winkels daar heten zo. Check: www.pullbear.com of www.pullbear.es |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
heck, zelfs hitler had ook wel een leuke ideologie ligt eraan hoe je t bekijkt ze wouden immers allemaal een perfecte/betere wereld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Persoonlijk ga ik dan voor Scappa Sports maar dat is hier dus nie te vinden!
||
Citaat:
Ik weet van één zaak in Rotterdam dat ze Nautica verkopen, maar slechts mondjesmaat. In het buitenland veel meer, zitten vaak best leuke dingen bij..
|
![]() |
|
|