| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als het spel is vast gelopen, dan moet ik wel eerst de pc opnieuw opstarten, is dat erg? Koelt de cpu dan veel af? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maargoed nu weet je in elk geval dat het niet aan de temperatuur ligt, nu weet je iets. Dingen uitsluiten leidt je vaak naar het probleem, dus vandaar dat ik het vroeg. Je zou een voeding van een andere computer kunnen overzetten (tijdelijk) en kijken of dat je probleem oplost. CMOS Clear kun je proberen. Geheugen problemen lijken me minder waarschijnlijk, dan krijg je gewoon een BSOD (blauw scherm) en spontane reboots. Dat je beeld uitvalt doet sterk denken aan een brakke voeding of iets met je videokaart. Als de fan van je videokaart het b.v. niet meer doet kan deze ook oververhit raken, of misschien is hij kapot. Vooralsnog gok ik op een foute voeding. Maar dit is minder makkelijk te controleren, je moet je voeding uitbouwen en stroomstekkers afkoppelen, en een nieuwe voeding weer monteren en aansluiten, dat heb je niet zomaar gedaan als het je eerste keer is. Als je dat zelf niet zo ziet zitten, vraag dan eens een vriend of kennis met wat meer ervaring.
|
|
||
|
Citaat:
Maar het probleem is dat ik in huis de sterkste voeding heb. Mijn andere pc heeft een voeding van 200Watt en de pc van mijn ouders heeft een voeding van 250Watt. Ik zelf heb een voeding van 350Watt. En die bios clear, wat houdt dat precies in? Wat gebeurt er dan?
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik zal het meteen ff uitproberen...Ik zag wel dat ik een eind achter loop met mijn versie..
|
||
|
|
|
|
Vaag
. Ik heb met mijn gf 4 ti 4400 ook last van rare dingen tijdens het spelen van een spel dat gebruik maakt van de unreal 2(2003) motor, als ik driver versie 53.03 of hoger pak. Maar als ik 52.16 gebruik dan zijn de probs weg. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k__52.16.htmlZou zeggen probeer het.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|