Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 12:22
Sublime85
Sublime85 is offline
Beste Mensen,

Ik ben met een vriend van me een netwerk aan het aanleggen, (verhaal volgt), nu ben ik gister wat eerder naar huis gegaan en daarna is er iets misgegaan.... hij heeft het probleem al op tweakers gepost, dus dat kopieer ik hierheen, ik hoop dat hier iemand ideeen of misschien zelf een oplossing heeft

Citaat:
Ik ben bij een vriend van me (eigelijk zn ouders) samen met nog een vriend een wireless netwerk aant aanleggen.
Daarvoor zijn een USR805450 802.11g Multi-Function Access Point en verschillende U.S robotics pci en 1 pcmcia kaartjes aangeschaft.
Omdat we eigelijk de router versie ipv het acces point wilden, maar door een verkeerde klik op de webshop de acces point kregen is er ook een U.S robotics routertje aangeschaft.

Nu hadden we alles werkende en aangelegt en alles werkte perfect met 1 minpunt:
De Accespoint valt afentoe weg en alleen de stroom uitzetten helpt dan.
Omdat te verhelpen dacht ik:
Ik flash dr nieuwe firmware in.
Dus ik naar de site van USR en firmware gedownload en erin geflashed.
Maar vanaf dat moment nix dan problemen, een gans ander menu ect.
Blijkt dus dat ik met mn duffe kop de firmware van de USR808054 802.11g Wireless Turbo Router erin heb geflashed (1.17)
Dus ik denk: download de firmware van de Acces point weer (1.31) van de site en flash die erin.
Maar nee hoor, hij geeft bericht: incompatible blabllablabla........
Toen maar geprobeert een ouder Acces point firmware erin te flashen (1.19) maar weer bericht: incompatible blabllablabla........

Ik heb nu USR gemailt met de vraag of ze een oplossing hebben voor dit probleem.
Maar ik denk: vraag eens aan mn mede-tweakers of er niet toevallig iemand al een oplossing weet ofzo.(Mijn ervaring met mails aan bedrijven is dat ze of niet antwoorden of pas na een paar maanden....)
Dus mijn vraag aan jullie:
Weet iemand een manier om de Acces point firmware in de Acces point met Router firmware te krijgen?
Link naar tweakers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2004, 22:26
Enlightenment
Enlightenment is offline
Lijkt het je het niet beter als je het gewoon bij tweakers houdt? Apart topic op s.com lijkt me beetje onzinnig.

Bovendien is je poging een goede tag te verzinnen niet echt voorbeeldig gelukt.
Reageren

Regels voor berichten