Ik wilde net het licht aan doen en ik was er van overtuigd dat het lichtknopje aan de linkermuur, dat bleek dus niet zo te zijn. Daarna wilde ik in een andere kamer het licht aandoen, kon ik het niet voor mekaar krijgen het licht aan te doen, het leek wel of het knopje steeds weer uit ging. Weird. Heb jij daar ook wel eens problemen mee?
niet echt
behalve op mijn kamer, daar heb ik een dimmer
maar volgens mij is ie niet goed meer, ik heb vaak dat het licht niet goed aangaat, en uitvalt enzo
volgens mij krijg ik binnenkort kortsluiting.. en fikt de boel af ofzo
dus dat moet ik nogsteeds even maken..
ergens aan haken ed... En aangezien het vaak vrij donker
is, levert dat nogal eens problemen op, zeker als je daar
staat met een grote mand was ed.
Ja, heel vaak. We hebben overal lichtknopjes, en als je het licht weer aan wilt kunnen doen, moet je diegene bij mijn deur uit doen, en niet ergens anders.
Want anders wil het licht niet meer aan.
nou, wij hebben van die knoppen met een lichtrood randje eromheen als de lamp zegmaar uit is, maar daar heb ik nog wel eens problemen mee, omdat je daar hard op moet meppen voordat eindelijk de lamp dan aangaat
Vandaag en gisteravond wel... omdat alle lampen in mijn kamer zijn weggehaald (ivm verhuizing). Ik druk op het knopje en denk: verrek waarom gaat dat rotlicht nou niet aan?